Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΣημαντικά τα οφέλη της Air Mauritius από τη λύση Amadeus Call Centre

Σημαντικά τα οφέλη της Air Mauritius από τη λύση Amadeus Call Centre

Την εξοικονόμηση 15% των λειτουργικών της κόστων, παρέχοντας στους πελάτες της ολοκληρωμένες υπηρεσίες, πέτυχε η Air Mauritius, ο εθνικός αερομεταφορέας της Δημοκρατίας του Μαυρίκιου, εφαρμόζοντας από τον Ιανουάριοτου 2007 με […]

Την εξοικονόμηση 15% των λειτουργικών της κόστων, παρέχοντας στους πελάτες της ολοκληρωμένες υπηρεσίες, πέτυχε η Air Mauritius, ο εθνικός αερομεταφορέας της Δημοκρατίας του Μαυρίκιου, εφαρμόζοντας από τον Ιανουάριο<...>του 2007 με απόλυτη επιτυχία τη λύση Amadeus Call Centre, συγκεντρώνοντας όλες τις δραστηριότητες του call centre σε μία μόνο τοποθεσία.

Η Air Mauritius επέλεξε τη λύση Amadeus Call Centre λόγω της πλήρως ενσωματωμένης πλατφόρμας και τις δυνατότητες παραμετροποίησης της. Το μοναδικό “Dynamic Desktop” και η ενοποίηση του τηλεφωνικού συστήματος της αεροπορικής εταιρίας στο Amadeus Selling Platform επιτρέπει την αλλαγή της επιφάνειας εργασίας του υπαλλήλου τηλεφωνικής υποστήριξης σε ένα περιβάλλον προσαρμοσμένο έτσι ώστε να παρέχει το ανάλογο περιεχόμενο. Σαν αποτέλεσμα, οι υπεύθυνοι πωλήσεων διαχειρίζονται τηλεφωνήματα από πολλαπλές γεωγραφικές αγορές, έχοντας πρόσβαση σε τοπικό και πελατειακό περιεχόμενο και παρέχοντας πολυεθνική εξυπηρέτηση.

Επιπλέον, η λύση Amadeus Call Centre επιτρέπει αυτόματη αναγνώριση του καλούμενου και σχεδόν άμεση εμφάνιση του προφίλ του πελάτη και του Passenger Name Record (PNR). Με την ενοποίηση της βάσης δεδομένων των συχνών ταξιδιωτών, οι υπάλληλοι τηλεφωνικής υποστήριξης έχουν ήδη μειώσει τη διάρκεια των τηλεφωνημάτων κατά 40%. Πλέον παρέχεται μία βελτιωμένη και διαφοροποιημένη υπηρεσία στους συγκεκριμένους πελάτες με ένα προσωποποιημένο τρόπο.

Η εξυπηρέτηση πελατών έχει περαιτέρω ενισχυθεί με την ενσωμάτωση ιστοσελίδων τρίτων απευθείας στην επιφάνεια εργασίας των υπαλλήλων τηλεφωνικής υποστήριξης, όπως οι υπηρεσίες ανάκτησης πληροφοριών αποσκευών της SITA. Οι υπάλληλοι έχουν τώρα άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες για χαμένες αποσκευές, τις οποίες μπορούν να μοιραστούν με τους πελάτες άμεσα.

Ο κ. Sushil Baguant, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος στον τομέα πληροφοριακών συστημάτων της Air Mauritius, σχολίασε: «Είναι σημαντικό για τα στελέχη μας να έχουν τα κατάλληλα εργαλεία έτσι ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται άμεσα και αποτελεσματικά όταν ο πελάτης μας καλεί. Έχοντας μία ενοποιημένη πλατφόρμα, είμαστε σε θέση να παρέχουμε τις σχετικές πληροφορίες στους πελάτες μας, ανταποκρινόμενοι στις ιδιαίτερες τους ανάγκες σε πραγματικό χρόνο. Η βελτιωμένη αυτοματοποίηση της ροής εργασίας και της δημιουργίας ενός Passenger Name Record (PNR) σημαίνει ότι μπορούμε να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους πελάτες μας ενώ παράλληλα έχουμε την δυνατότητα να μειώσουμε το κόστος».

Ο κ. Claude Giafferri, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του τομέα Travel Office Products and Solutions της Amadeus από την πλευρά του σχολίασε: «Οι ταξιδιώτες αναζητούν νέες εμπειρίες που θα βελτιώσουν την ταχύτητα και τις πληροφορίες που αφορούν τα ταξίδια τους, online και από τα άλλα κανάλια. Τα call centre των διανομέων ταξιδιού είναι σημαντικά στον τρόπο επικοινωνίας με τον πελάτη. Έχουμε αναπτύξει τη λύση Amadeus Call Centre για να υποστηρίξουμε τους στόχους τους για μείωση του κόστους μέσω της χρήσης της τεχνολογίας, έτσι ώστε να μπορέσουν να προσφέρουν καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024