Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςIncentive ForumTo be or not to be a DMC:Διατηρήστε την πελατειακή σας βάση

To be or not to be a DMC:Διατηρήστε την πελατειακή σας βάση

To be or not to be a DMC:
Διατηρήστε την πελατειακή σας βάση

Και τώρα τι; Περάσατε τα στάδια δημιουργίας μίας εταιρείας DMC, το marketing, την προβολή, τις πωλήσεις, το σχεδιασμό και την πραγματοποίηση ενός προγράμματος. Ειδικά, αν τα δύο τελευταία ήταν σωστά, τότε τα προγράμματα σας θα είχαν επιτυχία.

Όλη η σκληρή δουλειά απέδωσε και τώρα ήρθε η ώρα του να κεφαλοποιήστε την επιτυχία αυτή. Επενδύσατε πολλά λεφτά γα να κερδίστε τον νέο πελάτη και η DMC θα πρέπει να σιγουρέψει ότι θα διατηρήσει τη σχέση με τον πελάτη για όσο το δυνατό περισσότερο. Αυξανόμενα κέρδη απο την επένδυση αυτή θα έρθουν απο μελλοντικές δουλειές του πελάτη προς την DMC.

Πολλές DMC προσπάθούν να κάνουν νέες πωλήσεις σε εταιρείες που δεν είχαν επικοινωνήσει ποτέ ξανά, παραβλέποντας το γεγονός ότι υπάρχουν «στο κατώφλι τους» πελάτες με τους οποίους είχαν ήδη μία συνεργασία.

Οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες είναι ένα σημαντικό «κεφάλαιο» για κάθε επιχείρηση. Για τις εταιρείες DMC ακόμα περισσότερο. Για να αποκτήσεις ένα νέο πελάτη, χρειάζεται μέχρι και 4 χρόνια και πολλά έξοδα. Για να χάσεις ένα πελάτη, αρκεί να κάνεις μόνο ένα λάθος. Οι εταιρείες DMC δεν πρέπει να θεωρούν ποτέ τους πελάτους δεδομένους και να θυμούνται ότι και οι πελάτες έχουν πάντα και άλλες επιλογές.

Για να διατηρήσεις τον πελάτη, πρέπει εσύ και τα στελέχη σου, να επιδείξετε:

  • Πιστότητα
  • Ειλικρίνεια
  • Κατανόηση
  • Εμπιστευτικότητα
  • Φιλικότητα
  • Ευελιξία
  • Συνεργασία
  • Αφοσίωση
  • Ηθικό χειρισμό
  • Αλτρουισμό

Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι η καλύτερη επένδυση. Η εταιρεία DMC πρέπει να έχει πάντα αυτό στο νου της και να στοχεύει 60% του προϋπολογισμού προβολής της για να διατηρήσει τη σχέση αυτή. Οι πελάτες πρέπει να λαμβάνουν συχνά νέα απο την εταιρεία DMC. Πρέπει να είναι οι πρώτοι που θα ξέρουν για οποιαδήποτε νέα προϊόντα και ειδικά γεγονότα. Αν ακούσετε ότι υπάρχουν στελέχη ή manager των πελατών σας που άλλαξαν εταιρεία, κρατήστε την επαφή μαζί τους. Να ξέρουν ότι είστε διαθέσιμοι, ότι πάτε καλά και ότι περιμένετε να σας στείλουν νέες δουλειές.

Μην ξεχνάτε ότι ο -φιλικός κατά τΆάλλα- ανταγωνιστής σας περιμένει στη γωνία για να σας πάρει τον πελάτη.

Την επόμενη εβδομάδα: Συμπεράσματα

©TassoPappasCITE*
Απόδοση στα ελληνικά από τον Κωνσταντίνο Δούκα, μέλος Δ.Σ. του Site Greece” cdoucas@travelcollection.gr

* O Τάσος Παππάς CITE έχει διατελέσει πρόεδρος του Ελληνικού Παραρτήματος του Site (Συνδέσμου Στελεχών Επαγγελματικών Κινήτρων & Ταξιδίων)2007-2010 και πρόεδρος του διεθνούς Site το 2000. Το άρθρο είναι μέρος του βιβλίου “TobeornottobeaDMC” (1996), ως μέρους της διατριβής του στην απόκτηση του επαγγελματικού τίτλου CertifiedIncentiveTravelExecutive (CITE).
Για περισσότερες πληροφορίες για τον Τάσο Παππά επισκεφθείτε το
http://sites.google.com/site/ tassopappasconsultancy/ ή επικοινωνείστε με το tassopappas@otenet.gr

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024