Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΠρόστιμο 750.000 δολ. για τη Delta Airlines για παράνομο overbooking
Αεροπορικές εταιρείες

Πρόστιμο 750.000 δολ. για τη Delta Airlines για παράνομο overbooking

Η αεροπορική εταιρεία Delta Airlines δέχτηκε πρόστιμο για την πραγματοποίηση υπεράριθμων κρατήσεων πέρα των θέσεων των πτήσεών της, χωρίς να δοθεί αποζημίωση στους επιβάτες για το πρόβλημα.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς του Υπουργείου Μεταφορών των Ηνωμένων Πολιτειών οι επιβάτες των αεροπορικών εταιρειών μπορούν να λάβουν αποζημίωση έως 1.300 δολ., εάν παραχωρήσουν τις θέσεις τους με τη θέλησή τους, αλλά η αεροπορική εταιρεία Delta Airlines απομάκρυνε κόσμο από τις πτήσεις της με τη βία.

Το Υπουργείο Μεταφορών επέπληξε την εταιρεία για δεύτερη φορά μέσα σε τέσσερα χρόνια και της επέβαλλε πρόστιμο 750.000 δολ. για τη μη καταβολή αποζημίωσης στους επιβάτες.

Η Delta κατάφερε να διαπραγματευτεί με τους Ομοσπονδιακούς και το ποσό των 425.000 δολ. του προστίμου θα επιστρέψει στην αεροπορική εταιρεία, για την αγορά tablets, όπως iPads, για την καταγραφή των γεγονότων και την αναζήτηση εθελοντών.

Το overbooking δεν παραβαίνει τη νομοθεσία και οι περισσότερες αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες πραγματοποιούν υπεράριθμες κρατήσεις, προκειμένου να αντισταθμίσουν την μη εμφάνιση κάποιων επιβατών. Έτσι, επιβάτες μερικές φορές μένουν πίσω ή μένουν “παρατημένοι”.

Όταν υπάρχουν υπεράριθμες κρατήσεις, το Υπουργείο Μεταφορών απαιτεί από τις αεροπορικές να ρωτούν τους επιβάτες ποιοι δεν έχουν επείγουσα δουλειά, ώστε να παραχωρήσουν με τη θέλησή τους τις θέσεις τους σε αντάλλαγμα αποζημίωση. Εκείνοι οι επιβάτες που απομακρύνονται παρά τη θέλησή τους, με μερικές εξαιρέσεις, δικαιούνται αποζημίωση.

Το Υπουργείο Οικονομικών ισχυρίζεται πως σε κάποιες περιπτώσεις η Delta εγκατέλειψε επιβάτες, αλλά δεν τους ενημέρωσε πως δικαιούνται αποζημίωση και άλλες φορές πάλι απομάκρυνε άτομα από την πτήση παρά τη θέλησή τους.

Το Υπουργείο είχε επιβάλλει πρόστιμο 375.000 δολ. στη Delta Airlines τον Ιούλιο του 2009 για παρόμοιες παραβάσεις.

“Οι επιβάτες των αεροπορικών πρέπει να αντιτωπίζονται επί ίσοις όροις, ειδικά αν αναγκάζονται να χάσουν την πτήση εξαιτίας υπεράριθμων κρατήσεων”, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών των ΗΠΑ Ray LaHood. “Οι επιβάτες έχουν δικαιώματα και θα συνεχίσουμε να αναλαμβάνουμε δράση για την προστασία του επιβατικού κοινού”.

Η Delta έχει τώρα στη διάθεσή της 15 μήνες για τον εξοπλισμό και την εκπαίδευση του προσωπικού των πυλών στα νέα tablets. Το προσωπικό της Delta θα μπορούσε να μάθει κάτι από τον διευθύνων σύμβουλό της, Richard Anderson, ο οποίος έδωσε τη θέση του στην πτήση σε μία επιβάτη που έπρεπε να γυρίσει στο σπίτι λόγω ασθένειας της κόρης της. Η Jessie Frank, νούμερο 8 στη λίστα αναμονής, έγραψε μία ευχαριστήρια επιστολή στον Richard Anderson, για την κίνησή του να καθήσει στο πιλοτήριο και να ελευθερώσει τη θέση του.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024