Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΑντιφατικά στοιχεία για την πορεία των επόμενων πτήσεων της Helios Airways

Αντιφατικά στοιχεία για την πορεία των επόμενων πτήσεων της Helios Airways

Κανονικά συνεχίζονται οι προγραμματισμένες πτήσεις των αεροπλάνων της αεροπορικής εταιρίας Helios Airways, δήλωσε χθες ο Πρόεδρος της εταιρίας Ανδρέας Δράκος, εκφράζοντας τα συλλυπητήριά του στις οικογένειες των θυμάτων της μοιραίας πτήσης και εξαγγέλλοντας την άμεση παροχή του ποσού…

Κανονικά συνεχίζονται οι προγραμματισμένες πτήσεις των αεροπλάνων της αεροπορικής εταιρίας Helios Airways, δήλωσε χθες ο Πρόεδρος<...> της εταιρίας Ανδρέας Δράκος, εκφράζοντας τα συλλυπητήριά του στις οικογένειες των θυμάτων της μοιραίας πτήσης και εξαγγέλλοντας την άμεση παροχή του ποσού των 20.000 ευρώ περίπου για κάθε επιβάτη, ως μέρος της συνολικής αποζημίωσης που θα δοθεί.

Ο κ. Δράκου ανέφερε ότι δύο πτήσεις της Helios αναχώρησαν σήμερα (χθες) κανονικά και άλλες τρεις πρόκειται να πραγματοποιηθούν στη συνέχεια, ενώ σχετικά με πληροφορίες για άρνηση προσωπικού της εταιρίας να επιβιβασθεί σε αεροπλάνα της Helios, ο Πρόεδρος της είπε ότι αυτό δεν ισχύει γενικά, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις και οφείλεται στο ότι κάποιοι εργαζόμενοι έτυχε να συνδέονται με στενές φιλικές σχέσεις με συναδέλφους τους που χάθηκαν στο χθεσινό δυστύχημα.

“Σίγουρα υπάρχει το ψυχολογικό θέμα εκεί, που πρέπει να αντιμετωπισθεί”, είπε ο κ. Δράκου, προσθέτοντας πως “δεν σημαίνει αυτό, ότι έχει σταματήσει η εταιρεία από το να συνεχίσει τις πτήσεις της”. Η απώλεια ενός αεροπλάνου, συνέχισε, είναι βέβαιο ότι θα επηρεάσει την επιχειρησιακή δυνατότητα της εταιρείας, αλλά όχι ότι θα σταματήσει τις πτήσεις της.

Παρόλα αυτά δημοσιογραφικές πηγές αναφέρουν στο www.traveldailynews.gr ότι ούτε το προσωπικό της εταιρίας, αλλά ούτε και οι επιβάτες θέλουν να πετάξουν με τα αεροπλάνα της. Μάλιστα, τουρίστες που έχουν παραμείνει στην Πράγα και είχαν πάει με την Helios Airways έχουν δηλώσει ότι δεν θέλουν να επανέλθουν στην χώρα μας με την ίδια αεροπορική εταιρία. Βέβαια, σύμφωνα με την υπάρχουσα νομοθεσία είναι υποχρεωμένοι να πετάξουν με οποιαδήποτε αεροπορική εταιρία έχει κενές θέσεις. Στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν κενές θέσεις για την επιστροφή τους, αφού σε αυτό το δρομολόγιο κάνουν πτήσεις μόνο η CSA και η Helios Airways.

Ο κ. Δράκος, σε δηλώσεις του στη διάρκεια δημοσιογραφικής διάσκεψης στη Λάρνακα, είπε ότι η εταιρία του ακολούθησε όλους τους διεθνείς κανονισμούς και διαδικασίες που έχουν καθορισθεί από το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας και ότι εγκαίρως δόθηκε από την εταιρεία στις Αρχές της Κυπριακής Δημοκρατίας ο κατάλογος με τα στοιχεία όλων των επιβατών.

Σε συνεργασία με την κυπριακή κυβέρνηση, όπως είπε, προέβη σε άμεση διευθέτηση για σύσταση ομάδας ειδικών ψυχολόγων και ιατρών για τη στήριξη των συγγενών των νεκρών επιβατών της μοιραίας πτήσης.

Το συγκεκριμένο αεροσκάφος που κατέπεσε, παρασύροντας στο θάνατο τους 121 επιβαίνοντες, ήταν τύπου Boeing 737-300 και ημερομηνίας κατασκευής το 1998, όπως ανέφερε ο κ. Δράκος, προσθέτοντας ότι αυτό ανήκε σε γερμανική εταιρεία και εντάχθηκε στο στόλο της Helios τον Απρίλιο του 2004.

Το αεροσκάφος αυτό, συνέχισε, έτυχε όλων των ενδεδειγμένων ελέγχων συντήρησης με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς και -όπως είπε- απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, δεν ευσταθούν οι πληροφορίες που μεταδίδονται ότι είχε αναφερθεί βλάβη του κλιματιστικού συστήματος αμέσως μετά την απογείωση του αεροπλάνου από το αεροδρόμιο Λάρνακας.

Συνεχίζοντας τόνισε ότι σε συνεννόηση και συνεργασία με την Ομάδα Διερεύνησης του αεροπορικού δυστυχήματος της πτήσης ZU 522 της εταιρίας Helios, έχουν προβεί στην παραχώρηση ομάδας τεχνικών, οι οποίοι θα βοηθήσουν τις ελλαδικές Αρχές στον προσδιορισμό των ακριβών αιτίων του δυστυχήματος, που στοίχισε χθες τη ζωή 121 ανθρώπων.

