Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΈνωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας: Αύξηση και όχι διακοπή των δρομολογίων της Ολυμπιακής Αεροπορίας προς την Αυστραλία

Ένωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας: Αύξηση και όχι διακοπή των δρομολογίων της Ολυμπιακής Αεροπορίας προς την Αυστραλία

Η Ένωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας, ΕΧΠΑ, δηλώνει αντίθετη στη διακοπή από την 1η Νοεμβρίου 2002 των δρομολογίων της Ολυμπιακής Αεροπορίας προς την Αυστραλία. Όπως υποστηρίζει η ΕΧΠΑ, η ενέργεια αυτή […]

Η Ένωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας, ΕΧΠΑ<.>, δηλώνει αντίθετη στη διακοπή από την 1η Νοεμβρίου 2002 των δρομολογίων της Ολυμπιακής Αεροπορίας<...> προς την Αυστραλία.

Όπως υποστηρίζει η ΕΧΠΑ, η ενέργεια αυτή θα πλήξει άμεσα περίπου ένα εκατομμύριο Έλληνες που ζουν στην Αυστραλία και στους οποίους κόβει κάθε γέφυρα επικοινωνίας με τη γενέτειρά τους. Σε ανακοίνωσή της η ΕΧΠΑ παραδέχεται μεν ότι η γραμμή της Αυστραλίας είναι ζημιογόνος και συσσωρεύει στην εταιρία έλλειμμα περίπου 10 δισ. δρχ. το χρόνο, αλλά στην ουσία διατυπώνει μια εντελώς διαφορετική άποψη για την αιτιολογία της ζημιάς, αφού θεωρεί ότι δεν οφείλεται στη μειωμένη επιβατική κίνηση, καθώς η πληρότητα είναι της τάξης του 85%.

Κατά τους πιλότους η ζημιά προέρχεται από την αγορά των τεσσάρων Αιρμπάς Α340 που αγοράστηκαν πριν από μια τετραετία και η αποπληρωμή τους καθορίστηκε με χρονικό ορίζοντα τη δεκαετία και όχι την 20ετία όπως είναι η συνήθης πρακτική στον αγορά των αεροσκαφών. Παράλληλα, προτείνουν την αύξηση των δρομολογίων σε τέσσερα εβδομαδιαίως, με συνολικά 1200 θέσεις.

Η Ένωση Χειριστών, μαζί με την ανακοίνωση, απέστειλε και λίστα με δεκάδες φορείς, σωματεία και συλλόγους των Ελλήνων της Αυστραλίας, που απευθύνονται στους αρμόδιους υπουργούς και τη διοίκηση της Ολυμπιακής, διαμαρτυρόμενοι για την απόφαση για διακοπή των δρομολογίων του εθνικού μας αερομεταφορέα προς την Αυστραλία.

Επίσης, βάσει των επίσημων στοιχείων της ΟΑ<.>, το 2001 ταξίδεψαν με τα αεροσκάφη της εταιρίας συνολικά 81.051 επιβάτες. Τα συνολικά έσοδα της εταιρίας ανήλθαν σε 23,081 δισ. δραχμές, ενώ οι δαπάνες έφτασαν τα 32,54 δισ. δραχμές.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση της Ολυμπιακής βρίσκεται ήδη σε διαπραγματεύσεις με τις εταιρίες Thai, Singapore Airlines και Garuda Air, ώστε η ΟΑ να πετά μόνο μέχρι την Μπανγκόκ, τη Σιγκαπούρη ή την Τζακάρτα και στη συνέχεια οι επιβάτες της να φτάνουν στην Αυστραλία με μία από τις τρεις εταιρίες.

Οι Έλληνες της Αυστραλίας δηλώνουν ότι δεν έχουν μελετηθεί και διερευνηθεί οι εναλλακτικές λύσεις που υπάρχουν και προτείνουν να μην πετάνε τα αεροσκάφη της εταιρίας και στις δύο πόλεις αλλά εναλλάξ στη Μελβούρνη και το Σίδνεϊ. Τέλος, προτείνουν την αύξηση των δρομολογίων σε 4 εβδομαδιαίως ώστε να μειωθεί ο χρόνος παραμονής των πληρωμάτων στην Αυστραλία.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024