Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΜελέτες και ΈρευνεςExpedia Q3 Traveler Insights: Επιστρέφουν τα city break και οι long-haul προορισμοί
Έρευνα

Expedia Q3 Traveler Insights: Επιστρέφουν τα city break και οι long-haul προορισμοί

Οι ευρωπαϊκές πόλεις σημείωσαν σημαντικές αυξήσεις στον όγκο αναζητήσεων, με ορισμένες να σημειώνουν διψήφια αύξηση.

Τα νέα δεδομένα από το Q3 Traveler Insights του Expedia Group δείχνουν ότι ο ενθουσιασμός των ταξιδιωτών παραμένει ισχυρός, με την επιστροφή εποχιακών τάσεων, όπως τα ταξίδια-αστραπή για live εκδηλώσεις και ο βραχυπρόθεσμος προγραμματισμός για ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές διακοπές στο βόρειο ημισφαίριο.

Πιο αναλυτικά, η Expedia έδωσε τον Ιούλιο στη δημοσιότητα την έρευνα “The Path to Purchase: Uncovering how travelers plan and book online”, η οποία εξετάζει τις επιρροές και τους πόρους που χρησιμοποιούνται σε όλη τη “διαδρομή” του ταξιδιώτη προς την αγορά ταξιδιού, από την έμπνευση μέχρι την κράτηση.

Μετά από μια σημαντική τριμηναία αύξηση κατά 25% στις αναζητήσεις ταξιδιωτών στα εμπορικά σήματα της Expedia το α’ τρίμηνο του 2023 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2022, ο όγκος αναζητήσεων το β’ τρίμηνο διατηρήθηκε σταθερός σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, υποδηλώνοντας το διαρκές ταξιδιωτικό ενδιαφέρον παγκοσμίως. Αυτή η τάση είναι συνεπής με την εποχικότητα των προηγούμενων ετών, με σταθερούς όγκους αναζητήσεων το β’ τρίμηνο του 2022, μετά από αυτήν την αύξηση του 25%.

Η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική (EMEA) παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση στην αναζήτηση, με άνοδο 10% στις αναζητήσεις τόσο σε τριμηνιαία βάση όσο και σε ετήσια. Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο όγκος αναζητήσεων σε εβδομαδιαία βάση διακυμάνθηκε σε όλο το β’ τρίμηνο, με ορισμένες κορυφώσεις, λόγω σημαντικών εορτών και εκδηλώσεων. Την εβδομάδα της 10ης Απριλίου, η περιοχή EMEA σημείωσε αύξηση κατά 20% στον όγκο αναζητήσεων, με σχεδόν 30% αύξηση στις εγχώριες αναζητήσεις και πάνω από 15% στις διεθνείς αναζητήσεις. Αυτή η άνοδος μπορεί να συνδέεται με τον προγραμματισμό των εκδηλώσεων, όπως η Στέψη του Βασιλιά Καρόλου στη Βρετανία (6 Μαΐου) και η Eurovision στο Λίβερπουλ (7 Μαΐου).

Οι αναζητήσεις στη Βόρεια Αμερική (NORAM) και στη Λατινική Αμερική (LATAM) ήταν ισχυρές την εβδομάδα της 22ας Μαΐου πριν από το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Μνήμης στις ΗΠΑ, με αύξηση περίπου 10% σε κάθε περιοχή. Αυτό δείχνει ότι αυτοί οι ταξιδιώτες μπορεί να κάνουν κράτηση την τελευταία στιγμή, ειδικά πριν από τριήμερα.

Το ενδιαφέρον για τις ευρωπαϊκές πόλεις αυξάνεται

Οι ευρωπαϊκές πόλεις σημείωσαν σημαντικές αυξήσεις στον όγκο αναζητήσεων, με ορισμένες να σημειώνουν διψήφια αύξηση το τρίμηνο, συμπεριλαμβανομένων των ιταλικών πόλεων: Ρώμη (30%), Βενετία (30%) και Φλωρεντία (40%). Οι τουρκικές παραλιακές πόλεις όπως η Αττάλεια και το Νταλαμάν σημείωσαν επίσης μεγάλη αύξηση των αναζητήσεων το β’ τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 70% και πάνω από 150% στις αναζητήσεις, αντίστοιχα. Σε σύγκριση των όγκων αναζητήσεων του β’ τριμήνου 2023 με το β’ τρίμηνο του 2019, τόσο το Μιλάνο όσο και η Φλωρεντία σημείωσαν αύξηση άνω του 50% στις αναζητήσεις, ενώ το Νταλαμάν παρουσίασε τριψήφια ώθηση στις αναζητήσεις. Επιπλέον, οι “δευτερεύουσες” πόλεις στην Ιταλία σημείωσαν εντυπωσιακή διψήφια ανάπτυξη σε σύγκριση με το 2019, συμπεριλαμβανομένων της Γένοβας (σχεδόν 90%) και της Κατάνια (πάνω από 80%).

