Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςPaolo Audino: Η Μεσόγειος αξίζει να έχει τη δική της τουριστική έκθεση
Νέα είσοδος στο χώρο των τουριστικών εκθέσεων

Paolo Audino: Η Μεσόγειος αξίζει να έχει τη δική της τουριστική έκθεση

«Παραδοσιακοί προορισμοί, όπως η Ιταλία, η Γαλλία, η Ισπανία και η Ελλάδα αντιμετωπίζουν σήμερα έντονο ανταγωνισμό από γειτονικές τους χώρες, όπως την Αίγυπτο,την Τυνησία, την Τουρκία και την Κροατία. Σύντομα, […]

«Παραδοσιακοί προορισμοί, όπως η Ιταλία, η Γαλλία, η Ισπανία και η Ελλάδα αντιμετωπίζουν σήμερα έντονο ανταγωνισμό από γειτονικές τους χώρες, όπως την Αίγυπτο,<...>την Τυνησία, την Τουρκία και την Κροατία. Σύντομα, όμως στην λίστα των ανταγωνιστών θα προστεθούν και χώρες, όπως η Λιβύη, η Βουλγαρία, το Μαυροβούνιο και η Αλβανία. Οι διεθνείς επενδυτές το γνωρίζουν καλά και θα στραφούν σύντομα σε αυτές τις αγορές. Συζητήσεις για ποιότητα και στόχευση σε νέες αγορές δεν αρκούν. Πρέπει να κερδίσουμε μεγαλύτερο μερίδιο τουριστικής πίτας, συνδέοντας τους παλιούς με τους νέους Μεσογειακούς προορισμούς. Η GLOBE αποτελεί ιδανική ευκαιρία για αυτό» δηλώνει σε συνέντευξη του στο Travel Daily News International o κ. Paolo Audino, Chief Executive Officer της έκθεσης GLOBE. Σημειώνεται ότι η έκθεση GLOBE είναι μια νέα τουριστική έκθεση που θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση τον Μάρτιο του 2007 στη Ρώμη.

Όπως εξηγεί ο κ. Audino, δεν πρόκειται για ακόμη μια ιταλική τουριστική έκθεση. Είναι μια διεθνής έκθεση, που θα πραγματοποιηθεί απλά στη Ρώμη. Όπως η ITB είναι μια διεθνής έκθεση, που πραγματοποιείται στο Βερολίνο. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια παν-Μεσογειακή έκθεση, που θα καταστήσει κατανοητό σε όλους το γεγονός ότι η Μεσόγειος μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει αγορά εξερχόμενου τουρισμού, και παράλληλα να καταστεί δυνατός προορισμός. Μέχρι σήμερα η ανταπόκριση είναι μεγάλη, αναφέρει ο κ. Audino, καθώς οι μεγαλύτεροι ‘παίχτες’ της ιταλικής αγοράς έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή, ενώ συζητήσεις γίνονται και με διεθνείς επιχειρήσεις. Ακόμη, συνεργασία υπάρχει και με φορείς της Ρώμης, οι οποίοι συνειδητοποιούν τη μεγάλη ευκαιρία για τη πόλη τους και είναι έτοιμοι να καλωσορίσουν εκθέτες και επισκέπτες της έκθεσης.

Ερωτώμενος για τον ανταγωνισμό που καλείται να αντιμετωπίσει η GLOBE κατά την είσοδο της στο χώρο των διεθνών τουριστικών εκθέσεων, όπου κυριαρχούν οι εκθέσεις WTM, ITB, FITUR MTF, ο κ. Audino απαντά: «Πιστεύουμε ότι η περιοχή της Μεσογείου αξίζει να έχει τη δική της τουριστική έκθεση. Οι εκθέσεις WTM και ITB είναι τόσο μεγάλες, που οι περισσότεροι ‘buyers’ δεν έχουν τον απαιτούμενο χρόνο να επισκεφτούν όλες τις χώρες και τις επιχειρήσεις που επιθυμούν. Εμείς τους προσφέρουμε τη δυνατότητα να έρθουν στην Ιταλία και να ‘αγοράσουν’ Μεσόγειο’ 3 εβδομάδες μετά την ITB. Από την άλλη, η FITUR είναι πολύ δυνατή στη Λατινική Αμερική, αλλά όχι στη Μεσόγειο. Όσον αφορά τώρα στη MTF (Κάιρο) δεν ξέρουμε πολλά για το μέλλον της.

Στόχος μας εξηγεί ο CEO της GLOBE είναι η δημιουργία μιας νέας έκθεσης από όλες τις πλευρές, πέρα από τα συνηθισμένα. Η ιδέα διαχωρισμού της έκθεσης σε B2B (σε εκθεσιακό χώρο) και σε B2C (στο κέντρο της πόλης) είναι μοναδική, διότι όπως χαρακτηριστικά αναφέρει «αν θες να κάνεις δουλειά, χρειάζεσαι επαγγελματικό περιβάλλον, ενώ αν θες να κάνεις προώθηση, χρειάζεται διαφορετική προσέγγιση, καθώς απευθύνεσαι σε διαφορετικό κοινό». Ακόμα μια καινοτομία της GLOBE, προσθέτει, είναι η δυνατότητα on-line αγοράς εκθεσιακού χώρου μέσω της ιστοσελίδας, όπου ο εκάστοτε ενδιαφερόμενος μπορεί να δει έναν εικονικό χάρτη και να επιλέξει τη θέση του.

Να σημειώσουμε ότι στην Ελλάδα και την Κύπρο η GLOBE αντιπροσωπεύεται από την Travel Media Applications.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024