Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ Ryanair ανακοινώνει βελτιώσεις στην εξυπηρέτηση πελατών το επόμενο 6μηνο
Αεροπορικές εταιρείες

Η Ryanair ανακοινώνει βελτιώσεις στην εξυπηρέτηση πελατών το επόμενο 6μηνο

Η Ryanair παρουσίασε ένα πρόγραμμα βελτιώσεων στην εξυπηρέτηση πελατών, καθώς η εταιρεία παρουσιάζει αύξηση στην επιβατική της κίνησή (80 εκατ. επιβάτες ετησίως), χάρη στις χαμηλές της τιμές, τις έγκαιρες πτήσεις, το νέο στόλο αεροσκαφών και τη μη καταβολή επίναυλου καυσίμου.

Μέσω της ιστοσελίδας της και το πρόγραμμα ‘TellMOL’ η αεροπορική εταιρεία Ryanair συγκέντρωσε σχόλια και παράπονα επιβατών. Μετά από την επεξεργασία τους, η Ryanair επιβεβαίωσε ότι θα προχωρήσει σε βελτιώσεις στην εξυπηρέτηση πελατών στους επόμενους 6 μήνες, μέχρι το τέλος Μαρτίου 2014.

Η Ryanair παρουσίασε ένα πρόγραμμα βελτιώσεων στην εξυπηρέτηση πελατών, καθώς η εταιρεία παρουσιάζει αύξηση στην επιβατική της κίνησή (80 εκατ. επιβάτες ετησίως), χάρη στις χαμηλές της τιμές, τις έγκαιρες πτήσεις, το νέο στόλο αεροσκαφών και τη μη καταβολή επίναυλου καυσίμου.

Μετά από ένα πρόγραμμα εκτεταμένων σχολίων των πελατών της, το “TellMOL”, στην ιστοσελίδα της Ryanair.com, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι θα βελτιώσει τις παροχές προς τους πελάτες μέσα στους επόμενους 6 μήνες μέχρι το Μάρτιο του 2014.

1. Ο κωδικός ασφαλείας Recaptcha θα αφαιρεθεί από την ιστοσελίδα της Ryanair για μεμονωμένες κρατήσεις την επόμενη εβδομάδα (από 1η Νοεμβρίου).
2. Από 1η Νοεμβρίου οι πελάτες που κάνουν κράτηση απευθείας στην ιστοσελίδα της Ryanair (όχι μέσω ταξιδιωτικών πρακτόρων ή screenscapers) θα έχουν μία περίοδο “χάριτος” 24 ωρών από τη στιγμή της αρχικής κράτησης να διορθώσουν τυχόν λάθη ήσσονος σημασίας (π.χ. ορθογραφικά, ονόματα, διαδρομές).
3. Από 1η Νοεμβρίου, η Ryanair θα λειτουργήσει  “ήσυχες πτήσεις” πριν από τις 08.00 και μετά τις 21.00. Κατά τη διάρκεια αυτών των πτήσεων θα γίνονται μόνο οι απαιτούμενες ανακοινώσεις ασφαλείας. Η Ryanair θα χαμηλώνει το φωτισμό κατά τη διάρκεια αυτών των πτήσεων για την ξεκούραση των επιβατών.
4. Από την 1η Δεκεμβρίου η Ryanair θα επιτρέψει στους επιβάτες να μεταφέρουν μία δεύτερη μικρή χειραποσκευή (μικρή τσάντα ή τσάντα αγορών από το αεροδρόμιο) όχι μεγαλύτερη από 35x20x20 εκ., ενώ θα επιτρέπεται ένα μπουκάλι κρασί ή παρόμοιο προϊόν.
5. Από την 1η Δεκεμβρίου το τέλος επανέκδοσης της κάρτας επιβίβασης μειώνεται από 70 ευρώ σε 15 ευρώ για πελάτες που έχουν ήδη κάνει check-in. Οι επιβάτες που κάνουν check-in στο αεροδρόμιο θα συνεχίσουν να καταβάλλουν 70 ευρώ.
6. Από 1η Ιανουαρίου το κόστος για την αποσκευή στον έλεγχο θα μειωθεί από 60 ευρώ σε 30 ευρώ, ενώ στην πύλη επιβίβασης από 60 σε 50 ευρώ.

Ο Michael O’Leary δήλωσε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτές τις σημαντικές βελτιώσεις στην πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη. Βάσει των σχεδίων μας αναμένουμε αύξηση των επιβατών από 80 σε 110 εκατομμύρια την επόμενη πενταετία. Γι’αυτό ακούμε και ανταποκρινόμαστε στα σχόλια των επιβατών μας, προκειμένου να συνεχίσουν να χαίρουν οικονομικών εισιτηρίων και έγκαιρων πτήσεων. Η αρχή γίνεται με την εύκολη πρόσβαση στο διαδίκτυο, την 24ωρη περίοδο χάριτος, την δεύτερη χειραποσκευή, το χαμηλό κόστος των αποσκευών στον έλεγχο του αεροδρομίου και τις ‘ήσυχες πτήσεις’. Ελπίζουμε οι επιβάτες μας να ικανοποιηθούν μ’αυτές τις βελτιωμένες υπηρεσίες μας, έτσι ώστε να συνεχίσουν να προτιμάνε την Ryanair και τα πλεονεκτήματά της”.

Η Caroline Green, διευθύντρια στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είπε: “Πρόκειται για τις πρώτες βελτιώσεις σε μία σειρά παρεμβάσεων στην εξυπηρέτηση πελατών της Ryanair, έτσι ώστε ο ναύλος της να είναι προσιτός σε ακόμα περισσότερα άτομα και η εμπειρία της πτήσης πιο ευχάριστη στα εκατομμύρια επιβατών μας. Καθώς κάποιες από αυτές τις αλλαγές επιβάλλουν μεταβολές στην ιστοσελίδα της Ryanair και εκ νέου εκπαίδευση του προσωπικού handling, θα χρειαστεί χρόνος για την υιοθέτησή τους και για την περαιτέρω βελτίωση της Νο1 αεροπορικής εταιρείας. Αν οι επιβάτες έχουν οποιεσδήποτε άλλες προτάσεις ή σχόλια που θέλουν να ακούσουμε, τότε παρακαλούμε να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία ‘TellMOL’ στην ιστοσελίδα της Ryanair”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

23/05/2024
22/05/2024
21/05/2024
20/05/2024
17/05/2024
16/05/2024