Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΠερικοπές στις διαφημιστικές δαπάνες των ακτοπλοϊκών εταιριών

Περικοπές στις διαφημιστικές δαπάνες των ακτοπλοϊκών εταιριών

Περικοπές εμφανίζονται να κάνουν οι ακτοπλοϊκές εταιρίες στην διαφημιστική τους καμπάνια για το 2001 φθάνοντας για τους 10 μήνες του 2001 τα 1,6 δισ. δρχ., ενώ για ολόκληρο το 2000 […]

Περικοπές εμφανίζονται να κάνουν οι ακτοπλοϊκές εταιρίες στην διαφημιστική τους καμπάνια για το 2001 φθάνοντας<...> για τους 10 μήνες του 2001 τα 1,6 δισ. δρχ., ενώ για ολόκληρο το 2000 η διαφημιστική εκστρατεία τους άγγιξε συνολικά τα 2,3 δισ. δρχ.

Σύμφωνα με στοιχεία της Media Services μεγαλύτερη τεκμαρτή διαφημιστική δαπάνη έκανε η Blue Star Ferries/Strintzis Lines με 514,8 εκατ. δρχ., και ακολουθούν οι Mινωικές Γραμμές με 411,06 εκατ. δρχ, η Superfast Ferries με 250,3 εκατ. δρχ, η Hellas Flying Dolphins, πρώην MFD, με 129,2 εκατ. δρχ η Hellas Ferries με 55,07 εκατ. δρχ, η ANEK με 49,8 εκατ. και η NEΛ με 24,2 εκατ. δρχ.

Την μεγαλύτερη επένδυση έχουν κάνει οι Μινωικές Γραμμές που ενώ το 2000 είχαν δαπανήσει για διαφήμιση 118,2 εκατ. δρχ., τους 10 μήνες του 2001, από τον Ιανουάριο έως και τον Οκτώβριο έχουν ξοδέψει για προβολή ήδη 441,06 εκατ.

Αυξημένο είναι και διαφημιστικό κονδύλι της Superfast Ferries που αγγίζει το 10μηνο του 2001 τα 250,3 εκατ. δρχ έναντι 226,1 το 12μηνο του 2000.

Αντίθετα, μείωση για διαφημιστικές δαπάνες παρουσιάζουν οι εταιρίες ANEK, που το 10μηνο έχει 49,8 εκατ. δρχ έναντι 223,7 εκατ. για όλο το 2001, και η HFD, πρώην MFD, που το 10μηνο του 2001 δαπάνησε 129,3 εκατ. δρχ ενώ το 2000 είχε ξόδεψει συνολικά 509,1 εκατ. δρχ.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024