Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΠως πάει τελικά η τουριστική κίνηση;

Πως πάει τελικά η τουριστική κίνηση;

Σε επιστολή της προς τον υφυπουργό Ανάπτυξης Δημήτρη Γεωργακόπουλο η ΠΟΕΤ τονίζει ότι οι αντιφατικές πληροφορίες για την πορεία της τουριστικής ζήτησης για την χώρα μας δημιουργούν «αλαλούμ»…

Σε επιστολή της προς τον υφυπουργό Ανάπτυξης Δημήτρη Γεωργακόπουλο η ΠΟΕΤ τονίζει ότι οι αντιφατικές πληροφορίες για την πορεία της τουριστικής ζήτησης<...> για την χώρα μας δημιουργούν “αλαλούμ”, ενώ απουσιάζουν τα τεκμηριωμένα στοιχεία.

Συγκεκριμένα, η ΠΟΕΤ αναφέρει – μεταξύ άλλων- στην σχετική επιστολή της: «Ορισμένοι επιχειρηματίες του χώρου μας, οι οποίοι συνεργάζονται με ευρωπαϊκές χώρες που παρουσιάζουν μικρή μείωση του τουρισμού, δηλώνουν ότι «ο τουρισμός πάει καλά» και άλλοι συνάδελφοι, που η αγορά της χώρας που συναλλάσσονται παρουσιάζει πτώση, δηλώνουν ότι έχουν καταστραφεί επαγγελματικά Ο καθένας δηλαδή κρίνει και μεταφέρει στοιχεία είτε στους κρατούντες είτε στην κοινή γνώμη με βάση την δική του επιχείρηση.

Από την άλλη πλευρά οι κρατικοί φορείς υπολογίζοντας την αντίδραση του τουριστικού κόσμου και φοβούμενοι ότι θα τους επιρρίψουν ευθύνες, αν και δεν είναι υπεύθυνοι εξ ολοκλήρου οι ίδιοι, εκφράζουν τις δικές τους απόψεις, ότι «όλα είναι μέλι –γάλα». Γεγονός είναι, ότι μέσα από όλες αυτές τις καταστάσεις και την παραφιλολογία, είναι αδύνατο να εξαχθούν σοβαρά συμπεράσματα για την πορεία του ελληνικού τουρισμού».

Σε ότι αφορά την ευθύνη των επιχειρηματικών φορέων η ΠΟΕΤ αναφέρει ότι έχουν μέρος της ευθύνης για την επικρατούσα κατάσταση, αφού «με αποκορύφωμα την διάσπαση δίνουμε άλλοθι στην Κυβέρνηση».

Τέλος, η ΠΟΕΤ προτείνει: «Είναι τόσο εύκολο κύριε υφυπουργέ να συγκεντρώσετε τα πραγματικά στοιχεία «από πρώτο χέρι» και να γνωρίσετε πως ενεργούν οι ανταγωνιστές μας. Πόσα αλήθεια ποσά ξοδεύονται για διαφήμιση; Γίνεται μια προσπάθεια τώρα τελευταία προς την κατεύθυνση αυτή, αλλά είναι άλλο πράγμα η προσπάθεια και άλλο εάν η συγκεκριμένη προσπάθεια προς το υπουργείο Οικονομικών να διαθέσει τα ποσά που απαιτούνται για διαφήμιση απέδωσε. Θα έπρεπε να γνωρίζουμε εάν δοθήκανε αυτά τα χρήματα, πότε και πού ξοδεύτηκαν. Πολύ φοβούμαστε πως το κράτος δεν έχει ή δεν θέλει να διαθέσει κονδύλια για την προβολή του τουριστικού ελληνικού προϊόντος και με πρόσχημα την κρίση λόγω του πολέμου στο Ιράκ ή την κρίση που προέκυψε με τον ιό της άτυπης πνευμονίας ισχυρίζεται ότι τα ποσά αυτά θα είναι άσκοπο πλέον να διατεθούν.

Βέβαια όταν η κατάσταση εκτονωθεί, οι κρατούντες θα ισχυριστούν ότι δεν είναι απαραίτητο να διατεθούν χρήματα για διαφήμιση, διότι η Ελλάδα έχει το πλεονέκτημα ως χώρα να διαθέτει ήλιο, θάλασσα, νησιά και δεν χρειάζεται τώρα διαφήμιση, η γνωστή δηλαδή συνταγή.

Η πρόταση της ΠΟΕΤ είναι να ασχοληθεί επιτέλους σοβαρά το κράτος με τον τουρισμό και συν τοις άλλοις, ένα κλιμάκιο κρατικών λειτουργών και επιχειρηματικών φορέων να επισκεφθούν τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό, τις τοπικές ενώσεις των τουριστικών φορέων και απαραίτητα τους tour operators, ώστε να σχηματίσουν μια ολοκληρωμένη και αληθινή εικόνα της κατάστασης του εισερχόμενου τουρισμού για να αντιμετωπιστούν επιτέλους τα προβλήματα του ελληνικού τουρισμού με σωστούς και άμεσους χειρισμούς από την πλευρά της πολιτείας. Από την δική μας πλευρά των επιχειρηματιών, καιρός είναι να αφήσουμε τα παιχνίδια μας

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024