Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΠερισσότερα παράπονα για τουρισμό παρά για δημόσιες υπηρεσίες

Περισσότερα παράπονα για τουρισμό παρά για δημόσιες υπηρεσίες

Με τόσα παράπονα που ακούγονται για τις υπηρεσίες του δημοσίου θα περίμενε κανείς ότι θα ήταν στην κορυφή της λίστας του Ινστιτούτου Καταναλωτών. Όμως ο τουρισμός κατάφερε να ξεπεράσει σε παράπονα τις δημόσιες υπηρεσίες.

Με τόσα παράπονα που ακούγονται για τις υπηρεσίες του δημοσίου θα περίμενε κανείς ότι θα ήταν στην κορυφή της λίστας του<...> Ινστιτούτου Καταναλωτών. Όμως ο τουρισμός κατάφερε να ξεπεράσει σε παράπονα τις δημόσιες υπηρεσίες.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το Ινστιτούτου Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) τo υψηλό κόστος ζωής φαίνεται ότι αποτελεί το μεγαλύτερο “αγκάθι” στην καθημερινότητα του 91% των πολιτών, γεγονός που επηρεάζει αρνητικά και τις επιλογές τους για ταξίδια.

Συγκεκριμένα, από τα 136.434 παράπονα και καταγγελίες, τα 13.418 ή ποσοστό 9,83% επί του συνόλου, αφορούν στο κόστος ζωής. Αλλά και από τις υπόλοιπες καταγγελίες, ένα σημαντικότατο ποσοστό -67,2%- συνδέεται έμμεσα με το πρόβλημα του κόστους ζωής, όπως διευκρινίζει το ΙΝΚΑ.

Πρωταθλητές ως προς τον αριθμό παραπόνων για το κόστος ζωής αναδεικνύονται οι νομοί Χανίων, Ιωαννίνων, Αττικής, Ρεθύμνου και Κυκλάδων που προσελκύουν και σημαντικό αριθμό τουριστών.

Στο μεταξύ, οι συνολικές καταγγελίες-αναφορές που κατεγράφησαν από το ΙΝΚΑ πέρυσι ήταν αυξημένες κατά 6,27% σε σχέση με το 2002. Μετά το κόστος ζωής, στη δεύτερη θέση της “μαύρης λίστας” βρέθηκαν το 2003 τα παράπονα για την ποιότητα των τροφίμων (11.326), ενώ ακολούθησαν κατά σειρά τα κέντρα αδυνατίσματος (9.503 παράπονα), ο τουρισμός και η ψυχαγωγία (9.427), οι τράπεζες και οι πιστωτικές κάρτες (8.715), οι ασφάλειες (7.195) και οι δημόσιες υπηρεσίες και οι ΟΤΑ (6.681).

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΝΚΑ, το 57,8% των αναφορών έγιναν από άνδρες, το 31,9% από γυναίκες, ενώ το 10,3% από νομικά πρόσωπα, αλλά και από επιχειρήσεις, που έπεσαν θύματα άλλων εταιριών, αγοράζοντας προϊόντα ή υπηρεσίες τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα παράπονα και οι καταγγελίες που κατεγράφησαν ανά τομέα είναι περισσότερα από εκείνα των υπολοίπων κρατών-μελών της ΕΕ, όχι μόνο σε ποσοστά επί του πληθυσμού, αλλά και σε απόλυτους αριθμούς.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024