Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ TAM υπογράφει δεκαετή συνεργασία με την Amadeus
Η TAM θα μεταφέρει όλες τις υπηρεσίες της στην πλατφόρμα Altea

Η TAM υπογράφει δεκαετή συνεργασία με την Amadeus

Η TAM και η Amadeus ανακοίνωσαν την σύναψη δεκαετούς συνεργασίας, μέσα από την οποία η TAM θα εξοπλιστεί με νέας γενιάς συστήματα εξυπηρέτησης επιβατών. Η Amadeus θα αντικαταστήσει τις πολλαπλές […]

Η TAM και η Amadeus ανακοίνωσαν την σύναψη δεκαετούς συνεργασίας, μέσα από την οποία η TAM θα εξοπλιστεί<...> με νέας γενιάς συστήματα εξυπηρέτησης επιβατών. Η Amadeus θα αντικαταστήσει τις πολλαπλές εφαρμογές που χρησιμοποιούνταν μέχρι στιγμής από την εταιρεία, με μια μεμονωμένη ενοποιημένη πλατφόρμα που θα βασίζεται στη λύση Altea Customer Management.

“H TAM έχει αναπτυχθεί ταχύτατα τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα όσον αφορά στις διεθνείς δραστηριότητές της”, αναφέρει ο κ. Paulo Castello Branco, αντιπρόεδρος του Τμήματος Commercial και Planning. “Η εταιρεία χρειάζεται τεχνολογικές λύσεις που θα της προσφέρουν ευελιξία και προσαρμοστικότητα, που θα υποστηρίξουν τα σχέδιά μας για μελλοντική επέκταση. Ο στόχος μας είναι να εδραιωθούμε και να αναπτύξουμε ακόμη περισσότερο την ηγετική μας θέση στην αγορά, να βελτιώσουμε περαιτέρω την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε στους πελάτες, καθώς επίσης και να παρέχουμε αυξημένα επίπεδα αλληλεπίδρασης και λειτουργικότητας για το σύστημα πωλήσεων που χρησιμοποιούμε”.

“H πλατφόρμα της Amadeus συνιστάται από τη Star Alliance” επεσήμανε ο κ. Libano Barroso, αντιπρόεδρος του Τμήματος Financial και ΙΤ της TAM. “Αυτός ήταν ένας καθοριστικός παράγοντας για την απόφαση μας να επενδύσουμε στην λύση Altea. Θα διευκολύνει την ενσωμάτωση μας στην μεγαλύτερη συμμαχία αεροπορικών εταιρειών παγκοσμίως, προγραμματισμένη να πραγματοποιηθεί στο πρώτο τρίμηνο του 2010”.

“H Altea θα μας δώσει την απαραίτητη τεχνική υποστήριξη για να προχωρήσουμε τα σχέδιά μας για επέκταση σε παγκόσμιο επίπεδο, να εκσυγχρονίσουμε τα συστήματα μας και να μειώσουμε τα λειτουργικά μας κόστη”, συνεχίζει. Το 60% των μελών της Star Alliance χρησιμοποιούν ήδη ή θα χρησιμοποιήσουν στο μέλλον τις λύσεις της Αmadeus.

Η νέα πλατφόρμα θα διαχειρίζεται όλα τα συστήματα κρατήσεων, inventory και αναχωρήσεων της ΤΑΜ, ενώ θα είναι πλήρως ενοποιημένη με τα ήδη υπάρχοντα συστήματα των TAM Linhas Aereas και TAM Airlines, των δύο αεροπορικών εταιρει΄ψν της TAM. H κεντρική βάση δεδομένων της Altea θα δώσει την δυνατότητα στα ταξιδιωτικά γραφεία που συνεργάζονται με την TAM να έχουν πρόσβαση σε ένα κοινό και ενημερωμένο προφίλ πελάτη, όπου θα περιλαμβάνεται επίσης το ιστορικό πτήσεων και οι προσωπικές προτιμήσεις. Μέσα από τη δυνατότητα που δίνει το σύστημα να αναγνωρίζει τους επιβάτες από την στιγμή που θα πραγματοποιήσουν την κράτησή τους έως ότου παραλάβουν τις αποσκευές τους, θα επιτρέψει στο προσωπικό της εταιρείας να προσφέρουν άμεση και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση στους πελάτες. Η TAM θα υιοθετήσει επίσης και την σουίτα e-commerce της Amadeus για να υποστηρίξει τις ιστοσελίδες της και να αναπτύξει τις online πωλήσεις.

Η κα Juliana Kfouri, διευθύντρια του Τμήματος ΙΤ της εταιρείας εξηγεί ότι η ΤΑΜ επέλεξε να χρησιμοποιήσει ένα σπονδυλωτό σύστημα ως θεμέλιο για την μελλοντική της ανάπτυξη, που θα εναρμονίζεται με τους ρυθμούς προόδου της εταιρείας και το οποίο κατά την προσθήκη στο Star Alliance θα πρέπει να ενοποιηθεί με περισσότερες από 20 αεροπορικές εταιρείες.

“Η απλοποιημένη και διαδραστική δομή με την οποία έχει σχεδιαστεί η συγκεκριμένη λύση θα φέρει μεγαλύτερη ευελιξία και βελτιωμένες αποδόσεις στα συστήματα τεχνολογίας και εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας”, προσθέτει η κα Kfouri. “Οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται από αυτές τις δραστικές αλλαγές θα δώσουν την δυνατότητα στην ΤΑΜ να μεταμορφώσει πραγματικά τις διαδικασίες και λειτουργίες της, καθώς επίσης και τα τεχνολογικά της συστήματα”.

Η κα Julia Sattel, αντιπρόεδρος του Τμήματος Airline IT της Amadeus, τονίζει: “Με την πλήρη έκδοση της Altea, η TAM θα έχει την μοναδική δυνατότητα να επιτύχει διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσα από πιο απλές διαδικασίες, ταχύτερη λήψη αποφάσεων και διαφοροποιημένη εξυπηρέτηση πελατών”.

Λαμβάνοντας υπόψιν την εκτεταμένη εμπειρία μας στην μετάβαση συστημάτων και τον επαγγελματισμό της ομάδας της TAM, θα ολοκληρώσουμε την μετάβαση σε λιγότερο από ένα χρόνο, επιταχύνοντας την διαδικασία ενοποίησης της αεροπορικής εταιρείας στην συμμαχία αεροπορικών εταιρειών που επιθυμεί.”

Το Μάρτιο, η TAM ξεκίνησε την διαδικασία εκπαίδευσης και αλλαγής διαχείρισης σε όλους τους τομείς της εταιρείας, για να προετοιμάσει την λειτουργία της νέας πλατφόρμας. Τα τμήματα που επηρεάζονται από την μετάβαση είναι το προσωπικό εξυπηρέτησης στα αεροδρόμια, στο τμήμα κρατήσεων, check in, έκδοσης εισιτηρίων και εταιρικών ταξιδιών, καθώς επίσης και ο τελικός καταναλωτή της TAM, τα προγράμματα loyalty της εταιρείας, τα ταξιδιωτικά γραφεία και άλλοι εμπορικοί εταίροι.

Πλέον, περισσότερες από 60 αεροπορικές εταιρείες έχουν επιλέξει την πλήρη έκδοση της σουίτας Altea, ενώ ακόμη 135 χρησιμοποιούν τουλάχιστον ένα τμήμα της λύσης. Την λύση Altea έχει επιλέξει η Star Alliance σαν την ενδεδειγμένη πλατφόρμα Star Common IT.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024