Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΣημαντική η επιρροή της οικονομίας στις αποφάσεις διακοπών των Αμερικάνων
Έρευνα της USTOA

Σημαντική η επιρροή της οικονομίας στις αποφάσεις διακοπών των Αμερικάνων

Παρά το γεγονός πως λόγω οικονομικών δυσκολιών πολλοί Αμερικάνοι επιλέγουν να περάσουν τις διακοπές σπίτι τους ή σε κάποιο κοντινό προορισμό, κάποιοι άλλοι συμπατριωτές τους – λίγοι – επιλέγουν πακέτα διακοπών, περιορίζοντας κατ` αυτό τον τρόπο ουσιαστικά τα έξοδα …

Παρά το γεγονός πως λόγω οικονομικών δυσκολιών πολλοί Αμερικάνοι επιλέγουν να περάσουν τις διακοπές σπίτι τους ή σε κάποιο κοντινό προορισμό, κάποιοι άλλοι συμπατριωτές τους – λίγοι – επιλέγουν πακέτα διακοπών, περιορίζοντας<...>κατ` αυτό τον τρόπο ουσιαστικά τα έξοδα διακοπών τους, όπως αποκάλυψε έρευνα της USTOA (US Tour Operators Association).

Μόλις το 6% αναγνωρίζει την αξία των πακέτων διακοπών

Στο σύνολο των 1.000 ερωτώμενων, μόνο το 6% δήλωσε ότι με τα πακέτα διακοπών εξοικονομεί κανείς χρήματα. “Είναι ξεκάθαρο πως η μεγάλη πλειονότητα του κόσμου δεν γνωρίζει ότι τα πακέτα διακοπών συμβάλλουν στην εξοικονόμηση χρημάτων, έως και 30%, σε σχέση με τα μεμονωμένα ταξίδια” υπογράμμισε ο πρόεδρος της USTOA, κ. Bob Whitley. “Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας έως ότου ο κόσμος συνειδητοποιήσει πως σε δύσκολες οικονομικές περιόδους, οι tour operators μπορούν να βοηθήσουν πραγματικά τους ταξιδιώτες, ώστε να εξοικονομήσουν χρήματα” πρόσθεσε.

Κοντά στο σπίτι και ταξίδια μικρής διάρκειας

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι περίπου οι μισοί Αμερικάνοι (46%) αντιδρούν στην οικονομική ύφεση, πραγματοποιώντας ταξίδια κοντά στο σπίτι, άλλοι με ταξίδια μικρής διάρκειας (20%), ενώ το 27% δηλώνει ότι απλά αποφεύγει τους ακριβούς προορισμούς.

Το 30% των Αμερικάνων δηλώνει πως η οικονομία δεν επηρεάζει τις διακοπές

Στα θετικά σημεία της έρευνας περιλαμβάνεται η άποψη του 30% των ερωτώμενων, σύμφωνα με την οποία η οικονομία δεν θα επηρεάσει τα προγραμματισμένα για φέτος ταξιδιωτικά τους πλάνα. Την άποψη αυτή συμμερίζονται άτομα με ετήσιο εισόδημα μεγαλύτερο των 50.000 δολαρίων και υψηλού μορφωτικού επιπέδου.

Σημαντικοί παράγοντες λήψης αποφάσεων η εκπαίδευση και η οικογένεια

`Ατομα που ζουν μακριά από το μετρό και συνήθως είναι χαμηλού μορφωτικού επιπέδου δηλώνουν ότι πιθανότατα θα μείνουν κοντά στο σπίτι τους, ενώ ζευγάρια με παιδιά, ηλικίας μεγαλύτερης των 12 ετών, δηλώνουν πως θα επιλέξουν για τις διακοπές τους σύντομα κοντινά ταξίδια.

Οι πράκτορες μπορούν να βοηθήσουν

Έκκληση στους ταξιδιωτικούς πράκτορες να διαδώσουν την είδηση πως τα πακέτα διακοπών είναι πιο οικονομικά απεύθυνε ο πρόεδρος της USTOA, κ. Bob Whitley. “Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες” εξήγησε “πρέπει να μεταφέρουν το μήνυμα στο κοινό πως τα πακέτα διακοπών συμφέρουν. Έτσι θα είναι ικανοποιημένοι όλοι, και οι πράκτορες και οι καταναλωτές”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024