Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η Air France και η Alitalia θα πρέπει να μην εκτελούν πτήσεις που θα συνδέουν το Παρίσι με το Μιλάνο και την Ρώμη, προκειμένου να […]
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η
Η ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναφέρει ότι υπάρχουν σοβαρές αμφιβολίες για το κατά πόσο είναι εφικτή η συνεργασία των δυο αεροπορικών εταιριών με την τωρινή της μορφή, καθώς θα οδηγήσει σε σημαντική μείωση του ανταγωνισμού, κάτι το οποίο μπορεί να αποδειχθεί κατά των συμφερόντων των επιβατών για τα συγκεκριμένα δρομολόγια. Η συνεργασία της Air France και της Alitalia δεν συμβαδίζει με τους ευρωπαϊκούς κανόνες περί αντιμονοπωλιακής πολιτικής, καθώς δημιουργεί προβλήματα στον ανταγωνισμό στην ιταλική και την γαλλική αγορά αεροπορικών υπηρεσιών.
“Το αποτέλεσμα της υπόθεσης θα εξαρτηθεί από τις λύσεις που θα δώσουν οι δύο αεροπορικές εταιρίες και συγκεκριμένα από το γεγονός αν θα δημιουργούνται οι κατάλληλες συνθήκες που θα ευνοούν την ανάδειξη νέων ανταγωνιστών στα εν λόγω δρομολόγια”, δήλωσε ο Ευρωπαίος Επίτροπος αρμόδιος για θέματα ανταγωνισμού, Μάριο Μόντι. Σε κοινή δήλωσή τους, η Alitalia και η Air France διέψευσαν αυτές τις πληροφορίες, χαρακτηρίζοντας το έγγραφο της Ευρωπαϊκής Ένωσης απλό διαδικαστικό βήμα.
Οι δυο αεροπορικές εταιρίες συμφώνησαν πριν από έναν χρόνο να συνεργαστούν σε εμπορικό επίπεδο. Η συμφωνία περιλαμβάνει την ανταλλαγή ποσοστού 2% – 3% στο μετοχικό κεφάλαιο της κάθε εταιρίας.
Η Alitalia θα αποφασίσει μέχρι τα τέλη Ιουλίου για τη σχεδιαζόμενη πώληση της θυγατρικής της εταιρίας, Eurofly, όπως διευκρίνισε ο διευθύνων σύμβουλος του αερομεταφορέα, Φραντσέσκο Μενγκότσι.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.