Σχετικά με παλαιότερες αναφορές τεχνικών προβλημάτων στο συγκεκριμένο αεροπλάνο, ο κ. Δράκου είπε ότι όλα τα έως τώρα περιστατικά βλαβών και επισκευών είναι καταγραμμένα στο ειδικό βιβλίο του αεροπλάνου και θα εξετασθούν από τη Διερευνητική Επιτροπή.

“Θα θέλαμε να δώσουμε αυτά τα στοιχεία σε αυτούς τους αρμόδιους και θα απαντήσουν στην κατάλληλη στιγμή”, είπε ο κ. Δράκου, δηλώνοντας ότι αυτός ο ίδιος μαζί με τα παιδιά και την οικογένειά του ταξίδευε πολύ συχνά με το αεροπλάνο αυτό.

Ερωτηθείς εάν αληθεύουν τα όσα μεταδόθηκαν από τα μέσα ενημέρωσης ότι, αμέσως μετά την απογείωσή τους χθες οι πιλότοι του μοιραίου αεροπλάνου επικοινώνησαν με την εταιρία αναφέροντας βλάβη του κλιματιστικού συστήματος, ο κ. Δράκου είπε ότι “αυτό είναι τελείως λανθασμένο”, δεν θέλησε όμως να πει περισσότερα, διότι, όπως ανέφερε, “αυτό είναι θέμα της (Διερευνητικής) Επιτροπής”.

Εκφράζοντας τη λύπη του στις οικογένειες των θυμάτων, για την καθυστέρηση που παρατηρήθηκε στην ανακοίνωση των ονομάτων των ατόμων που επέβαιναν του αεροσκάφους, ο κ. Δράκου είπε πως “η εταιρία ακολούθησε όλους τους διεθνείς κανονισμούς και διαδικασίες που έχουν καθοριστεί από το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας της Κύπρου”.

Ο κατάλογος προσωπικών δεδομένων των επιβατών και του προσωπικού, όπως ανέφερε ο κ. Δράκου, “παραδόθηκε έγκαιρα στις Αρχές της Κυπριακής Δημοκρατίας” και αυτός ο κατάλογος “περιλαμβάνει τα ίδια στοιχεία που τηρούν όλες οι εταιρείες σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς”.

“Πρώτιστος στόχος μας”, είπε, “ήταν να γίνουν όλες οι απαραίτητες διευθετήσεις για συμπαράσταση και υποστήριξη των οικογενειών και για αυτόν το σκοπό ζητήσαμε τις υπηρεσίες ενός εξειδικευμένου διεθνούς οίκου διαχείρισης επειγόντων περιστατικών”.

“Η χθεσινή ήταν μια τραγική ημέρα για όλους μας και θα παραμείνει για πάντα στις μνήμες μας”, είπε ο κ. Δράκου, προσθέτοντας ότι, προκειμένου να απαλύνουν τον πόνο των οικογενειών των θυμάτων στο μεγαλύτερο βαθμό, η εταιρεία δραστηριοποιήθηκε άμεσα, θέτοντας σε εφαρμογή όλες τις διαδικασίες έκτακτης ανάγκης και διευθετώντας ειδικό χώρο υποδοχής και συγκέντρωσης των οικογενειών των θυμάτων σε ξενοδοχείο της Λάρνακας.

“Στη συνέχεια”, πρόσθεσε, “η κυπριακή κυβέρνηση, στην προσπάθεια της να βοηθήσει την όλη διαδικασία, παραχώρησε χώρο στον αερολιμένα Λάρνακας, όπου τόσο η Διεύθυνση όσο και το προσωπικό της Helios Airways έσπευσαν άμεσα παρέχοντας άμεση βοήθεια και υποστήριξη στις οικογένειες”.

Τα αεροσκάφη του στόλου της Helios Airways είναι πιστοποιημένα και συντηρούνται σύμφωνα με τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφάλειας, είπε ο Πρόεδρος της εταιρίας, διευκρινίζοντας πως “το συγκεκριμένο αεροσκάφος ήταν τύπου Boeing 737-300 με ημερομηνία κατασκευής το 1998, ανήκε στην εταιρεία Deutch BA και προσαρτήθηκε στο στόλο της Helios Airways το Απρίλιο 2004”.

“Το αεροσκάφος ακολουθούσε όλους τους προβλεπόμενους ελέγχους συντήρησης βάσει των διεθνών κανονισμών, των προδιαγραφών της κατασκευάστριας εταιρίας και του τμήματος της Πολιτικής Αεροπορίας της Κύπρου”, είπε ο κ. Δράκου, αναφέροντας πως, “πριν την αναχώρηση, το αεροσκάφος ελέχθη πλήρως βάσει όλων των κανονισμών”.

Ο κ. Δράκου ευχαρίστησε το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων, το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας, την Κυπριακή Αστυνομία, την ελληνική κυβέρνηση και τις ελληνικές Αρχές, το Υπουργείο Υγείας, την Υπηρεσία Ψυχικής Υγείας, το Γραφείο Ευημερίας, το ΚΕΝΘΕΑ, την Πολυκλινική Αγιος Ραφαήλ και όσους άλλους φορείς έσπευσαν να συντονίσουν τις δυνάμεις τους με την εταιρεία, έτσι ώστε να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση των συνεπειών του τραγικού συμβάντος.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024