Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsUSTOA: “Έκρηκτικό” το 2024 σε επιβατική κίνηση, η Ιταλία ο Νο1 προορισμός για τους Αμερικανούς
Τάσεις

USTOA: “Έκρηκτικό” το 2024 σε επιβατική κίνηση, η Ιταλία ο Νο1 προορισμός για τους Αμερικανούς

traveller

Οι Αμερικανοί τουρίστες θα λάβουν υπόψιν τους για τις κρατήσεις του 2024, κατά σειρά προτεραιότητας, το κόστος, την απόσταση/ευκολία ταξιδιού από και προς έναν προορισμό, τις πρακτικές βιώσιμου τουρισμού και τον “υπερτουρισμό”.

Η Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων των ΗΠΑ (USTOA) δημοσίευσε τα ευρήματα των ετήσιων ταξιδιωτικών τάσεων και τις προβλέψεις για τα ενεργά της μέλη-τουριστικά πρακτορεία , επιβεβαιώνοντας τις θετικές προοπτικές για τον κλάδο για το 2024.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, που ανακοινώθηκαν στο 2023 USTOA Annual Conference and Marketplace στο Λος Άντζελες (2-6 Δεκεμβρίου), εννέα στα δέκα (92%) μέλη της USTOA αναμένουν αύξηση των πωλήσεών τους το 2024. Τα 2/3 (63%) αυτών των ερωτηθέντων είναι “αισιόδοξοι”, προβλέποντας ένα “έτος ανάπτυξης”, με ανάπτυξη 7-10% – και υψηλότερα. Ομοίως, το 90% των μελών αναμένει επιβατική αύξηση το επόμενο έτος, με τα 2/3 (63%) των ερωτηθέντων να είναι “αισιόδοξοι”, προβλέποντας “έτος ανάπτυξης”, με αύξηση επιβατών από 7 έως 10% και άνω.

Ο Terry Dale, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της USTOA πρόσθεσε: “Τα μέλη μας, τα τουριστικά γραφεία,  είναι πολύ θετικά, αν όχι ενθουσιώδη, για την ανάπτυξη του κλάδου το επόμενο έτος, με το 86% να είναι βέβαιο ότι οι κρατήσεις επισκεπτών θα αυξηθούν το 2024. Αυτό είναι ένα ενθαρρυντικό σημάδι που μας δείχνει ότι όλη η συσσωρευμένη ζήτηση μετά την πανδημία δεν επιβραδύνεται ακόμη”.

Οι Tour Operators της USTOA ανέφεραν επίσης υγιή ανάπτυξη για το 2023, με το 94% των ερωτηθέντων να αναφέρει αύξηση στις πωλήσεις και το υπόλοιπο 6% να αναφέρει ότι οι αριθμοί πωλήσεων του 2023 παρέμειναν σταθεροί από το 2022. Από αυτούς που ανέφεραν αύξηση, τα 3/4 δήλωσαν ότι οι πωλήσεις τους αυξήθηκαν κατά 10% ή ψηλότερα. Εννέα στους δέκα (94%) παρουσίασαν επιβατική αύξηση το 2023, με τα 3/4 (73%) των μελών να αναφέρουν επιβατική αύξηση 10% ή μεγαλύτερη.

Στελέχωση

Το 2023, σχεδόν εννέα στους δέκα τουριστικούς πράκτορες της USTOA (86%) αύξησαν τον αριθμό των στελεχών τους. Άλλο ένα 12% διατήρησε τα τρέχοντα επίπεδα στελέχωσης, ενώ μόνο το 2% μείωσε το προσωπικό του φέτος. Από τα μέλη που αύξησαν το προσωπικό, σχεδόν τα μισά (48%) ανέφεραν αύξηση 1-10 θέσεων, ενώ σχεδόν το 1/4 (22%) αυτών των μελών πρόσθεσαν μεταξύ 51-100 άτομα. Περίπου το 18% αύξησε τις θέσεις κατά 26-50 υπαλλήλους, ενώ το υπόλοιπο 12% πρόσθεσε 11-25 θέσεις.

Για το 1/3 (37%) των τουριστικών γραφείων που αύξησαν τα επίπεδα προσωπικού, αυτό αντιπροσώπευε αύξηση 10-20% στο συνολικό προσωπικό τους το 2023.

Για το μέλλον, τα 2/3 (63%) των μελών της USTOA σχεδιάζουν να αυξήσουν το προσωπικό τους το 2024, ενώ περίπου το 1/3 (35%) σχεδιάζει να διατηρήσει τα επίπεδα στελέχωσης. Από αυτούς που σχεδιάζουν να προσθέσουν θέσεις εργασίας το επόμενο έτος, περισσότεροι από τους μισούς (59%) σχεδιάζουν να αυξήσουν το προσωπικό τους κατά 1 έως 10 θέσεις, ενώ το 1/4 (27%) σχεδιάζει να αυξήσει το προσωπικό τους κατά 11-25 θέσεις. Ένα άλλο 7% σχεδιάζει να προσθέσει 26-50 θέσεις και το υπόλοιπο 7% προβλέπει ότι θα προσθέσει 51-100 θέσεις το 2024.

