Σερβιτόρα μετατρέπει αρνητική κριτική σε δημοφιλές μέσο αυτοπροβολής μέσω TikTok.
Μπορεί να αξιοποιηθεί μια κριτική του ενός αστεριού, πόσω μάλλον όταν κατονομάζει τον/την υπάλληλο, κατηγορώντας τον/την ότι δεν ήταν εξυπηρετικός/ή;
Στην περίπτωση της 24χρονης Daniella Claeys, σερβιτόρας σε καφέ-μπαρ του Λονδίνου, η απάντηση είναι μάλλον θετική, αν κρίνουμε από την απήχηση που είχε η δημοσιοποίησή της. Φαίνεται ότι όλοι έχουν δικαίωμα στην εφήμερη δημοσιότητα…
Η εν λόγω σερβιτόρα, αν και αρχικά ενοχλήθηκε σφόδρα από την κριτική (που ανέβηκε τον Νοέμβριο), μετέπειτα «αποτάθηκε» στο TikTok για να δείξει έναν τρόπο με τον οποίο μια κακή κριτική όχι μόνο δεν την ενοχλεί, αλλά τη “φοράει” κιόλας… “Πήρα μια κριτική ενός αστεριού και την φόρεσα“, γράφει το κείμενο στο βίντεο της Dani, με την ίδια να φοράει το T-shirt με την κριτική, το οποίο προσέλκυσε πάνω από 2 εκατ. views.
Η κριτική, όπως φαίνεται και στο βίντεο, λέει τα εξής: “Δεν θα ξαναγυρίσουμε ποτέ!!! Σε αυτό το εστιατόριο το προσωπικό μας έκανε να νιώσουμε τόσο άβολα. Μια σερβιτόρα ονόματι Dani πρότεινε στον διευθυντή να μας βγάλει έξω στο κρύο όταν το μωρό μας έκλαιγε επειδή είχε πονοκέφαλο. Δεν μπήκε καν στον κόπο να κρύψει τη δυσφορία της και μας κοίταξε σαν να ήμασταν σκουπίδια. Φυσικά φύγαμε αμέσως από το εστιατόριο”.
“Ελάχιστα φιλική προς την οικογένεια ατμόσφαιρα εκεί μέσα, μην μπείτε στον κόπο να πάτε με παιδιά“, κατέληξε η κριτική.
Εκτός από τη συνολική κριτική του ενός αστεριού, η οικογένεια ήταν ιδιαίτερα αυστηρή αφού έδωσε επίσης ένα αστέρι στο εστιατόριο στις υποκατηγορίες πιθανότητα σύστασης, ατμόσφαιρα, σχέση ποιότητας-τιμής, φαγητό και ποτό και εξυπηρέτηση.
Όταν ήρθε η πολυμελής οικογένεια με το παιδί που ούρλιαζε, η σερβιτόρα εμφανώς ενοχλημένη (όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, “εκείνη τη μέρα δούλευα 14ωρο“) τους πρότεινε να πάνε έξω στη θερμαινόμενη βεράντα για να ηρεμήσει το μωρό.
O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr.