Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΟλοκληρώθηκε επιτυχώς η συνεργασία ΕΞΑ-Α και Expedia.com
Η καμπάνια προβολης συνεχίζεται μέσω ΕΟΤ

Ολοκληρώθηκε επιτυχώς η συνεργασία ΕΞΑ-Α και Expedia.com

Η επισκεψιμότητα του προορισμού Αθήνα – Αττική, μέσω των καναλιών της Expedia, αυξήθηκε κατά 59% το διάστημα 21/4-19/6 2011, σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι.

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία και η τελευταία φάση της συνεργασίας της ΕΞΑ-Α με την Expedia.com για την προώθηση του προορισμού “Αθήνα-Αττική”, μιας πρωτοποριακής κίνησης της ΕΞΑ-Α προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης του “desirability” για την περιοχή, σε μία περίοδο που ο καταιγισμός αρνητικών ειδήσεων και γεγονότων ήταν και είναι πρωτοφανής.

Τα αναλυτικά, μετρήσιμα αποτελέσματα της προσπάθειας αυτής, αποδεικνύουν ότι με στοχευμένες και καλά μελετημένες κινήσεις, το θετικό αποτέλεσμα είναι εξασφαλισμένο. Τα αριθμητικά δεδομένα μιλούν από μόνα τους: Η επισκεψιμότητα του προορισμού Αθήνα – Αττική, μέσω των καναλιών της Expedia, αυξήθηκε κατά 59% στο διάστημα από 21 Απριλίου έως 19 Ιουνίου 2011, σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι.

Η συνολική επένδυση της ΕΞΑ-Α και των ξενοδοχείων-μελών της που συμμετείχαν στην προσπάθεια, έφτασε τα ($) 75.000. Οι “υπό στόχευση” αγορές ήταν αυτές των ΗΠΑ, του Καναδά, της Αυστραλίας, της Σουηδίας και της Νορβηγίας. Αξίζει εδώ να επισημανθεί η μεγάλη αποτελεσματικότητα που είχε η καμπάνια στις Σκανδιναβικές χώρες, λόγω κυρίως της στοχευμένης διαφήμισης της Αθήνας – Αττικής σε ανταγωνιστικούς προορισμούς της Μεσογείου. Θεωρούμε ότι η προσπάθεια αυτή λειτούργησε απόλυτα “πυροσβεστικά”, σε μία εξαιρετικά δύσκολη εποχή για τον Ελληνικό και ιδιαίτερα για τον Αθηναϊκό τουρισμό.

Το ΥΠΠΟΤ, διά του υπουργού κ. Παύλου Γερουλάνου, ανταποκρίθηκε στο αίτημα της ΕΞΑ-Α για συνέχεια της καμπάνιας, αναγνωρίζοντας τη σημασία της πρωτοπόρας προσπάθειας των ξενοδόχων της Αττικής, ειδικά μετά τα δυσφημιστικά γεγονότα του Ιουνίου και δρομολόγησε μετά από σχετική συμφωνία και με γρήγορες διαδικασίες την έναρξη νέας -τρίμηνης αυτή τη φορά- καμπάνιας, από τα τέλη Αυγούστου, στις αγορές των Η.Π.Α., του Καναδά, της Αυστραλίας και της Αγγλίας, σε συνεργασία και με τη χρηματοδότηση του Ε.Ο.Τ. Από πλευράς της ΕΞΑ-Α, αναγνωρίζουμε την ευστοχία αλλά και την αξία αυτής της κίνησης, η οποία στηρίζει επί της ουσίας την Αθήνα – Αττική και δίνει «χέρι βοήθειας» από πλευράς του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού και του ΕΟΤ – στην πλέον κατάλληλη στιγμή.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024