Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΦτωχή η διαφημιστική προβολή της Ύδρας και προβλήματα με την χειμερινή συγκοινωνία

Φτωχή η διαφημιστική προβολή της Ύδρας και προβλήματα με την χειμερινή συγκοινωνία

Σε συνέντευξη του στο TravelDailyNews ο πρόεδρος των Ξενοδόχων Ύδρας κ. Δημήτρης Δάδης ανέφερε ότι η προβολή της Ύδρας μέσω του ΕΟΤ είναι σχεδόν ανύπαρκτη, και ότι μεταξύ των κυριοτέρων […]

Σε συνέντευξη του στο TravelDailyNews ο πρόεδρος των Ξενοδόχων Ύδρα<.>ς κ. Δημήτρης Δάδης ανέφερε ότι η προβολή της Ύδρας<...> μέσω του ΕΟΤ είναι σχεδόν ανύπαρκτη, και ότι μεταξύ των κυριοτέρων τουριστικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει το νησί, εκτός από την έλλειψη οργανωμένων παραλιών με άμμο, είναι οι χειμερινές συγκοινωνίες.

Συγκεκριμένα, ο κ. Δάδης ανέφερε ότι "με τις συγκοινωνίες το καλοκαίρι δεν αντιμετωπίζουμε πρόβλημα. Είναι σχετικά καλές. Το χειμώνα όμως υπάρχει μόνο ένα πλοίο και 3-4 δελφίνια τα οποία -εξαιτίας των απαγορεύσεων του απόπλου λόγο δυσμενών καιρικών συνθηκών- τις περισσότερες φορές δεν ταξιδεύουν, με αποτέλεσμα να πραγματοποιείται μόνο ένα δρομολόγιο την ημέρα, το οποίο ξεκινά το πρωί από τον Πειραιά. Το μεσημεριανό καράβι διανυκτερεύει στον Πόρο και δεν πάει μέχρι την Ύδρα".

Όσο για την διαφήμιση ο κ, Δάδης πιστεύει ότι δεν γίνεται διαφήμιση του νησιού που θα φέρει κόσμο σε διαφορετικές περιόδους, εκτός από τις περιόδους αιχμής. Οι εναλλακτικοί τουρίστες, όπως φυσιολάτρες, πεζοπόροι και άνθρωποι των γραμμάτων και των τεχνών οι οποίοι μπορούν να εκτιμήσουν τις ομορφιές της Ύδρας, δεν προσεγγίζονται όσο θα έπρεπε. Από άλλους φορείς, εκτός από τον ΕΟΤ, δεν γίνεται καμία απολύτως κίνηση προβολής.

Σε ερώτηση του TDN σχετικά με την συμμετοχή του νησιού σε τουριστικές εκθέσεις, ο κ. Δάδης απάντησε ότι "πριν τρία περίπου χρόνια η Ύδρα συμμετείχε σε έκθεση στη Γερμανία χωρίς όμως αποτέλεσμα. Η Ύδρα, λόγω της έλλειψης που παρουσιάζει σε παραλίες με άμμο καθώς και του υψηλού κόστους επισκευής και συντήρησης των ξενοδοχειακών μονάδων της, δεν έχει τη δυνατότητα να ανταγωνιστεί άλλους τουριστικούς προορισμούς. Το υψηλό κόστος έχει φυσικά να κάνει με την έλλειψη αυτοκινήτων και με τους δρόμους του νησιού που ανεβάζουν τις τιμές στα εργατικά σχεδόν στο τριπλάσιο με αποτέλεσμα να συμπαρασύρονται και οι τιμές εκκίνησης για την διαμονή των τουριστών στο νησί μας. Στόχος μας είναι να προσελκύσουμε τον τουρίστα που ενδιαφέρεται να γνωρίσει τη φυσική ομορφιά της Ύδρας να σπουδάσει την αρχιτεκτονική του νησιού και να μελετήσει την ιστορική μνήμη του".

Η Ύδρα δουλεύει με περίπου με 65% Έλληνες. Το υπόλοιπο 35% είναι Άγγλοι, Γερμανοί, Γάλλοι, και λίγοι Αμερικάνοι. Η τουριστική περίοδος είναι αρκετά μικρή, ενώ τον Οκτώβριο πολλοί λίγοι ξενοδόχοι κρατούν ανοικτά τα ξενοδοχεία τους.

Όσο για την φετινή κίνηση, ο κ. Δάδης ανέφερε ότι υπήρξε σαφής μείωση του τουρισμού σε σχέση με πέρσι, περίπου 8-10%, ενώ Γερμανοί τουρίστες δεν επισκέφθηκαν σχεδόν καθόλου το νησί γιατί προωθήθηκαν σε χώρες όπως η Τουρκία και η Βουλγαρία στις οποίες άλλωστε έχουν γίνει επενδύσεις από γερμανικές εταιρίες. Μειωμένη, εξάλλου, ήταν και η κίνηση από Έλληνες τουρίστες, οι οποίοι για οικονομικούς λόγους παρέμειναν στο νησί λιγότερες μέρες από ότι συνήθως. Αρνητική επίδραση στην τουριστική κίνηση είχε η γνωστή κατάσταση του Χρηματιστηρίου. Το ανησυχητικό είναι ότι οι προβλέψεις για την επόμενη χρονιά δεν είναι πολύ ικανοποιητικές.

Τέλος, στόχος της Ένωσης Ξενοδόχων Ύδρας είναι η δημιουργία Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Νησιών Σαρωνικού, όπως η Αίγινα, ο Πόρος, και οι Σπέτσες.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024