Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαEADS και Boeing ελπίζουν στην ασιακή αγορά
Η Ασία θα χρειαστεί περί τα 8.000 αεροσκάφη μέχρι το 2028

EADS και Boeing ελπίζουν στην ασιακή αγορά

Κατασκευάστριες εταιρίες αεροσκαφών, όπως οι EADS και Boeing προσβλέπουν στην Ασία για την ανάκαμψη του τομέα, σύμφωνα με στελέχη του χώρου. Όπως αναφέρει το Associated Press, χάρη στη διαρκώς διογκούμενη […]

Κατασκευάστριες εταιρίες αεροσκαφών, όπως οι EADS και Boeing προσβλέπουν στην Ασία για την ανάκαμψη του τομέα, σύμφωνα με στελέχη<...> του χώρου. Όπως αναφέρει το Associated Press, χάρη στη διαρκώς διογκούμενη μεσαία τάξη της Ασίας και την επιθυμία της να ταξιδέψει, η Ασία θα χρειαστεί περί τα 8.000 αεροσκάφη, κόστους 1,2 τρισ. δολ., μέχρι το 2028, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Airbus. Η επιβατική κίνηση στην ασιατική ήπειρο αναμένεται να ενισχυθεί σε ποσοστό 5,9% κατά μέσο όρο το χρόνο για τις επόμενες δύο δεκαετίες, ξεπερνώντας τις ΗΠΑ και την Ευρώπη για να καταστεί η μεγαλύτερη αεροπορική αγορά.

“Είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι για την περιοχή της Ασίας και για το σημαντικό ρόλο που αυτή θα διαδραματίσει στην παγκόσμια οικονομική ανάκαμψη και σε αυτή της αεροπορικής βιομηχανίας”, λέει ο διευθύνων σύμβουλος της Airbus, Thomas Enders, σε ομιλία του στο Αεροπορικό Σαλόνι της Σιγκαπούρης.

Η παγκόσμια επιβατική κίνηση σημείωσε μείωση της τάξης του 2% το 2009. Την ίδια περίοδο, όμως, οι περισσότερες ασιατικές χώρες εμφάνισαν θετικά αναπτυξιακά πρόσημα, ενώ η δημογραφική έκρηξη στην περιοχή και οι ρωμαλέες οικονομίες κάνουν την Ασία το επίκεντρο της αεροπορικής βιομηχανίας.

Η κίνηση επιβατών στις εσωτερικές αερογραμμές της Κίνας αυξήθηκε το 2009 κατά 21%, ενώ η Boeing εκτιμά ότι η κινεζική αγορά θα χρειαστεί περίπου 3.800 αεροσκάφη, κόστους 400 δισ. δολ., μέσα στα ερχόμενα 20 χρόνια. Οι κατασκευάστριες αεροσκαφών ελπίζουν να εξασφαλίσουν παραγγελίες από τοπικούς αερομεταφορείς, όπως η ινδονησιακή Garuda, που παρήγγειλε 23 αεροσκάφη από τη Boeing και ένα από την Airbus, στο πλαίσιο ενίσχυσης του στόλου της στα 116 αεροσκάφη μέχρι το 2014. Η Garuda, που ανήκει στο ινδονησιακό κράτος, σχεδιάζει να εξασφαλίσει 300 εκατ. δολ. από την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο της Τζακάρτα μέσα στο 2010.

Την ίδια στιγμή, ειδικευμένες αεροπορικές βιομηχανίες ελπίζουν και αυτές σε σημαντικές απολαβές από την ασιατική αγορά. Η κατασκευάστρια ελικοπτέρων και θυγατρική της EADS, Eurocopter, που κατέχει το ήμισυ της ασιατικής αγοράς, αναμένει τη ζήτηση για τα αεροσκάφη της να εμφανίζει ετήσια αύξηση της τάξης του 10% για τα ερχόμενα δέκα χρόνια. Αν οι κανόνες που περιορίζουν τη χρήση ελικοπτέρων σε Κίνα και Ινδία αρθούν, η ζήτηση ελικοπτέρων θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Eurocopter Λουτς Μπέρτλινγκ.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024