Με τη δημοτικότητα των ευρωπαϊκών πόλεων κατά τη διάρκεια της άνοιξης και του καλοκαιριού στο βόρειο ημισφαίριο, αυτή η αύξηση των αναζητήσεων πιθανότατα συνδέεται με τον εποχιακό ταξιδιωτικό σχεδιασμό και το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών για μικρότερες πόλεις ή λιγότερο γνωστούς προορισμούς.

Οι ταξιδιώτες πλέον προγραμματίζουν βραχυπρόθεσμα

Η έρευνα αποκάλυψε ακόμη ότι οι ταξιδιώτες (και όχι μόνο αυτοί που κάνουν κράτηση στις εφαρμογές και τις εμπειρίες της Expedia) αφιερώνουν κατά μέσο όρο 71 ημέρες ερευνώντας και προγραμματίζοντας ένα ταξίδι – και κάνουν κράτηση για τα ταξίδια τους 73 ημέρες πριν από την έναρξη του ταξιδιού.

Οι διεθνείς ταξιδιώτες έχουν εύλογα μεγαλύτερη “διαδρομή” αγοράς 85 ημερών και εκτεταμένο χρονικό διάστημα μετά την αγορά, 94 ημερών, σε σύγκριση με τη “διαδρομή” 61 ημερών για την αγορά και την περίοδο 60 ημερών μετά την αγορά για τους εγχώριους ταξιδιώτες. Οι διεθνείς αναζητήσεις στο “παράθυρο” 0-90 ημερών αυξήθηκαν σχεδόν κατά 15% σε τριμηναία βάση, με το “παράθυρο αναζήτησης” 61-90 ημερών να αυξάνεται κατά 10% αυτό το τρίμηνο.

Σε μια άλλη ένδειξη ότι οι εποχιακές τάσεις επιστρέφουν, οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν και πάλι βραχυπρόθεσμα ταξίδια σύντομης διάρκειας κατά τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς μήνες στο βόρειο ημισφαίριο. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι αναζητήσεις στο “παράθυρο” 0-60 ημερών αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 10% σε τριμηναία βάση, με αύξηση 15% στο “παράθυρο” 0-21 ημερών.

Σε άνοδο η αναζήτηση μακρινών προορισμών

Το β’ τρίμηνο σημειώθηκε κάποια κίνηση μεταξύ της παγκόσμιας λίστας των 10 κορυφαίων προορισμών με κρατήσεις, με τη Νέα Υόρκη, το Λας Βέγκας και το Λονδίνο να διατηρούνται στις πρώτες θέσεις. Το Τόκιο ανέβηκε από το Νο8 στο Νο6, και η Βοστώνη εντάχθηκε στην κατάταξη στο Νο10, ενώ η Χονολουλού απομακρύνθηκε από τη λίστα. Εξετάζοντας τους 10 κορυφαίους προορισμούς για κρατήσεις σε όλες τις περιοχές, οι προορισμοί μεγάλων αποστάσεων εκτός της περιοχής προέλευσης αυξήθηκαν σε δημοτικότητα, δείχνοντας ότι η διεθνής ταξιδιωτική ζήτηση παραμένει υψηλή. Το Λονδίνο και η Νέα Υόρκη ήταν και οι δύο δημοφιλείς προορισμοί, καθώς εμφανίστηκαν στη λίστα με τους 10 κορυφαίους προορισμούς για κρατήσεις σε όλες τις περιοχές του κόσμου.

Για τους ταξιδιώτες της Ασίας – Ειρηνικού, το Λονδίνο και η Μπανγκόκ ανέβηκαν στην κατάταξη και η Νέα Υόρκη μπήκε στη λίστα με τους 10 κορυφαίους προορισμούς για κρατήσεις. Κωνσταντινούπολη και Στοκχόλμη μπήκαν στο top10 για τους ταξιδιώτες στην περιοχή EMEA, ενώ η Νέα Υόρκη διατήρησε την 1η θέση. Κίνηση σημειώθηκε επίσης στους κορυφαίους προορισμούς για ταξιδιώτες της Λατινικής Αμερικής, με τη Νέα Υόρκη και τη Μαδρίτη να ανεβαίνουν στην κατάταξη από το Νο3 στο Νο2 και από το Νο6 στο Νο5, αντίστοιχα, και το Λονδίνο να εντάσσεται στη λίστα. Για τους ταξιδιώτες της Βόρειας Αμερικής, το Λος Άντζελες ανέβηκε στο Νο3 από το Νο5 και η Βοστώνη και το Σαν Φρανσίσκο εντάχθηκαν στο top 10.

Εxpedia Q3 Traveler Insights

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024