Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΠρος πλήρη ανάκαμψη της ευρωπαϊκής ξενοδοχείας
Σταθερή βελτίωση της πληρότητας από τις αρχές του 2010

Προς πλήρη ανάκαμψη της ευρωπαϊκής ξενοδοχείας

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία σε όλη την Ευρώπη βρίσκεται σε καλό δρόμο για πλήρη ανάκαμψη, με ώριμες αγορές, σημαντικές για τον τουρισμό πρωτεύουσες και αναβαθμισμένα ξενοδοχεία, που γνωρίζουν ισχυρή άνθηση. Οι προβλέψεις για το 2011 κάνουν λόγο για συνεχή ανάπτυξη, τροφοδοτούμενη από αύξηση…

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία σε όλη την Ευρώπη βρίσκεται σε καλό δρόμο για πλήρη ανάκαμψη, με ώριμες αγορές, σημαντικές για τον τουρισμό πρωτεύουσες και αναβαθμισμένα ξενοδοχεία<...>, που γνωρίζουν ισχυρή άνθηση. Οι προβλέψεις για το 2011 κάνουν λόγο για συνεχή ανάπτυξη, τροφοδοτούμενη από αύξηση των ποσοστών πληρότητας και βελτίωση των μέσων τιμών.

“Οι περισσότερες χώρες βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην αρχή μίας νέας ξενοδοχειακής περιόδου, με θετική ανάπτυξη της ζήτησης και αύξηση των μέσων τιμών”, δηλώνει ο διευθυντής Ανάπτυξης της MKG Hospitality, Vanguelis Panayotis. “Η οικονομική ανάκαμψη στην Ευρώπη είναι σύμφωνη με τις προβλέψεις, κυρίως χάρη στην πορεία του β΄ εξαμήνου του έτους. Το τελευταίο χαρακτηρίστηκε από την αύξηση της εγχώριας ζήτησης, καθώς και από μια βιομηχανική ανάκαμψη προσανατολισμένη στις εξαγωγές, σύμφωνα με την παγκόσμια ανάπτυξη και το εμπόριο, ιδίως από τις αναδυόμενες αγορές. Το πιο σημαντικό, η ανάπτυξη αυτή έγινε βιώσιμη”, προσθέτει.

Η σταθερή βελτίωση της πληρότητας από τις αρχές του 2010, σε συνδυασμό με την σταδιακή ανάκαμψη των μέσων τιμών νωρίς μέσα στο 2010, ώθησαν ανοδικά το RevPAR, σχεδόν σε επίπεδα προ κρίσης. Σύμφωνα με τη βάση παρακολούθησης δεδομένων HotelCompSet της MKG ospitality, οι αγορές με τις καλύτερες επιδόσεις είναι αυτές που επλήγησαν περισσότερο από την κρίση. Το Ηνωμένο Βασίλειο καταγράφει μία από τις καλύτερες φάσεις ανάπτυξης, με αύξηση του RevPAR κατά 10,4%, σε σχέση με το 2009. Οι χώρες της Benelux δεν ακολουθούν από μακρυά, με αύξηση 9% περίπου, ενώ ακολουθούν η Γερμανία με 8%. Το RevPAR στην Ισπανία και τη Γαλλία αυξήθηκε κατά 6%, ενώ η ανάπτυξη στη Σκανδιναβία, την Κεντρική Ευρώπη και το μεγαλύτερο μέρος της Νότιας Ευρώπης ήταν μικρότερη. Εν τω μεταξύ, οι πρωτεύουσες έπαιξαν πρωταγωνιστικό ρόλο το 2010, οριοθετώντας την επιστροφή των έπαγγελματικών ταξιωδιών, των ταξιδιών αναψυχής, της αγοράς MICE, καθώς και την αύξηση της εγχώριας ζήτησης.

Το Παρίσι, το Λονδίνο και το Aμστερνταμ έμφανισαν πολύ καλά αποτελέσματα, με την ανάπτυξη του RevPAR να ανέρχεται σε 11,5%, 15,6% και 18,1% αντίστοιχα.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024