Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΠρωτοβουλία για την εξέλιξη των εσωτερικών πτήσεων της Air France προς και από το Παρίσι έως το 2026
Αερομεταφορές

Πρωτοβουλία για την εξέλιξη των εσωτερικών πτήσεων της Air France προς και από το Παρίσι έως το 2026

Η Air France προσαρμόζει τις εσωτερικές πτήσεις μέχρι το 2026 λόγω μείωσης ζήτησης. Πτήσεις προς Κορσική και υπερπόντιες περιοχές διατηρούνται, ενώ η Transavia αναπτύσσεται στο Παρίσι-Ορλί με eco-friendly αεροσκάφη. Διεθνείς συνδέσεις ενισχύονται από το Paris-Charles de Gaulle.

Η άνοδος των τηλεδιασκέψεων, η μείωση των επαγγελματικών ταξιδιών εντός της χώρας και η αυξανόμενη μετάβαση προς τις σιδηροδρομικές μετακινήσεις (λόγω και των κυβερνητικών συστάσεων σε συνδυασμό με την πολιτική εταιρικής κοινωνικής ευθύνης) οδηγούν σε διαρθρωτική πτώση στη ζήτηση στο δίκτυο εσωτερικών πτήσεων της Air France. Μεταξύ 2019 και 2023, η κυκλοφορία στα εσωτερικά δρομολόγια από το Παρίσι-Ορλί μειώθηκε κατά 40% και έως 60% για μονοήμερα ταξίδια.

Με βάση αυτά τα δεδομένα, ο όμιλος της Air France παρουσίασε ένα πρόγραμμα στους εκπροσώπους των σωματείων εργαζομένων που αφορά στην προσαρμογή των πτήσεων αυτών, προς και από το Παρίσι, μέχρι το καλοκαίρι του 2026.

Έπειτα από αυτή την εξέλιξη, οι συνδέσεις προς και από το Παρίσι θα λειτουργούν ακολουθώντας τις εξής αρχές:
– Η Air France θα πραγματοποιεί όλες τις εσωτερικές και διεθνείς πτήσεις της από τον κόμβο της στο Παρίσι, το αεροδρόμιο Paris-Charles de Gaulle. Η μόνη εξαίρεση, σύμφωνα με τις οδηγίες Δημόσιας Υπηρεσίας (Public Service Order – PSO): Η Air France θα συνεχίσει να προσφέρει τις πτήσεις προς/από Κορσική από το αεροδρόμιο του Ορλί. Έτσι η Air France θα τηρήσει τις δεσμεύσεις της. Η εταιρεία μαζί με την Air Corsica υπέβαλαν κοινή προσφορά για την ανανέωση αυτής της PSO από το 2024, δείχνοντας έτσι την δέσμευσή της για συνεχή παρουσία στην Κορσική.
– Η Transavia θα γίνει το σημείο αναφοράς στον όμιλο Air France σε ότι αφορά το αεροδρόμιο Paris-Orly. Η Transavia θα συνεχίσει την πορεία ανάπτυξής της, χάρη στον συνεχώς αυξανόμενο στόλο των νέων αεροσκαφών της οικογένειας Airbus A320neo. Τα αεροσκάφη αυτά νέας γενιάς προσφέρουν μείωση κατά 15% στην κατανάλωση καυσίμων και εκπομπών CO2, όπως επίσης και μείωση κατά 50% του αποτυπώματος θορύβου.
Από τώρα και μέχρι το 2026, η Air France θα συνεχίσει τις πτήσεις προς Τουλούζη, Μασσαλία και Νίκαια, όπως επίσης και προς τις Γαλλικές υπερπόντιες επικράτειες από το αεροδρόμιο του Ορλί.

Καθώς η διαδικασία προσαρμογής προχωρά, η Air France θα ενισχύσει τον αριθμό πτήσεων από το Παρίσι-Charles de Gaulle προς Τουλούζη, Μασσαλία και Νίκαια, Νίκαια, Πουάντ-α-Πιτρ και Φορ-ντε-Φρανς, καθιστώντας έτσι πιο εύκολες τις διεθνείς συνδέσεις και ενισχύοντας τη συνδεσιμότητα των Γαλλικών περιφερειών και των υπερπόντιων επικρατειών. Ο Όμιλος Air France προτίθεται επίσης, έπειτα από διαβούλευση με τα σχετικά όργανα, να εντάξει την Transavia στις πτήσεις προς Τουλούζη, Μασσαλία και Νίκαια από το αεροδρόμιο του Ορλί, από το καλοκαίρι του 2026. Η μεταφορική ικανότητα του ομίλου μεταξύ Παρισιού και Τουλούζης, Μασσαλίας και Νίκαιας θα διατηρηθεί στο 90% του τρέχοντος επιπέδου της, και στο 100% για τα δρομολόγια μεταξύ Παρισιού και των Γαλλικών υπερπόντιων επικρατειών.

Η πρωτοβουλία ως σύνολο θα βοηθήσει την Air France να διατηρήσει μια ισχυρή παρουσία σε όλες τις αγορές που εξυπηρετεί, και να ανταποκριθεί καλύτερα στην ταχύτατα μεταβαλλόμενη ζήτηση στα ταξίδια. Θα βελτιστοποιήσει τη χρήση των πόρων κάθε εταιρείας, θα κάνει πιο ξεκάθαρη την προσφορά για τους πελάτες και θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα της Air France.

Περιορισμένες επιπτώσεις στο προσωπικό, αποφεύγοντας αναγκαστικές απολύσεις

Σε ότι αφορά στους εργαζόμενους που έχουν βάση στις γαλλικές περιφέρειες και δεδομένου ότι μέρος των πτήσεων που πετούν επί του παρόντος από το Ορλί θα μεταφερθούν στο Σαρλ ντε Γκολ, οι επιπτώσεις αυτής της πρωτοβουλίας στις θέσεις εργασίας σε Τουλούζη, Μασσαλία και Νίκαια θα είναι περιορισμένες, και θα διαχειριστούν αποκλειστικά και μόνο βάσει εθελοντικής μετακίνησης και αποχωρήσεων. Οι βάσεις πληρωμάτων στους σταθμούς αυτούς θα διατηρηθούν.

Σε ότι αφορά στους εργαζόμενους με βάση το αεροδρόμιο Ορλί, οι ανάγκες προσωπικού στο Παρίσι – Charles de Gaulle θα είναι τέτοιες μέχρι το 2026 ώστε να εγγυηθούν σε όλους μια αντίστοιχη θέση στο Roissy. Οι επιλογές κινητικότητας στην πλατφόρμα του Ορλί θα εξεταστούν εξαρχής. Η διαδικασία ενημέρωσης και διαβούλευσης με τα σώματα των εκπροσώπων των εργαζομένων θα ξεκινήσει σύντομα, μαζί με τις διαπραγματεύσεις, προκειμένου να καθοριστεί ο καλύτερος τρόπος υποστήριξης όλων των εργαζομένων που επηρεάζονται από τις αλλαγές αυτές.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024