Τελευταία νέα
ΑρχικήΕναλλακτικός ΤουρισμόςΑθλησηςΤο προφίλ του Αμερικανού τουρίστα-παίκτη γκολφ

Το προφίλ του Αμερικανού τουρίστα-παίκτη γκολφ

Κατά την διάρκεια της δεύτερης μέρας του 2ου Παγκόσμιου Συνεδρίου Τουρισμού Γκολφ παρουσιάστηκε από τον Jerry Quinlan διευθυντή του αμερικανικού εξειδικευμένου στο γκολφ γραφείου, Celtic Golf, το προφίλ του αμερικανού […]

Κατά την διάρκεια της δεύτερης μέρας του 2ου Παγκόσμιου Συνεδρίου Τουρισμού Γκολφ παρουσιάστηκε από τον Jerry Quinlan διευθυντή του αμερικανικού εξειδικευμένου στο γκολφ γραφείου, Celtic Golf<.>, το προφίλ του αμερικανού τουρίστα-παίκτη του γκολφ. Οι τουρίστες αυτοί είναι ηλικίας από 45-70 χρονών, ταξιδεύουν σε ζευγάρια κατά 70%, το υπόλοιπο 30% χωρίζεται σε 28% άνδρες και σε 2% γυναίκες.

Τι απαιτούν όμως αυτοί οι τουρίστες από τα τουριστικά γραφεία;

Πρώτον, απαιτούν να παίξουν γκολφ στα καλύτερα γήπεδα των προορισμών και να είναι εγγυημένες και σωστές οι κρατήσεις τους.

Δεύτερον, σε ένα καλό πακέτο, ο πράκτορας πρέπει να προσέχει επίσης τον υπολογισμό του χρόνου των μετακινήσεων των παικτών του γκολφ. Πρέπει τα δρομολόγια να έχουν σχεδιαστεί με βάση τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής. Τέλος, βασικός παράγοντας είναι τα υψηλής ποιότητας καταλύματα, τα πολύ καλά γεύματα, και η πολιτιστική κουλτούρα του προορισμού.

Όσον αφορά τα καταλύματα πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας, αλλά όχι απαραίτητα μεγάλα θέρετρα, όπως στην περίπτωση της Ισπανίας. Ο κ. Quinlan ανέφερε, ότι στην Ιρλανδία τα καταλύματα είναι μικρά και οικογενειακής μορφής, αλλά οι υπηρεσίες που προσφέρουν είναι υψηλές.

Τέλος, ο κ. Quinlan, ανέλυσε μερικά σημεία που πρέπει να προσέχουν οι τουριστικοί πράκτορες.

Οι τιμές που παίρνουν από αεροπορικές εταιρίες και τους άλλους προμηθευτές τους πρέπει να είναι ανταγωνιστικές. Με την σειρά τους και οι πράκτορες πρέπει να δείχνουν πίστη προς τους προμηθευτές τους και να συνεργάζονται με λίγους και καλούς.

Η ποιότητα των φωτογραφιών των προορισμών και των εγκαταστάσεων μέσα στις μπροσούρες τους πρέπει να είναι άριστη.

Οι απαντήσεις προς τους πελάτες πρέπει να δίνονται γρήγορα και η πληροφόρηση να είναι σωστή και σαφής.

Τέλος, χρειάζεται να αναπτυχθεί μεταξύ των προμηθευτών και των τουριστικών πρακτόρων μία προσωπική σχέση και κοντινή επαφή για να αποφεύγονται τα προβλήματα και να είναι αρμονική η συνεργασία.

Όσον αφορά στις κρατήσεις και το marketing ο κ. Quinlan ανέφερε ότι στην πρώτη θέση βρίσκονται οι διαφημίσεις και τα αφιερώματα του τύπου, και αμέσως μετά ακολουθούν το direct mail και οι κρατήσεις μέσω του Internet.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024