Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΝέο portal για το επώνυμο ελληνικό κρασί
Εθνική Διαπεγγελματική Ένωση Αμπέλου και Οίνου

Νέο portal για το επώνυμο ελληνικό κρασί

Νέο portal για το επώνυμο ελληνικό κρασί παρουσιάστηκε σε ημερίδα, που διοργανώθηκε την Κυριακή 28 Νοεμβρίου από την Εθνική Διαπεγγελματική Ένωση Αμπέλου και Οίνου, σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Ελληνικού […]

Νέο portal για το επώνυμο ελληνικό κρασί παρουσιάστηκε σε ημερίδα, που διοργανώθηκε την Κυριακή 28 Νοεμβρίου από την Εθνική Διαπεγγελματική Ένωση Αμπέλου και Οίνου<...>, σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Ελληνικού Οίνου και την xenia. Όπως τονίστηκε, το επώνυμο ελληνικό κρασί είναι μονόδρομος για την ανάπτυξη και την επιτυχή προοπτική του στο εξωτερικό.

Το νέο portal παρουσιάζει το επώνυμο ελληνικό κρασί ή αλλιώς new wine of Greece σε 5 γλώσσες. Στην πρώτη σελίδα δίνεται έμφαση στις 4 ποικιλίες πρεσβευτές του ελληνικού αμπελώνα, όπως συμφωνήθηκαν από το νέο στρατηγικό σχέδιο προώθησης του επώνυμου ελληνικού κρασιού, το Ασύρτικο, Μοσχοφίλερο, Ξινόμαυρο και Αγιωργίτικο. Τα κρασιά αυτά αποκαλύπτονται με λεπτομερείς περιγραφές και εικόνες. Συγχρόνως ο περιηγητής του site μπορεί να επισκεφθεί όλες τις αμπελουργικές περιοχές, να μάθει για τα βραβευμένα ελληνικά κρασιά, για το συνδυασμό τους με τοπικά προϊόντα, να γνωρίσει τις επιλεγμένες ελληνικές ετικέτες κρασιών και να ταξιδέψει στις οινοτουριστικές περιοχές. Το νέο portal θα λειτουργεί από το Φεβρουάριο του 2011. Για το υλικό του συνεργάστηκαν οι πιο γνωστοί και καταξιωμένοι Έλληνες οινογράφοι.

Όπως τονίστηκε, η διαδικτυακή προώθηση του επώνυμου ελληνικού κρασιού ανοίγει νέους δρόμους στην προώθησή του στις διεθνείς αγορές, καθώς υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος από blogs, site δημοσιογράφων και οινοκριτικών σε όλο τον κόσμο που κατευθύνουν και διαμορφώνουν τάσεις στον οινικό χώρο. Το ίδιο συμβαίνει και στα διάφορα social networks, όπως το facebook ή το twitter, όπου πρέπει να υπάρχει η παρουσία σε αυτά και των επώνυμων ελληνικών κρασιών. Οι επισκέπτες σε αυτά τα site είναι κυρίως καταναλωτές. Οι Έλληνες παραγωγοί πρέπει να “χτίσουν” σχέσεις και επικοινωνίες με αυτόν τον κόσμο γιατί έτσι λειτουργεί η αγορά. Υπάρχουν οι άνθρωποι που στα blogs τους αναφέρονται στο ελληνικό κρασί συχνά αλλά δεν υπάρχει με αυτούς τους ανθρώπους η απάντηση και η επικοινωνία από τους Έλληνες παραγωγούς. Η χρήση του portal και αυτών των καναλιών δεν έχει κόστος και είναι εύκολη, το μόνο που απαιτεί είναι χρόνος.

Στην εκδήλωση επιλέχθηκε ως πρεσβευτής του επώνυμου ελληνικού κρασιού η κα Μάγια Τσόκλη, που αποδέχτηκε αυτή την επιλογή με μεγάλη χαρά και έλαβε την magnum φιάλη με την υπογραφή των Ελλήνων παραγωγών. Την ημερίδα έκλεισε ο νέος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Γιάννης Μπουτάρης, που όπως είπε, θα είναι συνοδοιπόρος στις νέες προκλήσεις και προσπάθειες του επώνυμου ελληνικού κρασιού.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024