Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΈρευνα: Οι αγαπημένοι προορισμοί των νέων επιβατών κρουαζιέρας – Οι τάσεις και η θέση της Μεσογείου
Έρευνα

Έρευνα: Οι αγαπημένοι προορισμοί των νέων επιβατών κρουαζιέρας – Οι τάσεις και η θέση της Μεσογείου

CLIA

Οι προορισμοί σε κοντινή απόσταση από τις ΗΠΑ είναι οι πιο ελκυστικοί για τους Αμερικανούς που ξεκινούν τώρα κρουαζιέρα. Η περιοχή της Καραϊβικής/Βερμούδων έρχεται πρώτη με 63%, ενώ η Χαβάη και η Μεσόγειος ακολουθούν με 48% και 40% αντίστοιχα.

Τρεις κορυφαίες ταξιδιωτικές εταιρείες συνεργάστηκαν για να αποκαλύψουν μια πρώτη στο είδος της ερευνητική μελέτη που εξετάζει ένα περιζήτητο κοινό: τον νέο επιβάτη κρουζιέρας. Με τίτλο “From Shore to Ship: Attracting the Next Wave of Cruisers”, η αμερικανική έκδοση της μελέτης κυκλοφόρησε από την Cruise Lines International Association (CLIA), σε συνεργασία με την MMGY Global και την Travelzoo. Η έρευνα δημοσιεύεται τη στιγμή που ο κλάδος προετοιμάζεται για αύξηση του στόλου των πλοίων, για να ικανοποιήσει την αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση.

Τα βασικά ευρήματα της μελέτης είναι:

  • Το αντιληπτό “value-for-money” στην κρουαζιέρα έχει βελτιωθεί σημαντικά μεταξύ των “υποψήφιων” επιβατών. Στην πραγματικότητα, το 60% των ερωτηθέντων είπε αυτό ήταν ένας λόγος για να μην κάνουν κράτηση παλιότερα, ενώ μόνο το 36% το αναφέρουν ως σημερινή ανησυχία.
  • Οι φίλοι και η οικογένεια είναι σε μεγάλο βαθμό οι πηγές πληροφόρησης με τη μεγαλύτερη επιρροή για πιθανούς νέους επιβάτες κρουαζιέρες κατά την έρευνα ταξιδιωτικών επιλογών (58%), ενώ οι ιστότοποι προορισμών (34%), οι ιστότοποι ταξιδιωτικών κριτικών (29%) και τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία, οι OTAs (29%) είναι οι επόμενοι πιο δημοφιλείς.
  • Οι προορισμοί που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση από τις Ηνωμένες Πολιτείες είναι οι πιο ελκυστικοί για τους Αμερικανούς που ξεκινούν τώρα να κάνουν κρουαζιέρες. Η περιοχή της Καραϊβικής/Βερμούδων ευνοείται περισσότερο με 63%, ενώ οι προορισμοί της Χαβάης και της Μεσογείου ακολουθούν με 48% και 40% αντίστοιχα.
  • Η πλειονότητα των “υποψήφιων” επιβατών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για ταξιδιωτικές υπηρεσίες που επιδεικνύουν περιβαλλοντική ευθύνη, αντανακλώντας την αυξανόμενη τάση των καταναλωτών προς βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές.
  • Όταν ρωτήθηκαν τι θα έκανε τις κρουαζιέρες πιο ελκυστικές, οι κορυφαίες απαντήσεις είναι προσφορές/εκπτώσεις (52%), πληροφορίες για τα πρότυπα υγείας και ασφάλειας (39%), εκτεταμένος χρόνος για εξερεύνηση προορισμών (37%) και μια ποικιλία προσφορών προορισμών (36%).

Εκτός από την εξέταση των παραπάνω θεμάτων και των γενικών συμπεριφορών και προτιμήσεων αυτού του τμήματος της αγοράς κρουαζιέρας, η μελέτη εντόπισε επίσης νέα δεδομένα σχετικά με την υγεία και την ασφάλεια, τις προσαρμοσμένες εμπειρίες, την τεχνολογία, τα σόλο ταξίδια, τον ρόλο των ταξιδιωτικών συμβούλων και πολλά άλλα.

2024-From-Shore-to-Ship-U.S.-Final-Intelligence-Brief

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024