Μία νέα προσέγγιση για την επικερδή διαχείριση ταξιδιωτικών υπηρεσιών παρουσίασε από το Λονδίνο την περασμένη Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου η εταιρία TQ3 Travel Solutions. Συγκεκριμένα, σε μία ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε […]
Μία νέα προσέγγιση για την επικερδή διαχείριση ταξιδιωτικών υπηρεσιών παρουσίασε από το Λονδίνο την περασμένη Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου η εταιρία
Με επιτυχή πρώτη παρουσίαση στις ΗΠΑ τον Ιούλιο 2001, το OptiMiser είναι μία μεθοδολογία που προσφέρει απόλυτο έλεγχο, όχι μόνο των ταξιδιωτικών δαπανών, αλλά και στην εξακρίβωση και προσδιορισμό των δυνατοτήτων εξοικονόμησης πόρων, εισηγείται λύσεις που μειώνουν τα έξοδα και συνολικά βελτιώνουν την ικανοποίηση του ταξιδιώτη.
"H TQ3 Travel Solutions αναγνωρίζει το γεγονός ότι για τις περισσότερες εταιρίες, τα έξοδα ταξιδιών γίνονται πλέον ένας από τους πιο ελεγχόμενους λογαριασμούς", δήλωσε ο Marc Hildebrand, Διευθύνων Σύμβουλος της TQ3 Travel Solutions. "Η τάση αυτή, εντείνεται από τις συνθήκες της αγοράς, οι οποίες έχουν αλλάξει δραματικά τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες ελέγχουν τα ταξιδιωτικά τους έξοδα. – Σαρωτικές οικονομικές αλλαγές οδηγούνται από την μείωση των προμηθειών και την καθιέρωση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ως αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών, οι εταιρείες αναζητούν τρόπους να περιορίσουν τα ταξιδιωτικά έξοδα, χωρίς ποιοτικό αντίκτυπο στην εξυπηρέτηση των στελεχών τους".
Σύμφωνα με τον Hildebrand, οι εταιρίες που διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις ταξιδιωτικές τους δαπάνες, έχουν ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. "Το OptiMiser ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς ως η πρώτη, σε παγκόσμιο επίπεδο αμερόληπτη διαδικασία διαχείρισης ταξιδιωτικών δαπανών. Θα οπλίσει τα διοικητικά στελέχη με μία μέθοδο ανάλυσης των βασικών παραμέτρων του συνόλου των ταξιδιωτικών δαπανών τους, με στόχο την μεγιστοποίηση της ταξιδιωτικής τους επένδυσης".
Οι λειτουργίες του OptiMiser, μία "απ' άκρη σ' άκρη" αναλυτική διαδικασία.
Ως μία "απ' άκρη σ' άκρη" αναλυτική διαδικασία, το OptiMiser εξετάζει τις έξι βασικές δραστηριότητες που συσχετίζονται με ένα πρόγραμμα διαχείρισης των δαπανών.
Αυτές οι έξι δραστηριότητες, γνωστές ως "Οδηγοί παραγωγικότητας του OptiMiser", εστιάζονται στα κρίσιμα μέρη των ταξιδιωτικών δαπανών και περιλαμβάνουν:
Διαχείριση Προϋπολογισμού
Συγκρίνοντας τις υπάρχουσες αγοραστικές μεθόδους των πελατών με τις καλύτερες δυνατές μεθόδους της αγοράς και προσδιορίζοντας την πιθανή εξοικονόμηση πόρων, η TQ3 Travel Solutions χρησιμοποιεί την διαδικασία του OptiMiser, για να προσδιορίσει τις συγκεκριμένες ενέργειες που χρειάζεται να γίνουν με σκοπό την παραγωγή ουσιαστικών αποτελεσμάτων και την βελτίωση της αποδοτικότητας. Έπειτα το τμήμα πελατών της TQ3, χρησιμοποιώντας την "Strategic Partnering Process" την διαδικασία επιχειρηματικής προσέγγισης των πελατών, προβαίνει στην εκτέλεση επιπρόσθετων ενεργειών με σκοπό την μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων. Σε αυτές τις ενέργειες συμπεριλαμβάνονται ο προσδιορισμός των αναγκών και πιθανών ευκαιριών, η αξιολόγηση και εφαρμογή των προτεινόμενων λύσεων καθώς και η καταγραφή της απόδοσης και της συνεχόμενης βελτίωσης. Η διαδικασία της "Strategic Partnering Process", διασφαλίζει ότι κάθε πελάτης έχει ένα πρόγραμμα διαχείρισης ταξιδιωτικών δαπανών στα μέτρα του, φτιαγμένο με γνώμονα τους στόχους και τις επιδιώξεις του.
Διαχείριση Ταξιδιωτικής Πολιτικής
Διαχείριση Προμηθευτών
Διαχείριση Διαδικασίας Κρατήσεων
Διαχείριση Πληρωμών
Διαχείριση Απολογισμού Εξόδων
Η μεταστροφή της TQ3 σε σύμβουλο διαχείρισης ταξιδιωτικών δαπανών
Η παρουσίαση του OptiMiser καθρεπτίζει μια αλλαγή στρατηγικής σημασίας για την TQ3, από την ιδιότητα του απλού ταξιδιωτικού πράκτορα που πουλάει υπηρεσίες (αεροπ. εισιτήρια, διαμονή σε ξενοδοχεία κ.α) σε έναν ολοκληρωμένο σύμβουλο διαχείρισης ταξιδιωτικών δαπανών με εστίαση στον πελάτη. Σχετικά με αυτό ο Toby Joseph, διευθύνων σύμβουλος της ΤQ3 για την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία δήλωσε: "Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές μας, δεν προσπαθούμε απλά να πουλήσουμε ένα αεροπορικό εισιτήριο. Χρησιμοποιούμε τις εκτεταμένες γνώσεις μας στις διαδικασίες διαχείρισης ταξιδιωτικών δαπανών με σκοπό να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να μειώσουν τα ταξιδιωτικά έξοδα και να βελτιώσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα στα κοστολόγια".
Σύμφωνα με τον Joseph, η νέα αυτή στρατηγική είναι σύμφωνη με την συνεχώς αυξανόμενη παρουσία της TQ3 ως ένας παγκόσμιος οργανισμός και την δέσμευση της στην εξυπηρέτηση πολυεθνικών εταιρειών.
"Στην Ελλάδα", όπως αναφέρει ο διευθυντής της TQ3 κ. Χρήστος Κωνσταντινίδης, "έχει ήδη αρχίσει η ενημέρωση των εταιρικών πελατών μας οι οποίοι ανταποκρίνονται πολύ θετικά στη νέα προσέγγιση του OptiMiser για τον καθορισμό μίας στρατηγικής που θα αναγνωρίζει τις ταξιδιωτικές ανάγκες της εκάστοτε εταιρίας με στόχο την ικανοποίησή τους με παράλληλη καλύτερη κατανομή και διαχείριση του ταξιδιωτικού προϋπολογισμού".
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.