To α’ τετράμηνο του 2013, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 1.854 καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Με 48.274,34 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. με τη μεσολάβησή του ΚΕΠΚΑ, […]
To α’ τετράμηνο του 2013, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 1.854 καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Με 48.274,34 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. με τη μεσολάβησή του ΚΕΠΚΑ, στις επιχειρήσεις, που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα. Έγιναν 16 καταγγελίες για παροχή τουριστικών υπηρεσιών (ποσοστό 0,86%).
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.