Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠαρουσίασηΣτρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ – Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ
Βιβλιοπαρουσίαση

Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ – Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ

Το βιβλίο “Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ” του Simon Kingsnorth, σε επιμέλεια Αντωνιάδη και Χατζοπούλου, αναδεικνύει τη σημασία της αποτελεσματικής χρήσης ψηφιακών μέσων για επιχειρηματικούς στόχους.

Το βιβλίο ‘Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ: Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ’ του Simon Kingsnorth, δεύτερη έκδοση, σε επιστημονική επιμέλεια κειμένου, απόδοσης όρων και εννοιών του Ιωάννη Αντωνιάδη και της Εύη Χατζοπούλου, επικεντρώνεται στην αποτελεσματική επιλογή, την κατάλληλη αξιοποίηση και αξιολόγηση των ψηφιακών μέσων για την επίτευξη βασικών επιχειρηματικών στόχων.

Η μακροχρόνια προσπάθεια του συγγραφέα πάνω στην εύρεση υποστηρικτικού υλικού και συμβουλών χρήσιμων για την ανάπτυξη επιχειρηματικών στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ οδήγησε στη συγγραφή αυτού του βιβλίου, που σκοπό του έχει την κάλυψη αυτού του βιβλιογραφικού κενού για την επιχειρηματική αγορά.

Το βιβλίο εξετάζει το υπόβαθρο του ψηφιακού μάρκετινγκ, του ευρύτερου μάρκετινγκ, καθώς και των επιχειρηματικών μοντέλων, με ανάλυση του ψηφιακού περιβάλλοντος, κάτι το οποίο συμβάλλει στην κατανόηση του σημερινού τοπίου παρέχοντας μια προοπτική για την έγκαιρη διαμόρφωση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής. Παρουσιάζει τη συμπεριφορά του ψηφιακού καταναλωτή και αναλύει τις προκλήσεις τις οποίες αντιμετωπίζουν οι σύμβουλοι ψηφιακού μάρκετινγκ. Στο βιβλίο εξετάζεται επίσης, ο ψηφιακός μετασχηματισμός (digital transformation) -απαραίτητος για μια επιχείρηση η οποία επιδιώκει να έχει ψηφιακή παρουσία- τόσο από την άποψη της τεχνολογίας όσο και της εταιρικής κουλτούρας. Παρουσιάζονται τα βασικά ψηφιακά κανάλια και η αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ. Περιγράφεται η στρατηγική του περιεχομένου και της προσωποποίησης. Εξετάζεται η αποτελεσματική εμπειρία του χρήστη/καταναλωτή καθώς και ο σχεδιασμός των ιστοτόπων.

Παρουσιάζονται ακόμα, τεχνικές διατήρησης και εξυπηρέτησης των πελατών, η αφοσίωση (loyalty) των πελατών, και σχολιάζεται πώς αυτές οι τεχνικές εφαρμόζονται στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Εξετάζονται θέματα μέτρησης και αξιολόγησης των αποτελεσμάτων.

Το βιβλίο αυτό, καθώς συμπεριλαμβάνει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, μελέτες περιπτώσεων και παραπομπές για όσους ενδιαφέρονται για περαιτέρω μελέτη, είναι απαραίτητο για κάθε φοιτητή ή επαγγελματία στο πεδίο του μάρκετινγκ και των ψηφιακών τεχνολογιών, αλλά και για στελέχη επιχειρήσεων.

Επιστημονική Συντάκτρια - TravelDailyNews Greece & Cyprus | + Άρθρα

Η Γιώτα Μοσχοπουλίδου είναι πτυχιούχος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Απόφοιτη Μεταπτυχιακού ΔΠΜΣ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με επιστημονική κατεύθυνση “Τουρισμός και Περιφερειακή Ανάπτυξη”.

Δραστηριοποιείται ως Επιστημονική Σύμβουλος Τουριστικής Ανάπτυξης, με πολυετή εμπειρία στο φάσμα του τουριστικού γίγνεσθαι και εξειδίκευση στο Τουριστικό Μάρκετινγκ και την Περιφερειακή Ανάπτυξη.

Ως επιστημονική συντάκτρια του TravelDailyNews αρθρογραφεί πάνω σε θέματα Ανάπτυξης/Βιωσιμότητας/Καινοτομίας- Τεχνολογίας/Εναλλακτικών Μορφών και Πολιτισμού. Είναι υπεύθυνη για τις βιβλιοπαρουσιάσεις του επιστημονικού κλάδου του τουρισμού.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024