Τελευταία νέα
ΑρχικήWTM Industry Report 2016: Ανάκαμψη για Ελλάδα, Αίγυπτο και Τουρκία 'βλέπει' η διεθνή τουριστική αγορά
Τάσεις

WTM Industry Report 2016: Ανάκαμψη για Ελλάδα, Αίγυπτο και Τουρκία 'βλέπει' η διεθνή τουριστική αγορά

WTM LONDON 2016 – ΛΟΝΔΙΝΟ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Το 37% του συνολικού δείγματος (2.000 αγοραστές και εκθέτες) της έρευνας WTM Industry Report 2016 επιθυμεί να κάνει επαφές με ελληνικές επιχειρήσεις, το 29% ψάχνει να συνομιλήσει με Τούρκους προμηθευτές και το 17% κατευθύνεται προς την Αίγυπτο.

WTM LONDON 2016 – ΛΟΝΔΙΝΟ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Οι τουριστικές βιομηχανίες της Ελλάδας, της Αιγύπτου και της Τουρκίας θα μπορούσαν να ορθοποδήσουν (ή να βελτιωθούν ακόμη περισσότερο), σύμφωνα με την έρευνα WTM Industry Report 2016, που δίοθξηκε στη δημοσιότητα σήμερα στην World Travel Market του Λονδίνου.

Περισσότεροι από 2.000 αγοραστές και εκθέτες συμμετείχαν στη συγκεκριμένη έρευνα, με το ήμισυ του συνολικού δείγματος να δηλώνει ότι σχεδιάζει να έχει επιχειρηματικές συνομιλίες με προμηθευτές από την Αίγυπτο, την Ελλάδα ή την Τουρκία.

Οι βιομηχανίες τουρισμού των τριών αυτών προορισμών έχουν πληγεί σκληρά από έναν συνδυασμό πολιτικής αβεβαιότητας (η Ελλάδα) και τρομοκρατικών επιθέσεων (η Αίγυπτος και η Τουρκία) κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, με αποτέλεσμα πολλές ταξιδιωτικές εταιρείες να αποσύρουν εντελώς από αυτές τις περιοχές ή να περιορίσουν αισθητά την παρουσία τους εκεί.

Ωστόσο, αυτό θα μπορούσε να αλλάξει, με το 37% του συνολικού δείγματος της έρευνας να επιθυμεί να κάνει επαφές με ελληνικές επιχειρήσεις, το 29% να ψάχνει να συνομιλήσει με Τούρκους προμηθευτές και το 17% να κατευθύνεται προς την Αίγυπτο.

Φαίνεται μάλιστα ότι πολλοί αγοραστές είναι ήδη αποφασισμένοι και πρόθυμοι να υπογράψουν συνεργασίες, με 8 στους 10 να αναμένουν να επιβεβαιωθούν οι συμφωνίες τους. Επίσης, 8 στους 10 αγοραστές που έχουν συνομιλίες με Έλληνες, Αιγύπτιους και Τούρκους εκθέτες σχεδιάζουν να υπογράψουν κάποια σύμβαση μαζί τους (σε ποσοστά 80%, 78% και 80% αντίστοιχα).

Η Τυνησία είναι άλλος ένας προορισμός του οποίου η τουριστική βιομηχανία έχει πληγεί και της οποίας η ανάκαμψη παίρνει περισσότερο χρόνο για να υλοποιηθεί, αν και υπάρχουν τα πρώτα σημάδια αλλαγής του κλίματος. Ενώ μόνο το 8% του δείγματος της έρευνας ενδιαφέρεται να κάνει επαφές με τους αντιπροσώπους της χώρας, περισσότερο από το 70% αναμένουν ότι θα υπογράψουν κάποια συμφωνία.

Ο διευθυντής της World Travel Market, Simon Press, σχολίασε σχετικά: “Μετά από μερικά δύσκολα χρόνια, οι ενδείξεις φανερώνουν ότι η Αίγυπτος, η Ελλάδα και η Τουρκία είναι ξανά στο προσκήνιο, ενώ και η Τυνησία έχει αρχίσει να ανακάπτει”.

WTM Industry Report 2016

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024