Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΕρωτηματικά `γέννησε` το αποτέλεσμα διαγωνισμού του ΚΟΤ για τη διαφήμιση τα επόμενα δύο χρόνια

Ερωτηματικά `γέννησε` το αποτέλεσμα διαγωνισμού του ΚΟΤ για τη διαφήμιση τα επόμενα δύο χρόνια

Ερωτηματικά `γέννησε` σε πολλούς συμμετέχοντες στον διαγωνισμό του ΚΟΤ (Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού) για το δημιουργικό μέροςτης διαφημιστικής εκστρατείας του τα επόμενα δύο χρόνια, το αποτέλεσμα, καθώς νικήτρια εταιρία αναδείχθηκε η […]

Ερωτηματικά `γέννησε` σε πολλούς συμμετέχοντες στον διαγωνισμό του ΚΟΤ (Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού) για το δημιουργικό μέρος<...>της διαφημιστικής εκστρατείας του τα επόμενα δύο χρόνια, το αποτέλεσμα, καθώς νικήτρια εταιρία αναδείχθηκε η εταιρία Adel Saatchi & Saatchi, που είχε καταθέσει προσφορά ύψους 2,4 εκατ. λιρών, τη στιγμή που ο ΚΟΤ εκτιμούσε το κόστος της διαφημιστικής καμπάνιας στα 6 εκατ. λίρες.

Πολλοί από τους συμμετέχοντες στον διαγωνισμό, έπειτα από την ανακοίνωση του αποτελέσματος ένιωσαν ότι παγιδεύτηκαν στην υποβολή ψηλής προσφοράς και παράλληλα θέτουν σοβαρά ερωτηματικά ως προς τα πραγματικά δεδομένα που έλαβαν υπόψη οι αρμόδιοι του ΚΟΤ για να υπολογίσουν στα 6 εκατ. λίρες το συνολικό κόστος των υπηρεσιών που ζητήθηκαν από τα διαφημιστικά γραφεία.

Από πλευράς του, ο ΚΟΤ, όπως αναφέρει η κυπριακή εφημερίδα `Πολίτης`, απορρίπτει τα περί παγίδευσης και απαντά ότι διερευνήθηκαν όλες οι παράμετροι και ότι η επιλεγείσα προσφορά υπερτερούσε τόσο στο τεχνικό μέρος όσο και στο οικονομικό.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024