Καταστροφή στον θαλάσσιο τουρισμό η ΚΥΑ των υφυπουργού Ναυτιλίας και υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
ΦΟΡΕΑΣ |
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΑΝΕΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ – ΣΙΤΕΣΑΠ |
ΕΝΩΣΗ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – ΕΠΕΣΤ |
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (GYA) |
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ (ΣΕΕΝ) |
ΕΝΩΣΗ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ |
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΗΜΕΡΟΠΛΟΙΩΝ (ΠΕΝΕΤΗΣ) |
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ & ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ & ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΘΑΛΑΜΗΓΩΝ ΣΚΑΦΩΝ |
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΩΝ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΣΕΚΑΠΛΑΣ -ΠΕΕΥ) |
ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΣΩ.Ν.Π.Α.Π) |
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ (ΈΝΩΣΗ) ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ |
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΕΣΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ ΘΑΛΑΜΗΓΩΝ – ΕΣΜΕΘ |
ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΕΣ |
- θα μειωθεί δραματικά η δραστηριότητα ναυπηγήσεων, αγορών και αντικαταστάσεων σκαφών, με αποτέλεσμα ο υπό Ελληνική σημαία στόλος να καταστεί υπέργηρος και μη ανταγωνιστικός
- θα αυξηθεί σημαντικά το κόστος της χρεούμενης ναύλωσης, με αποτέλεσμα να καταστούμε μη ανταγωνιστικοί
- θα επιβαρυνθεί το κόστος της ολοκλήρωσης των ήδη προγραμματισμένων αγορών σκαφών (πρόσθεση κόστους ΦΠΑ)
- θα χαθούν πάρα πολλές θέσεις εργασίας πληρωμάτων, λόγω φυγής των σκαφών ή αλλαγής σημαίας
- θα μειωθούν δραματικά οι ασφαλιστικές εισφορές στο ΝΑΤ και άλλα ταμεία
- θα απωλεσθούν οι δραστηριότητες των ναυπηγο-επισκευασκευαστικών βάσεων – ιδίως του Περάματος – που καλύπτουν τις κατασκευές, επισκευές και συντηρήσεις σκαφών
- θα επηρεαστούν αρνητικά περίπου 120 παραπλήσια και υποστηρικτικά επαγγέλματα που απασχολούν επιπροσθέτως πολλές χιλιάδες εργαζομένους
- θα υπάρξει μεγάλη μείωση στο ΦΠΑ των ναύλων που σήμερα εισπράττεται,
- διότι τα σκάφη θα είναι μόνο διερχόμενα, αφού θα ελλιμενίζονται εκτός Ελλάδος
- θα απωλεσθεί η εισαγωγή «συναλλάγματος» που εισπράττεται από τις ναυλώσεις και συνεισφέρει στο ισοζύγιο πληρωμών
- θα μειωθούν δραματικά τα έσοδα από τις δαπάνες που κάνουν οι ναυλωτές των σκαφών και τα χρήματα που ξοδεύουν στην χώρα
- θα χαθεί η «πρεσβευτική παρουσία» της Ελληνικής σημαίας στα ακριτικά μας νησιά (Αγαθονήσι, Καστελλόριζο , Γαύδος , και άλλα)
- θα μειωθεί δραματικά η οικονομική συνεισφορά των σκαφών σε συγκεκριμένες Περιφέρειες, όπου ήδη ελλιμενίζονται σε τουριστικούς λιμένες και μαρίνες.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.