Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΔ. Καλόφωνος: Στόχος μας, ο μηδενισμός της λειτουργικής ζημιάς της Ολυμπιακής Αεροπορίας

Δ. Καλόφωνος: Στόχος μας, ο μηδενισμός της λειτουργικής ζημιάς της Ολυμπιακής Αεροπορίας

Ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος της Ολυμπιακής Αεροπορίας κ. Δ. Καλόφωνος στην ομιλία του στο διήμερο συνέδριο με θέμα ‘Οι αερομεταφορές στην Ελλάδα στο πλαίσιο της νέας διεθνούς πραγματικότητας’ που […]

Ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος της Ολυμπιακής Αεροπορίας<.> κ. Δ. Καλόφωνος στην ομιλία του στο διήμερο<...> συνέδριο με θέμα 'Οι αερομεταφορές στην Ελλάδα στο πλαίσιο της νέας διεθνούς πραγματικότητας' που έγινε στα πλαίσια της τουριστικής έκθεσης xenia 2002, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι ο πρωταρχικός στόχος της εταιρίας για το 2002, ανεξάρτητα από την έκβαση της ιδιωτικοποίησης, είναι η ελαχιστοποίηση ή και εξάλειψη της λειτουργικής ζημιάς από την εκτέλεση του πτητικού έργου.

Συγκεκριμένα, δήλωσε ότι παρόλο το δυσμενές περιβάλλον που δεν επιτρέπει προβλέψεις ουσιαστικής αύξηση της κίνησης, η ΟΑ στοχεύει στον μηδενισμό της λειτουργικής ζημιάς κινούμενη πάνω στους ακόλουθους άξονες:

  • Προσαρμογή του πτητικού έργου στη σημερινή μειωμένη κίνηση και δι' αυτού του τρόπου μείωση των αναλογικών δαπανών με παράλληλη βελτίωση του συντελεστή επιβατικής πληρότητας στο επίπεδο των εταιριών ΑΕΑ.
  • Περαιτέρω μείωση των δαπανών υπερεργασίας και αύξηση της παραγωγικότητας των ανθρωπίνων πόρων.
  • Δραστική αναδιάρθρωση της δομής των 72.000 ναύλων που προσφέρει σε παγκόσμια κλίμακα, ώστε να επιτευχθεί η αύξηση της απόδοσης εσόδων, (yield).
  • Ανασυγκρότηση του ελεγκτικού μηχανισμού είσπραξης βεβαιωθέντων εσόδων.
  • Εκτεταμένη αναθεώρηση όλων των εμπορικών συμφωνιών με άλλες αεροπορικές εταιρίες και συνεργάτες, ώστε να καταστούν πιο αποδοτικές, σύμφωνα με τις νέες συνθήκες.
  • Διάθεση αναγκαίων επενδύσεων σε συστήματα πληροφόρησης Διοίκησης για τη λήψη σωστών εμπορικών αποφάσεων.
  • Τελευταίο, αλλά εξίσου σπουδαίο, σταδιακός εκσυγχρονισμός της εμφάνισης του εταιρικού προϊόντος και βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών με έμφαση στην κανονικότητα εκτέλεσης ου δημοσιευμένου προγράμματος και την ακρίβεια των αναχωρήσεων (στόχος για το 2002 είναι να μη πέσει κάτω από το 75%).

Επίσης, ο κ. Καλόφωνος τόνισε ότι 'με τον ενθουσιασμό και τη δέσμευση των στελεχών της ΟΑ στους στόχους αυτούς, αλλά και με την ενεργό συμμετοχή όλου του προσωπικού της εταιρίας, που έχει αποδείξει ότι την αγαπά και πιστεύει στη σωτηρία της, οι στόχοι αυτοί που ήδη υλοποιούνται με επιτυχία από τον περασμένο Οκτώβριο θα δημιουργήσουν εντός του 2002 μια άλλη εικόνα της εταιρίας που θα δίνει βάσιμες ελπίδες για το μέλλον.'

Ο κ. Καλόφωνος αναφερόμενος στην ιδιωτικοποίηση είπε ότι η ΟΑ, το 2002, βρίσκεται μπρος στην μεγαλύτερη πρόκληση στην ιστορία της μετά τα γεγονότα της ίδρυσης της το 1957 και κρατικοποίησης της το 1975. Η ιδιωτικοποίηση αναμένεται να δώσει λύσεις σε χρονίζοντας προβλήματα της εταιρίας όπως είναι:

  • Η σύνθεση του στόλου, που από μόνη της μπορεί να αλλάξει την εικόνα των οικονομικών της εταιρίας.
  • Η περαιτέρω αναδιάρθρωση δικτύου και δρομολογίων, η εισροή κεφαλαίων και η μείωση του λειτουργικού κόστους της.
  • Η οργανωτική ανασυγκρότηση με κριτήρια ιδιωτικού τομέα.
  • Η ριζική μεταβολή του θεσμικού πλαισίου λήψης αποφάσεων ώστε να εξασφαλισθεί η απαιτούμενη ταχύτητα και ευελιξία, αλλά και η ατομική ευθύνη στη λήψη αποφάσεων
  • Το επιθετικό marketing.
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024