Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορές“Χασούρα” 355 εκατ. δολ. για την Boeing το α’ τρίμηνο του 2024, υπαίτιος το 737
Αερομεταφορές

“Χασούρα” 355 εκατ. δολ. για την Boeing το α’ τρίμηνο του 2024, υπαίτιος το 737

Boeing

Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ περιόρισε την παραγωγή των 737 σε 38 αεροσκάφη το μήνα, ενώ οι παραδόσεις αεροσκαφών έχουν μειωθεί σε 83, σε σύγκριση με 130 το α’ τρίμηνο του 2023.

Η Boeing Company κατέγραψε έσοδα πρώτου τριμήνου 16,6 δισ. δολ., μειωμένα κατά 8% από τα 17,9 δισ. δολ. του περασμένου έτους.

“Τα αποτελέσματα του a’  τριμήνου μας αντικατοπτρίζουν τις άμεσες ενέργειες που λάβαμε για να επιβραδύνουμε την παραγωγή 737 για να βελτιώσουμε την ποιότητα”, δήλωσε ο Dave Calhoun, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Boeing. “Θα αφιερώσουμε τον απαραίτητο χρόνο για να ενισχύσουμε τα συστήματα διαχείρισης ποιότητας και ασφάλειας και αυτό το έργο θα μας τοποθετήσει για ένα ισχυρότερο και πιο σταθερό μέλλον”.

Τα αποτελέσματα δίνουν μια ανάμεικτη εικόνα για την Boeing, καθώς εργάζεται για να ανακάμψει από το ατύχημα κατά την πτήση της Alaska Airlines σε ένα 737 Max 9 (αποκόλληση πόρτας στη μέση της καμπίνας του αεροσκάφους),- ένα συμβάν που οι ερευνητές λένε ότι τελικά προέκυψε επειδή δεν τοποθετήθηκαν τα απαραίτητα μπουλόνια.

Έκτοτε, η Boeing έχει παράσχει στην Αλάσκα 160 εκατ. δολ. ως αποζημίωση για την εκδήλωση και την επακόλουθη προσάραξη του μεγαλύτερου μέρους του παγκόσμιου στόλου των Max 9.

Το ατύχημα έχει αποδειχθεί ένα καταστροφικό γεγονός για την Boeing – και την αεροπορική βιομηχανία συνολικά. Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) περιόρισε την παραγωγή 737 σε 38 αεροσκάφη το μήνα – αν και σύμφωνα με πληροφορίες παράγει πολύ λιγότερα αεροσκάφη στενής ατράκτου από αυτό – και η εταιρεία ενέκρινε την αναθεώρηση διαχείρισης που ζητούσαν εδώ και καιρό, συμπεριλαμβανομένης της προγραμματισμένης αναχώρησης του Calhoun έως το τέλος του έτους.

Σε μήνυμα του προς τους υπαλλήλους της εταιρείας ο Calhoun ανέφερε, μεταξύ άλλων: “Βραχυπρόθεσμα, ναι, βρισκόμαστε σε μια δύσκολη στιγμή. Οι χαμηλότερες παραδόσεις μπορεί να είναι δύσκολες για τους πελάτες μας και για τα οικονομικά μας. Αλλά η ασφάλεια και η ποιότητα πρέπει και θα είναι πάνω από όλα. Είμαστε απολύτως δεσμευμένοι να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βεβαιωθούμε ότι οι ρυθμιστικές αρχές, οι πελάτες, οι υπάλληλοί μας και οι επιβάτες είναι 100% σίγουροι για την Boeing. Ενώ έχω μοιραστεί τα σχέδιά μου να παραιτηθώ από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου γύρω στα τέλη του τρέχοντος έτους, θα επικεντρώνομαι καθημερινά στο να τηρήσω αυτήν τη δέσμευση.

Έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας, αλλά παραμένουμε απόλυτα σίγουροι για το μέλλον μας. Αν και αυτή η προσπάθεια θα επιβραδύνει τον χρόνο ανάκαμψης, αρχίζουμε να βλέπουμε αυτά τα αποδεικτικά σημεία, ότι θα αρχίσουμε να σταθεροποιούμαστε και να βελτιώνουμε την απόδοση προχωρώντας”.

Ο Calhoun επιμένει ότι η εταιρεία θα ορθοποδήσει και προετοιμάζεται για “μακροπρόθεσμη επιτυχία”. “Έχουμε ήδη αρχίσει να βλέπουμε σημάδια πιο προβλέψιμων και μειωμένων χρονικών κύκλων στο εργοστάσιό μας ως αποτέλεσμα αυτών των βελτιωμένων προτύπων ποιοτικού ελέγχου“, λέει.

Με τις παραδόσεις αεροσκαφών να έχουν μειωθεί σε 83, σε σύγκριση με 130 το α’ τρίμηνο του 2023, τα έσοδα που παρήγαγε η Boeing Commercial Airplanes μειώθηκαν κατά 31%, στα 4,7 δισ. δολ, από 6,7 δισ. δολ. πέρυσι. “Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, το πρόγραμμα των 737 επιβράδυνε την παραγωγή σε κάτω από 38 το μήνα για να ενσωματώσει βελτιώσεις στο σύστημα διαχείρισης ποιότητας και να μειώσει τις μετακινούμενες εργασίες εντός του εργοστασίου και της αλυσίδας εφοδιασμού της“, αναφέρει η εταιρεία.

Η Boeing έλαβε 125 παραγγελίες εμπορικών αεροσκαφών κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου του 2024 , συμπεριλαμβανομένων 85 Max 10 για την American Airlines και 28 777X για διάφορους πελάτες, με την Ethiopian Airlines να παραγγέλνει οκτώ αυτού του τύπου. Τόσο το Max 10 όσο και το 777X δεν έχουν ακόμη πιστοποιηθεί από την FAA.

Τέλος, η Boeing σημειώνει πρόοδο και στην “εκκαθάριση” του αποθέματος των 737 και 787 της. Από τις 31 Μαρτίου, η εταιρεία διέθετε περίπου 110 737 Max 8 που είχαν κατασκευαστεί πριν από το 2023, ακόμα σε αναμονή παράδοσης, κυρίως σε πελάτες αεροπορικών εταιρειών στην Κίνα και την Ινδία, νούμερο που είναι περίπου 30 αεροσκάφη λιγότερα από ό,τι στο τέλος του 2023.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024