Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsBooking vs Expedia: Ποια από τις δύο κυριάρχησε το 2023;
OTA's

Booking vs Expedia: Ποια από τις δύο κυριάρχησε το 2023;

Booking vs Expedia

Το 2023, η Booking Holdings ξεπερνά την Expedia σε έσοδα, καθαρό περιθώριο κέρδους και παγκόσμια παρουσία, υποδεικνύοντας ισχυρότερη οικονομική υγεία και ευρύτερη γεωγραφική εμβέλεια στον ταξιδιωτικό τομέα.

Στο ανταγωνιστικό τοπίο των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων, η Booking Holdings και ο Όμιλος Expedia αποτελούν τους κύριους παίκτες, με ξεχωριστές επιχειρησιακές στρατηγικές και επιδόσεις στην αγορά.

Όσον αφορά  τα στοιχεία για το 2022, η Booking Holdings παρουσίασε ισχυρότερα νούμερα με συνολικές ακαθάριστες κρατήσεις 111,2 δισεκατομμυρίων ευρώ, σε σύγκριση με τα 87,2 δισεκατομμύρια ευρώ της Expedia. Αυτός ο υψηλότερος όγκος κρατήσεων μεταφράστηκε σε μεγαλύτερα έσοδα για την Booking, ύψους 15,7 δισεκατομμυρίων ευρώ, ενώ η Expedia ανέφερε 10,7 δισεκατομμύρια ευρώ. Η σύνθεση των εσόδων διέφερε επίσης μεταξύ των δύο εταιρειών. Η Booking έδειξε μια πιο ισορροπημένη κατανομή μεταξύ των κρατήσεων Β2Β και των κρατήσεων απευθείας από καταναλωτές, ενώ η Expedia στηρίχτηκε περισσότερο στις Β2Β κρατήσεις, που αντιπροσώπευαν τα δύο τρίτα των συνολικών εσόδων της.

Γεωγραφικά, η Booking Holdings βασιζόταν περισσότερο σε καταναλωτές εκτός ΗΠΑ, με σημαντικά έσοδα από την Ολλανδία, όπου βρίσκονται τα κεντρικά της γραφεία. Αντίθετα, το τμήμα ΗΠΑ της Expedia αντιπροσώπευε το 68,0% των συνολικών εσόδων της. Αυτή η διαφορά στη γεωγραφική εστίαση επηρέασε την ανάκαμψή τους μετά την πανδημία, καθώς ο τουρισμός στην Ευρώπη γνώρισε μια ισχυρότερη αναζωπύρωση σε σύγκριση με τις ΗΠΑ, ευνοώντας ενδεχομένως τις κρατήσεις.

Οικονομικά, η Booking Holdings επέδειξε πιο ισχυρή απόδοση. Πραγματοποίησε χαμηλότερα συνολικά έξοδα από την Expedia το 2022, με αποτέλεσμα περιθώριο λειτουργικών εσόδων 29,9%, σημαντικά υψηλότερο από το 9,3% της Expedia. Επιπλέον, το καθαρό περιθώριο κέρδους της Booking διαμορφώθηκε στο 17,9%, σχεδόν εξαπλάσιο από το 3% της Expedia.

Όσον αφορά στο μέλλον, οι προσδοκίες της αγοράς για το 2023 και το 2024 υποδηλώνουν ότι η αύξηση των εσόδων και του EBITDA της Booking Holdings ενδέχεται να ξεπεράσει την Expedia. Αυτή η προσδοκία αντανακλάται στις αντίστοιχες αποτιμήσεις τους, με τα EV/EBITDA και EV/Revenue της Booking να είναι υψηλότερα από αυτά της Expedia. Ωστόσο, η Expedia εκτιμάται να έχει μεγαλύτερη περιουσία.

Οι ευρύτερες τάσεις στον ταξιδιωτικό κλάδο διαμορφώνουν επίσης τις επιδόσεις αυτών των εταιρειών. Για παράδειγμα, στις Ηνωμένες Πολιτείες, υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον για προορισμούς πόλεων πλούσιους σε τέχνη και πολιτισμό, καθώς και μια στροφή προς καταλύματα με καλή σχέση ποιότητας τιμής, όπως ξενοδοχεία τριών αστέρων. Επιπλέον, τα ταξίδια ευεξίας κερδίζουν δημοτικότητα, ειδικά μεταξύ των νεότερων δημογραφικών ομάδων. Σχεδόν οι μισοί ταξιδιώτες στις ΗΠΑ επιθυμούν να μειώσουν το κόστος των ταξιδίων, υποδηλώνοντας μια αλλαγή στις ταξιδιωτικές προτιμήσεις μετά την πανδημία.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024