To α` τετράμηνο του 2011, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 3.074 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Με 51.838,78 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. με τη μεσολάβησή μας, στις […]
To α` τετράμηνο του 2011, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 3.074 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Με 51.838,78 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. με τη μεσολάβησή μας, στις επιχειρήσεις, που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα. Από το σύνολο των καταγγελιών, οι τουριστικές υπηρεσίες βρέθηκαν στην 9η θέση, με 68 καταγγελίες (ποσοστό 2,21%). Τα παράπονα και οι καταγγελίες αφορούσαν, κυρίως, παραβίαση των δικαιωμάτων των καταναλωτών, από αεροπορικές εταιρείες.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.