Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΤην τέταρτη θέση στα παράπονα του ΙΝΚΑ έχει ο τουρισμός

Την τέταρτη θέση στα παράπονα του ΙΝΚΑ έχει ο τουρισμός

Την τέταρτη θέση στο συνολικό πίνακα παραπόνων του ΙΝΚΑ κατέλαβε ο τουρισμός, με 7.104 καταγγελίες που έγιναν στην Υπηρεσία Προστασίας Τουριστών του ΙΝΚΑ…

Την τέταρτη θέση στο συνολικό πίνακα παραπόνων του ΙΝΚΑ κατέλαβε ο τουρισμός, με 7.104 καταγγελίες που έγιναν στην<...> Υπηρεσία Προστασίας Τουριστών του ΙΝΚΑ κατά την περίοδο από τον Ιανουάριο μέχρι τα τέλη Αυγούστου του 2003.

Σε ανακοίνωση του ΙΝΚΑ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού στις 27 Σεπτεμβρίου, επισημαίνεται ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα του ελληνικού τουρισμού είναι η κυριαρχία της μετριότητας στα προσφερόμενα προϊόντα – υπηρεσίες που αφήνει μία γεύση απογοήτευσης, μη ικανοποίησης και προσανατολισμού σε άλλες τουριστικές επιλογές.

Σύμφωνα με έρευνες τιμών, το κόστος ζωής στις ημιαστικές περιοχές είναι τουλάχιστον κατά 13% υψηλότερο από τις αντίστοιχες πρωτεύουσες νομών, ενώ στις αμιγώς τουριστικές περιοχές και ιδιαίτερα κατά την περίοδο αιχμής, οι τιμές παρουσιάζουν αποκλίσεις 25-38%. Έτσι, μαζί με τους τουρίστες, οι οποίοι πληρώνουν για τις διακοπές τους συχνά παράλογα υψηλές τιμές, πληρώνουν και οι ντόπιοι. Το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο στις μικρές περιοχές και τα μικρά νησιά της χώρας μας όπου η αστυνόμευση γίνεται ακόμα πιο δύσκολη, συνήθως λόγω των πολύ `καλών σχέσεων` της αστυνομίας με τους επαγγελματίες.

Από το σύνολο των καταγγελιών που υποβλήθηκαν για τον τουρισμό, την πρώτη θέση παραπόνων με τα μεγαλύτερα ποσοστά (12,35% – 11,15%) καταλαμβάνουν οι τιμές των υπηρεσιών, οι τιμές και η ποιότητα σε κέντρα, εστιατόρια και ταβέρνες, η ποιότητα των προϊόντων των υπηρεσιών. Μικρότερα είναι τα ποσοστά (6,49 – 0,45%) για: ξενοδοχεία, δωμάτια, κάμπινκγ, θαλάσσιες μεταφορές, ταξιδιωτικά γραφεία, τράπεζες, αεροπορικές μεταφορές, ταξί, ιατρικές υπηρεσίες, άλλα μεταφορικά μέσα, μουσεία – αρχαιολογικοί χώροι, δημόσιες υπηρεσίες, τιμές τηλεφωνημάτων, περιβάλλον, οδική σήμανση, παραβιάσεις κοινοτικών οδηγιών, ωράριο αγοράς – υπηρεσιών, κλοπές – παρενοχλήσεις.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024