Πάνω από τους μισούς Βρετανούς (56%) λένε ότι η πανδημία άλλαξε τις απόψεις τους για τα ταξίδια, με πάνω από
Μόλις το 6% σχεδιάζει να ξοδέψει λιγότερα, παρά τις μακροοικονομικές συνθήκες.
Οι διεθνείς αναζητήσεις το α' τρίμηνο παρουσίασαν αύξηση 10%, ενώ η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC) ξεχώρισε με εντυπωσιακή ετήσια αύξηση 65%.
Ποιοι παράγοντες επηρέασαν θετικά και ποιοι αρνητικά τη φήμη της νησιωτικής χώρας.
Ο ελληνικός τουρισμός έχει βάλει πλώρη να ξεπεράσει το 2019, κερδίζοντας μερίδια σε ένα περιβάλλον προκλήσεων.
Το ενδιαφέρον για τα ενδοευρωπαϊκά ταξίδια φτάνει στο υψηλότερο σημείο του (62%) από τον Σεπτέμβριο του 2020. Οι περισσότεροι Ευρωπαίοι
Σύμφωνα με τα στοιχεία της GBR Consulting, το 2022 σε σύγκριση με το 2017, στον Κεντρικό Τομέα Αθηνών σημειώθηκε η
Για το 2022 προβλέπεται περαιτέρω άνοδος της αγοράς των τουριστικών λιμένων σε ποσοστό της τάξης του 25% ως αποτέλεσμα της
Το 90% των διοργανωτών εκδηλώσεων (ερωτηθέντων σε έρευνα της Cvent) δήλωσε ότι αυτήν τη στιγμή διερευνούν εκδηλώσεις με φυσική παρουσία.
Οκτώ στους 10 ταξιδιώτες αναγνωρίζουν τη σημασία των βιώσιμων ταξιδιών. Ο COVID-19 τροφοδότησε πολύ τη διάθεση των ανθρώπων για αυτού