Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΝέες πρωτοβουλίες τουριστικής προώθησης από την Ένωση Ξενοδοχείων Λακωνίας
Προώθηση προορισμού

Νέες πρωτοβουλίες τουριστικής προώθησης από την Ένωση Ξενοδοχείων Λακωνίας

Η πρωτοβουλία Λακωνία | Laconia, GR (laconiagreece) με φυσική, αλλά και ηλεκτρονική παρουσία, έχει αποκλειστικό στόχο την προβολή και ανάδειξη του προορισμού Λακωνία.

Η Ένωση Ξενοδοχείων Λακωνίας ως επίσημο όργανο των ξενοδόχων του νομού Λακωνίας και ασχολούμενη επί μακρόν με τη βελτίωση της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος στο νομό, αλλά και σε πελοποννησιακό επίπεδο με πληθώρα δράσεων, κατά το 2012 -και με δεδομένη τη δυσμενή οικονομική συγκυρία που έπληξε καίρια και τον τουρισμό- αποφάσισε την ανάληψη μιας σειράς νέων πρωτοβουλιών επιστρατεύοντας παράλληλα την απαραίτητη τεχνογνωσία για το σκοπό αυτό. Στα πλαίσια των δράσεων αυτών δρομολόγησε και την πρωτοβουλία Λακωνία | Laconia, GR (laconiagreece) με φυσική, αλλά και ηλεκτρονική παρουσία και αποκλειστικό στόχο την προβολή και ανάδειξη του προορισμού Λακωνία. Το Τοπικό Σύμφωνο Ποιότητας Λακωνίας (ΤΣΠΛ) αποτελεί τη φυσική εξέλιξη των παραπάνω κινήσεων της Ένωσης και υποστηρίζει ουσιαστικά τη διασφάλιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών εντός του προορισμού/νομού, στοιχείο καθοριστικής σημασίας για την επίτευξη του αρχικού στόχου.

Mε τον όρο “πάροχοι υπηρεσιών” εννοούνται όλοι οι εντός του προορισμού ασχολούμενοι με τη διαμονή, την εστίαση, την ψυχαγωγία, την πώληση αγαθών, τις μεταφορές και γενικά εκείνοι των οποίων η δραστηριότητα γίνεται αντιληπτή με κάθε τρόπο από τον επισκέπτη και συντελεί στη διαμόρφωση της δημόσιας εικόνας του προορισμού. Κατά συνέπεια, περιλαμβάνονται και εκείνες οι επιχειρήσεις που λειτουργούν με το σύστημα υποκαταστημάτων ή franchise, εφόσον παρέχουν υπηρεσίες εντός του προορισμού (π.χ. εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, κ.λπ.).

Η Ένωση Ξενοδοχείων Λακωνίας, ως φορέας άμεσα σχετιζόμενος με τον τουρισμό και τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη από τη διαμονή του στον τόπο, αλλά και ως αποδέκτης της διεθνούς σύγχρονης αντίληψης για την ποιότητα τόσο του τουριστικού προϊόντος όσο και της ίδιας της ζωής, όπως την εισπράττει από τους εγχώριους και διεθνείς φορείς του τουριστικού χώρου καθώς και από τους ίδιους τους επισκέπτες, θεωρεί την ποιότητα στην παροχή των υπηρεσιών ως πρωταρχικό στόχο κάθε δημόσιας και ιδιωτικής δραστηριότητας. Σε αντίθεση με το παρελθόν, όπου αφενός η σύγχυση των στόχων λόγω ιδιαιτεροτήτων παλαιότερων χρονικών περιόδων και οικονομικών συνθηκών, αφετέρου ο μικρότερος τοπικός και διεθνής ανταγωνισμός δεν επέτρεψαν την ανάδειξη της ποιότητας υπηρεσιών ως μόνης ουσιαστικής προϋπόθεσης για την επιχειρηματική επιβίωση και την ανάπτυξη, σήμερα ο νέος πολυεπίπεδος χάρτης της αγοράς, της οικονομίας και της ζωής θέτει τη διασφάλιση της ποιότητας ως αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα. Για το λόγο αυτό η ΕΞΛ από το δεύτερο εξάμηνο του 2012 προχώρησε μετά από έντονο προβληματισμό στο σχεδιασμό του ΤΣΠΛ και στις πρώτες πιλοτικές ενέργειες για την υλοποίησή του.

Με βάση τις παραπάνω αρχές και θέσεις, η ΕΞΛ διαθέτοντας πλέον τη σχετική τεχνογνωσία αποφάσισε το σχεδιασμό και την υλοποίηση του ΤΣΠΛ. Πρόκειται για τη δεδηλωμένη θέση της Ένωσης να μεριμνήσει δραστικά για την αποκατάσταση και σταδιακά τη διασφάλιση της ποιότητας υπηρεσιών στο νομό με απώτερο στόχο τη βελτίωση της δημόσιας εικόνας του ως προορισμού και τη συνακόλουθη εισροή πόρων που εύλογα αφορούν όλους. Για το σκοπό αυτό η ΕΞΛ θα προβεί στην επίσημη παρουσίαση του Συμφώνου, καλώντας όλους τους φορείς που συμμερίζονται τον παραπάνω στόχο να συμπράξουν και να στηρίξουν με την πρόθεσή τους, αλλά και με κάθε μέσο της αρμοδιότητάς τους την υλοποίηση και εφαρμογή του. Στην πράξη λοιπόν το Σύμφωνο αποτελεί την ευκαιρία και την πρόκληση για όλους τους εμπλεκόμενους άμεσα ή έμμεσα στην οικονομία και τη ζωή του τόπου και προορισμού Λακωνία να δείξουν έμπρακτα τις προθέσεις και το ενδιαφέρον τους για το μέλλον του.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024