Με αφορμή τα έντονα παράπονα των τουριστών – πελατών των ξενοδοχείων της Αττικής για τα υπερβολικά κόμιστρα που καταβάλουν στους οδηγούς ΤΑΞΙ κατά την μετακίνησή τους από και προς το Αεροδρόμιο `Ελευθέριος Βενιζέλος`, η ΕΞΑ (Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής) απέστειλε επιστολή…
Με αφορμή τα έντονα παράπονα των τουριστών – πελατών των ξενοδοχείων της Αττικής για τα υπερβολικά κόμιστρα που καταβάλουν στους οδηγούς ΤΑΞΙ<...>κατά την μετακίνησή τους από και προς το Αεροδρόμιο `Ελευθέριος Βενιζέλος`, η ΕΞΑ (Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής) απέστειλε επιστολή προς τους αρμοδίους του Αερολιμένα.
Η Ένωση, μέσω της επιστολής της, προτείνει την έκδοση σχετικού φυλλαδίου σε συνεργασία με τον Αερολιμένα Αθηνών, στο οποίο θα αναγράφονται οι μέσες τιμές κόστους προς διάφορους κεντρικούς προορισμούς, καθώς και οδηγίες για τη χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς από ξένους επισκέπτες. “Κατ΄ αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε να συμβάλλουμε στον περιορισμό του φαινομένου της αισχροκέρδειας και στη διάσωση της τουριστικής εικόνας της περιοχής, αλλά και ολόκληρης της χώρας” υπογραμμίζει σε ανακοίνωση της η ΕΞΑ.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.