Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠαρουσίασηΔιαδικτυακές Κριτικές. Σύμμαχος ή εφιάλτης;
Παρουσιάσεις

Διαδικτυακές Κριτικές. Σύμμαχος ή εφιάλτης;

Το βιβλίο “Διαδικτυακές Κριτικές. Σύμμαχος ή εφιάλτης;” του Ιωάννη Ν. Πρωτοπαπαδάκη εξετάζει τη σημασία των online αξιολογήσεων για τις επιχειρήσεις, προσφέροντας πρακτικές συμβουλές για βελτίωση φήμης και κερδοφορίας.

Το νέο βιβλίο του Ιωάννη Ν. Πρωτοπαπαδάκη,Διαδικτυακές Κριτικές. Σύμμαχος ή εφιάλτης;’ διαπραγματεύεται την εποχή του διαδικτύου και τη φήμη των εταιρειών σε αυτό, ως μιας άλλης μορφής κριτικής, κατά το λεγόμενο ‘από στόμα σε στόμα’ – word of mouth- με την ταχύτητα, αμεσότητα και διασπορά που προσφέρει το διαδίκτυο ως το νέο και αποτελεσματικότερο μέσο διαχείρισης, τόσο της φήμης όσο και της κριτικής που ασκείται  ‘μέσα σε αυτό’ – on line.

Οι άυλες υπηρεσίες του τουριστικού κλάδου χρειάζονται την επιδραστικότητα των αξιολογήσεων, καθώς ο επισκέπτης δεν έχει άποψη πριν την κατανάλωση αυτών, ενώ οι κριτικές λειτουργούν για τους ενδιαφερόμενους πελάτες ως social proof για τις παρεχόμενες υπηρεσίες των διαφόρων επιχειρήσεων.

Η διαδικτυακή φήμη της εκάστοτε εταιρείας, ανεξαρτήτως αν πρόκειται για ξενοδοχεία, άλλα καταλύματα, τουριστικά γραφεία ή/και εστιατόρια, αποτελεί πλέον ένα μετρήσιμο περιουσιακό στοιχείο, εφόσον όλες οι λεπτομέρειες και πληροφορίες υπάρχουν διαθέσιμες στο διαδικτυακό εταιρικό προφίλ, στις μηχανές αναζήτησης και κρατήσεων, προϊδεάζοντας επί πολλάκις τις κρατήσεις για τις επερχόμενες εμπειρίες των ταξιδιωτών.

Το βιβλίο ‘Διαδικτυακές Κριτικές. Σύμμαχος ή εφιάλτης;’ ασχολείται με τις κριτικές (reviews) ή αξιολογήσεις στο διαδίκτυο, για το πόσο σημαντικές είναι αυτές, ανεξαρτήτως κλάδου δραστηριοποίησης των εταιρειών, για το αν απαντάμε και γιατί, και το πως πρέπει να απαντάμε ανάλογα με την κριτική (θετική / αρνητική και ανάμεικτη).

Πρόκειται για ένα πρακτικό εργαλείο, με πληθώρα παραδειγμάτων, που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη φήμη σας και κατ’ επέκταση την κερδοφορία σας. Ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει να δείτε τις κριτικές ως σύμμαχο και όχι ως εφιάλτη, αντιμετωπίζοντας τα συνήθη λάθη που γίνονται όταν απαντάτε σε μια κριτική, να διαχειριστείτε τις fake κριτικές αλλά και τις παράλογες κριτικές και φυσικά, πως πρέπει πάντοτε να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να αποτυπώνουν την εμπειρία τους με μια κριτική αξιολόγηση.

Επιστημονική Συντάκτρια - TravelDailyNews Greece & Cyprus | + Άρθρα

Η Γιώτα Μοσχοπουλίδου είναι πτυχιούχος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Απόφοιτη Μεταπτυχιακού ΔΠΜΣ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με επιστημονική κατεύθυνση “Τουρισμός και Περιφερειακή Ανάπτυξη”.

Δραστηριοποιείται ως Επιστημονική Σύμβουλος Τουριστικής Ανάπτυξης, με πολυετή εμπειρία στο φάσμα του τουριστικού γίγνεσθαι και εξειδίκευση στο Τουριστικό Μάρκετινγκ και την Περιφερειακή Ανάπτυξη.

Ως επιστημονική συντάκτρια του TravelDailyNews αρθρογραφεί πάνω σε θέματα Ανάπτυξης/Βιωσιμότητας/Καινοτομίας- Τεχνολογίας/Εναλλακτικών Μορφών και Πολιτισμού. Είναι υπεύθυνη για τις βιβλιοπαρουσιάσεις του επιστημονικού κλάδου του τουρισμού.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024