Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΘαλάσσιος Τουρισμός“Nothing Comes Close”: Νέο brand positioning της Celebrity Cruises
Κρουαζιέρα

“Nothing Comes Close”: Νέο brand positioning της Celebrity Cruises

Celebrity Cruises

Η Celebrity εγκαινιάζει την καμπάνια “Nothing Comes Close” χρησιμοποιώντας full-funnel στρατηγική marketing.

Η Celebrity Cruises απευθύνει μια πρόσκληση στην οποία κανένας απαιτητικός ταξιδιώτης δε θα μπορέσει να αντισταθεί: Το “Nothing Comes Close”, το νέο brand positioning και brand identity της Celebrity Cruises, έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στις 8 Απριλίου. Αφορμή στάθηκαν η υποδοχή του Celebrity Ascent στα τέλη του 2023 και η άφιξη του Celebrity Xcel το 2025.

Με στόχο να αιχμαλωτίσει τη μοναδικότητα της Celebrity που συνδυάζει την εξατομικευμένη και προσεκτικά σχεδιασμένη παροχή υπηρεσιών ενός μικρού κρουαζιερόπλοιου με την ποικιλία και τον ενθουσιασμό που προσφέρουν τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια, το “Nothing Comes Close” θα αποτελεί τον πυρήνα της νέας τοποθέτησης του προϊόντος της εταιρείας για τα media, τη διαφήμιση, τους ταξιδιωτικούς συμβούλους αλλά και για την εμπειρία επάνω στο πλοίο. Είναι η εγγενής υπόσχεση για premium διακοπές που ικανοποιούν το αίσθημα της εξερεύνησης, που ξεπερνούν τις προσδοκίες και προσφέρουν εμπειρίες που δεν υπάρχουν πουθενά αλλού.

Celebrity Cruises

“Οι καλεσμένοι μας μάς λένε ότι οι διακοπές με την Celebrity είναι απαράμιλλες. Από την ευσυνειδησία του πληρώματός μας, μέχρι τον ενθουσιασμό που προσφέρουν τα προγράμματα
ψυχαγωγίας και οι δραστηριότητες, οι επισκέπτες μας λένε ότι “Nothing Comes Close – Tίποτα δεν συγκρίνεται” με τον τρόπο που τους κάνουμε να νιώθουν”, δήλωσε η Laura Hodges Bethge,
Πρόεδρος της Celebrity Cruises. “Το νέο brand position της εταιρείας μας αναδεικνύει αυτήν την αίσθηση με έναν αξέχαστο και συναρπαστικό τρόπο”.

Το brand positioning ζωντανεύει με σαφές και ευφάνταστο δημιουργικό ύφος που αποτυπώνει την ουσία των διακοπών της Celebrity μέσα από την οπτική των επισκεπτών χρησιμοποιώντας το “True Eye View”. Αυτό που κάνει τη Celebrity να ξεχωρίζει είναι η οπτική προσέγγιση που έχει σχεδιαστεί για να εξάψει την περιέργεια των επιβατών μέσα από δική τους οπτική και να τους κάνει να νιώσουν ότι “ζουν τη στιγμή”.

“Δεν είναι απλά μια καμπάνια branding. Είναι όλα όσα είμαστε. Αντιπροσωπεύει την ουσία των στοιχείων που κάνουν τις διακοπές με τη Celebrity Cruises ξεχωριστές”, δήλωσε ο Michael Scheiner, Senior Vice President και Chief Marketing Officer της Celebrity Cruises. “Η δημιουργική κατεύθυνση αποτυπώνει και μεταφέρει την ανάταση των συναισθημάτων και τις ευφάνταστες εμπειρίες που απολαμβάνουν οι επισκέπτες από τη στιγμή που επιβιβάζονται στα πλοία της Celebrity Cruises, όπου κάθε λεπτομέρεια υπερβαίνει τις προσδοκίες τους”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024