Οι Ταξιδιωτικοί Σύμβουλοι

Ενίσχυση της σημαντικής συνεισφοράς των ταξιδιωτικών συμβούλων στις επιχειρήσεις των μελών USTOA: το 88% των μελών που απάντησαν σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν ταξιδιωτικούς συμβούλους για να κάνουν πωλήσεις το 2024. Οκτώ στα 10 (80%) μέλη της USTOA λένε ότι οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι θα παίξουν σημαντικό έως πολύ σημαντικό ρόλο στην επιχείρησή τους το 2024. Για το επόμενο έτος, σχεδόν όλα (98%) τα μέλη αναμένουν ότι οι κρατήσεις μέσω ταξιδιωτικών συμβούλων θα αυξηθούν ή θα παραμείνουν ίδιες το 2024.

Παγκόσμιοι κίνδυνοι

Ενώ τα ενεργά μέλη της USTOA βλέπουν το επόμενο έτος με αισιοδοξία, ανέφεραν επίσης τις πιθανές απειλές για την ταξιδιωτική εμπιστοσύνη το 2024. Η οικονομική αβεβαιότητα, η οποία περιλαμβάνει επίσης την παγκόσμια χρηματοπιστωτική αστάθεια και την ισχύ του δολαρίου, ήταν στην κορυφή της λίστας με τις μεγαλύτερες απειλές για το 2024. Το κόστος ζωής ακολούθησε στη δεύτερη θέση, υποχωρώντας κατά μία θέση από την περσινή έρευνα, όταν στα μέλη τέθηκε παρόμοια ερώτηση. Η τρομοκρατία ακολούθησε στην τρίτη θέση. Ο Dale πρόσθεσε: “Δεδομένων των πρόσφατων παγκόσμιων γεγονότων, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι οικονομικές εκτιμήσεις και η τρομοκρατία βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των παγκόσμιων ανησυχιών για τα μέλη μας”.

Ταξιδιωτικές τάσεις

Η Ιταλία κατονομάστηκε ως ο πιο δημοφιλής διεθνής προορισμός για τους ταξιδιώτες το 2024, ακολουθούμενη από τη Γαλλία, με το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ισπανία να ισοβαθμούν στην τρίτη θέση. Εντός ΗΠΑ, η Καλιφόρνια κατονομάστηκε ο πιο δημοφιλής προορισμός για κρατήσεις για το 2024. Η Αλάσκα ήρθε στη δεύτερη θέση, με τη Νέα Υόρκη να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.

Όταν ρωτήθηκαν ποια τουριστικά προϊόντα έχουν την ισχυρότερη τροχιά ανάπτυξης για το 2024, οι μικρές ομαδικές εκδρομές ήταν στην κορυφή της λίστας. Ο Dale δήλωσε: “Τα μέλη μας αναφέρουν τις μικρές ομαδικές εκδρομές ως αναδυόμενη τάση από πριν από την πανδημία. Απλώς ενισχύεται η συνεχιζόμενη δημοτικότητά του ως προϊόντος”. Τα ιδιωτικά γκρουπ κατέλαβαν τη δεύτερη θέση, ακολουθούμενα από το FIT (Foreign Independent Travel), τις κλασικές ομαδικές εκδρομές, την κρουαζιέρα σε ποτάμι, την κρουαζιέρα με μικρά πλοία, τα ατομικά ταξίδια και την θαλάσσια κρουαζιέρα.

Η USTOA ρώτησε επίσης τα μέλη της ποια θα είναι η ισχυρότερη επιρροή πάνω στους καταναλωτές για την επιλογή των προορισμών το 2024. Η αξία (κόστος) κατατάχθηκε στην υψηλότερη θέση. Ο Dale σχολίασε: “Αυτό σίγουρα συμπληρώνει την κύρια απειλή της οικονομικής αβεβαιότητας που εντόπισαν τα μέλη μας, καθώς είναι σαφές ότι οι καταναλωτές θα δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην αξία, καθώς σχετίζεται με οποιαδήποτε μεγάλη αγορά, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιών”. Ακολουθεί η απόσταση ή η ευκολία ταξιδιού από και προς έναν προορισμό και έπονται οι πρακτικές βιώσιμου τουρισμού και ο υπερπληθυσμός των τουριστών.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) συνεχίζει να είναι ένα αυξανόμενο θέμα στη βιομηχανία ταξιδιών και περιηγήσεων. Περισσότερα από τα μισά (55%) μέλη-τουριστικοίπράκτορες της USTOA βλέπουν την AI ως ευκαιρία για την επιχείρησή τους, ενώ το υπόλοιπο 45% δεν είναι ακόμα σίγουρο. Το 1/4 (28%) των μελών χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή την Τεχνητή Νοημοσύνη ως μέρος των επιχειρηματικών τους πρακτικών, ενώ το 1/3 (39%) σχεδιάζει να τη χρησιμοποιήσει στο μέλλον. Από όσα ενεργα μέλη δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν επί του παρόντος Τεχνητή Νοημοσύνη σε επιχειρηματικές πρακτικές, η πλειοψηφία το χρησιμοποιεί για μάρκετινγκ και Socia Media. Οι προσαρμοσμένες υπηρεσίες και τα δεδομένα/αναλυτικά στοιχεία/επιχειρηματική ευφυΐα ισοδυναμούν στη δεύτερη υψηλότερη χρήση, ακολουθούμενα από τη δημιουργία περιεχομένου και εικόνας στην τρίτη θέση.

*Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το διάστημα μεταξύ 5 Οκτωβρίου και 6 Νοεμβρίου 2023, με ποσοστό συμμετοχής 94%.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Φοιτητής στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024