Κρύβουν πολλούς κινδύνους οι πρόσφατες δηλώσεις του μάνατζερ της Ολυμπιακής Αεροπορίας κ. Ρ. Λιντς, ότι μελετά την περίπτωση αλλαγής του σήματος της εταιρίας, επισημαίνει ο πρόεδρος της ΕΟΕ κ. Λάμπης […]
Κρύβουν πολλούς κινδύνους οι πρόσφατες δηλώσεις του μάνατζερ της Ολυμπιακής Αεροπορίας κ. Ρ. Λιντς, ότι μελετά την περίπτωση αλλαγής του σήματος της εταιρίας, επισημαίνει<...> ο πρόεδρος της ΕΟΕ κ. Λάμπης Νικολάου και υπογραμμίζει ότι η ΕΟΕ έκρινε σκόπιμο να προειδοποιήσει πως ο εθνικός αερομεταφορέας θα μπει σε μεγάλους μπελάδες εάν τροποποιήσει τους έξι κύκλους του εμβλήματός της.
Το πρόβλημα προέκυψε τόσο από την πλευρά των Αμερικανών όσο και των Τούρκων λόγω του ότι το σήμα της
Οι Τούρκοι που είναι διεκδικητές των Ολυμπιακών Αγώνων είχαν απαγορεύσει στη ΟΑ να ξαναπετάξει στην Κωνσταντινούπολη εάν μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα δεν άλλαζε τους κύκλους στο σήμα της ή τη λέξη 'ολυμπιακή'. Τελικά η απόφαση ανεστάλη με παρέμβαση του προέδρου της τουρκικής ολυμπιακής επιτροπής κ. Ερντέμ.
Από την πλευρά τους οι Αμερικανοί πριν λίγους μήνες αρνήθηκαν να μπει το πίσω φτερό του αεροπλάνου με το σήμα της ΟΑ στην ιστοσελίδα που διατηρεί στο διαδίκτυο η εταιρία. Χρειάστηκαν αρκετές συνεννοήσεις με τον πρόεδρο της Ολυμπιακής Επιτροπής κ. Χιμπλ ώστε τελικά να αρθούν οι αντιρρήσεις.
"Οι κύκλοι της Ολυμπιακής Αεροπορίας υπάρχουν για περισσότερα από 40 χρόνια και τότε δεν προστατεύονταν τα ολυμπιακά σύμβολα και αυτό επισημαίνεται σε όλους", αναφέρει ο κ. Νικολάου που επανειλημμένως κλίθηκε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα αυτό. Το θέμα αυτό απασχόλησε παλαιότερα και τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή αλλά οι Έλληνες "αθάνατοι" κατάφεραν και το πάγωσαν.