Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΈτοιμο το 2008 το νέο λιμάνι της Πάτρας

Έτοιμο το 2008 το νέο λιμάνι της Πάτρας

Η πορεία των εργασιών στο Νέο Λιμάνι της Πάτρας, ο ρόλος του λιμανιού στην ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδος και η προσέλκυση νέων χρηστώνεκ μέρους του Οργανισμού Λιμένος Πάτρας (ΟΛΠΑ) αποτέλεσαν […]

Η πορεία των εργασιών στο Νέο Λιμάνι της Πάτρας, ο ρόλος του λιμανιού στην ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδος και η προσέλκυση νέων χρηστών<...>εκ μέρους του Οργανισμού Λιμένος Πάτρας (ΟΛΠΑ) αποτέλεσαν τους κεντρικούς άξονες συζήτησης κατά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στον Οργανισμό, την Παρασκευή 24 Ιουνίου 2005, υπό τον περιφερειάρχη κ. Παναγιώτη Καββαδά.

“Αναγνωρίζουμε την αναπτυξιακή διάσταση του Λιμανιού και προς αυτήν την κατεύθυνση θέλουμε να βοηθήσουμε” τόνισε ο κ. Καββαδάς στη διάρκεια της συνάντησης του με το Δ.Σ. του ΟΛΠΑ, αλλά και τις λιμενικές Αρχές. “Επιτέλους υπάρχουν και καλά νέα για το Νέο Λιμάνι που εδώ και καιρό καρκινοβατεί” τόνισε ο ίδιος και παρέπεμψε στον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Σωτήρη Μαμμάση, ο οποίος τις τελευταίες ημέρες είχε σειρά επαφών με τα συναρμόδια υπουργεία, προκειμένου να προωθηθούν οι εργασίες στο λιμένα, που είχαν σκαλώσει στο παρελθόν.

“Τους επόμενους μήνες θα μας παραδοθεί το πρώτο τμήμα ανέφερε ο κ. Μαμμάσης, ο οποίος πρόσθεσε ότι “μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει δημοπρατηθεί το έργο που απομένει στο δεύτερο τμήμα και σε δύο μήνες πρόκειται να ανατεθούν τα επίγεια έργα”. Ακόμα, ο κ. Μαμμάσης έκανε λόγο και για προμελέτη του εμπορικού τμήματος που αποτελεί αίτημα των παραγωγικών φορέων.

Ο χρόνος ολοκλήρωσης του έργου προσδιορίζεται πια για το 2008, καθώς όπως τονίστηκε και στη σύσκεψη, υπήρξαν σημαντικές καθυστερήσεις, δεδομένου ότι το Νέο Λιμάνι θα έπρεπε να έχει παραδοθεί από το 2002.

“Πλέον πρέπει να προχωρήσουμε γρήγορα για να προλάβουμε τις εξελίξεις” παρατήρησε ο πρόεδρος του ΟΛΠΑ, κ. Κώστας Χριστοδούλου, ο οποίος ανέλυσε το νέο ρόλο που καλούνται να παίξουν τα Λιμάνια της Μεσογείου στο διεθνές εμπόριο. Ακόμα, σημείωσε ότι “το Λιμάνι της Πάτρας έχει μειονεκτήματα. Το ένα είναι η σημερινή του μορφή και το δεύτερο το μικρό του βάθος, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να δεχθεί μεγάλα εμπορικά πλοία”. “Θα πρέπει λοιπόν να γίνει ένας σχεδιασμός που θα αφορά σε όλα τα Λιμάνια της Δυτικής Ελλάδος, ώστε στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται, το ένα να λειτουργεί συμπληρωματικά στο άλλο” είπε χαρακτηριστικά, ζητώντας παράλληλα και τη διαμεσολάβηση του Περιφερειάρχη για τη συνεργασία των Λιμένων.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024