Ένα πρωτοποριακό προϊόν self-service για χειραποσκευες σε ειδικά διαμορφωμένο ‘σταθμό’ (drop-off point) εγκαινιάζει το αεροδρόμιο schiphol του `Αμστερνταμ μαζί με την KLM. Οι επιβάτες για ένα δοκιμαστικό διάστημα 6 μηνών […]
Ένα πρωτοποριακό προϊόν self-service για χειραποσκευες σε ειδικά διαμορφωμένο ‘σταθμό’ (drop-off point) εγκαινιάζει το αεροδρόμιο schiphol του `Αμστερνταμ μαζί με την KLM. Οι επιβάτες για ένα δοκιμαστικό διάστημα 6 μηνών θα μπορούν<...>να κάνουν οι ίδιοι ckeck-in τις χειραποσκευές τους στο ειδικά διαμορφωμένο σταθμό στην αίθουσα αναχωρήσεων αρ. 2 του αεροδρομίου.
Μέρος στη δοκιμή αυτή, μπορούν να πάρουν οι επιβάτες, που ταξιδεύουν με την KLM και τις συνεργαζομενες εταιρίες με μία χειραποσκευή. Η διαδικασία είναι απλή: Βάζοντας την αποσκευή τους μέσα στον ‘σταθμό’ και συμπληρώνοντας τα απαραίτητα προσωπικά τους στοιχεία και τις πληροφορίες της πτήσης, η διαδικασία ολοκληρώνεται αυτομάτως.
Αυτή η δοκιμή είναι μέρος ενός πρωτοποριακού προγράμματος του αεροδρομίου, για περαιτέρω απλοποίηση της διαδικασίας επιβίβασης για τον επιβάτη. Το ‘self-service drop-off point’ είναι μόνο ένα μέρος αυτού του προγράμματος, που αποβλέπει στην αυτοματοποίηση της διαδικασίας ckeck-in.
Η ανταπόκριση του επιβατικού κοινού, όπως επισημαίνει η KLM, είναι σημαντική και οι εμπειρία τους ιδιαίτερα σημαντική για την επιτυχία του προγράμματος και την επέκταση του στο επόμενο στάδιο, όπου ο επιβάτης θα μπορεί μόνος του να τσεκάρει και τις κανονικές του αποσκευές.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.