Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςIPK International: Η Ελλάδα να προσέξει να μην σπαταλήσει την καλή της φήμη ως ελκυστικός προορισμός διακοπών
Επιστροφή στην ανάκαμψη και σε ακόμη καλύτερη "φόρμα" ο διεθνής τουρισμός

IPK International: Η Ελλάδα να προσέξει να μην σπαταλήσει την καλή της φήμη ως ελκυστικός προορισμός διακοπών

Παρά τις πολλές τοπικές κρίσεις σε όλον τον κόσμο, η διεθνής ταξιδιωτική βιομηχανία συνεχίζει να ανθεί.

Το 2011 η διεθνής τουριστική βιομηχανία ανέκαμψε και φέτος τα ποσοστά ανάπτυξης θα φτάσουν σε επίπεδα ρεκόρ. Τον επόμενο χρόνο επίσης, σύμφωνα με κορυφαίους οικονομικούς ερευνητές του ταξιδιωτικού τομέα, παρά την κρίση χρέους, οι ενδείξεις από την παγκόσμια τουριστική αγορά οδηγούν στην ανάπτυξη.

Στην καταληκτική ομιλία του, την περασμένη Δευτέρα στο 19ο World Travel Monitor Forum στην Πίζα της Ιταλίας, ο Rolf Freitag, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας IPK International – World Travel Monitor Company, δήλωσε: “Υπό την προϋπόθεση ότι τις επόμενες εβδομάδες δεν πρόκειται να γίνει καμία σοβαρή πολιτική δραστηριότητα που θα μπορούσε να διαταράξει το κοινό, το 2012 μπορούμε να αναμένουμε ότι η διεθνής τουριστική βιομηχανία θα αναπτύχθεί 2-3% σε όλον τον κόσμο και, κατά συνέπεια, και στην Ευρώπη”.

Σύμφωνα με τον CEO της IPK International, η Ελλάδα πρέπει να προσέξει να μην σπαταλήσει την καλή φήμη που διαθέτει ως ένας ελκυστικός προορισμός διακοπών. “Πλάνα από βίαιες διαδηλώσεις και οι απεργίες των εργαζομένων στα αεροδρόμια δε συμβάλουν στη βελτίωση της εικόνας ενός προορισμού τουρισμού”, δήλωσε ο Freitag. Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές η Ελλάδα θα είναι σε θέση να ανταγωνιστεί ως τουριστικός προορισμός με άλλες χώρες, με μείωση των τιμών. Ωστόσο, λόγω του κόστους των υποδομών και των νέων φόρων, αυτό είναι κάτι που η τουριστική βιομηχανία της χώρας θα έχει δυσκολίες να επιτύχει.

Κατά την άποψη του Freitag, η Γερμανία  θα είναι μεταξύ των νικητών της αγοράς στην προσπάθεια να προσελκύσουν τουρίστες από όλο τον κόσμο. “Όσον αφορά στο value-for-money και την ποικιλία που έχει να προσφέρει, η Γερμανία είναι εξαιρετικός προορισμός και οι τουρίστες του υψηλού κοινονωνικοοικονομικού επιπέδου που προσελκύει μένουν σε μεγάλο βαθμό ανεπηρέαστοι από την κρίση”, δήλωσε. Το 2012, η Ασία και οι αναδυόμενες αγορές θα ωθήσουν και πάλι την παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία προς τα εμπρός. Αντίθετα, σύμφωνα με τις προβλέψεις της IPK International, οι αραβικές χώρες θα χρειαστούν κάποιο χρόνο για να ανακτήσουν την εμπιστοσύνη των επισκεπτών τους. “Ως αποτέλεσμα της ‘αραβικής άνοιξης’, χώρες της Μεσογείου όπως η Ελλάδα, η Πορτογαλία, η Ισπανία, καθώς και η Ιταλία, που έχουν ‘βομβαρδιστεί’ από την ευρωπαϊκή κρίση χρέους, αυτήν τη στιγμή επωφελούνται από το κλίμα αβεβαιότητας μεταξύ των τουριστών”, πρόσθεσε. “Οι πολιτικές αναταραχές και οι αλλαγές που επηρεάζουν την κοινωνία σε όλον τον αραβικό κόσμο υποβοηθούν τις ευρωπαϊκές χώρες της Μεσογείου”.

Σύμφωνα με την IPK International, το 2011 ο όγκος των ταξιδιών στο εξωτερικό θα αυξηθεί σε ετήσια βάση κατά 5% με τα εγχώρια ταξίδια διεθνώς να έχουν αυξηθεί κατά 2,5%

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024