Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΠλήρης ανανέωση του στόλου της Ολυμπιακής Αεροπορίας

Πλήρης ανανέωση του στόλου της Ολυμπιακής Αεροπορίας

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ολυμπιακής Αεροπορίας ενέκρινε σήμερα κατά πλειοψηφία την σύμβαση για την ανανέωση του στόλου της εταιρίας, με την ολοκλήρωση της οποίας, η μέση ηλικία των αεροσκαφών της […]

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ολυμπιακής Αεροπορίας ενέκρινε σήμερα κατά πλειοψηφία την σύμβαση για την ανανέωση του στόλου της εταιρίας, με την<...> ολοκλήρωση της οποίας, η μέση ηλικία των αεροσκαφών της μειώνεται από 15 σε 5 έτη. Η στρατηγική της εταιρίας όπως έχει καθοριστεί στο Επιχειρησιακό Σχέδιο και τον σχεδιασμό του στόλου, προβλέπει περαιτέρω αντικαταστάσεις των παλαιοτέρων αεροσκαφών, ώστε σύντομα η Ολυμπιακή<.> να διαθέτει έναν από τους πιο μοντέρνους στόλους αεροσκαφών στον κόσμο.
Η οικονομική αποτίμηση των προσφορών έγινε από τον ανεξάρτητο διεθνή εξειδικευμένο οίκο Spectrum Capital απ' όπου προέκυψε ως οικονομικότερη λύση η μίσθωση των νέων αεροσκαφών και η πώληση των παλαιών από τη εταιρία GECAS.
Η νομιμότητα της διαδικασίας που ακολούθησε το Δ.Σ. της ΟΑ, ελέγχθηκε προληπτικά από το Νομικό Συμβούλιο το οποίο αποφάνθηκε ομόφωνα ότι: Δεν κρίνεται αναγκαίο να τηρηθούν οι διαδικασίες του κανονισμού προμηθειών περί ανοικτού ή κλειστού διαγωνισμού, επειδή πρόκειται για νόμιμη τροποποίηση της υφιστάμενης σύμβασης με την Boeing , η οποία απαλλάσσει την ΟΑ από τις δυσμενείς συνέπειες της υπερημερίας περίπου 60 εκατομμυρίων δολαρίων, η πληρωμή των οποίων καθυστερεί ήδη από τον Μάρτιο του 1998.
Η σύμβαση που ενέκρινε το Δ.Σ. περιλαμβάνει :

  • Δεκαετή μίσθωση 15 καινούργιων αεροσκαφών ΒΟΕΙΝG New Generation (11 B737-700 και 4 Β737-800). Η παραλαβή τους θα αρχίσει τον Ιούνιο του 2001 και θα ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο του 2002.
  • Πώληση των αποσυρθέντων αεροσκαφών Β747-200Β (4 αεροσκάφη και 6 εφεδρικοί κινητήρες) και Β 727-200ADV (2 αεροσκάφη και 2 εφεδρικοί κινητήρες).
  • Πώληση και επανενοικίαση (για χρήση μέχρις ότου αντικατασταθούν από τα 11 Β737-700) των 11 υπό απόσυρση αεροσκαφών Β 737-200 που καταργούνται λόγω της νομοθεσίας περί θορύβου από την 1η Απριλίου 2002.
  • Αποδέσμευση της ΟΑ από την σύμβαση αγοράς ΡΑ2041 με την BOEING, με επιστροφή εντόκως, των παρακρατηθέντων προκαταβολών.

Με την ολοκλήρωση της παραλαβής των νέων αεροσκαφών επιτυγχάνεται ο στρατηγικός στόχος για μείωση της πολυτυπίας αεροσκαφών και κινητήρων αφού πλέον η σύνθεση του στόλου θα περιλαμβάνει ένα (1) τύπο αεροσκάφους μακρών αποστάσεων, ένα (1) τύπο αεροσκάφους ευρείας ατράκτου και ένα (1) βασικό τύπο Β 737 για αεροσκάφη στενής ατράκτου, με δύο (2) βασικούς τύπους κινητήρων για όλο το στόλο.
Με τη ριζική ανανέωση του στόλου της, η ΟΑ επιτυγχάνει:

  • Σημαντική βελτίωση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών .
  • Αύξηση του επιπέδου αξιοπιστίας στην εκτέλεση των πτήσεων.
  • Προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού επιβατών.
  • Αύξηση των εσόδων και μείωση των λειτουργικών δαπανών.
  • Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της ΟΑ.
  • Βελτίωση της προοπτικής ένταξης της ΟΑ σε στρατηγική συμμαχία.
  • Επιλύεται επ' ωφελεία της ΟΑ το μακροχρόνιο πρόβλημα της σύμβασης με την BOEING.

Σπουδαιότερο όλων, σύμφωνα με την ΟΑ, είναι ότι ην έγκριση της σύμβασης ανανέωσης του στόλου και ενόψει αποτίμησων περιουσιακών στοιχείων εταιρίας, η διεθνή πρακτική, προσυπολογίζονται στην αξία είας οι μακροχρόνιες λειτουργικές μισθώσεις. Αποτέλεσμα αυτού ε η σημαντική αύξηση αξίας ΟΑ.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024