Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΟι εξελίξεις στα παραδοσιακά και on-line media
Ενημερωτική εκδήλωση από την Publicitas

Οι εξελίξεις στα παραδοσιακά και on-line media

Η Publicitas πραγματοποίησε ενημερωτική εκδήλωση με θέμα τις εξελίξεις στα παραδοσιακά και on-line media και τις αλλαγές που σηματοδοτεί στην κατανάλωση των μέσων η διεθνής οικονομική κρίση στην περιοχή της […]

Η Publicitas πραγματοποίησε ενημερωτική εκδήλωση με θέμα τις εξελίξεις στα παραδοσιακά και on-line media και τις αλλαγές που<...> σηματοδοτεί στην κατανάλωση των μέσων η διεθνής οικονομική κρίση στην περιοχή της Ευρώπης και συγκεκριμένα στις αγορές της Αγγλίας και Σουηδίας, στις οποίες δραστηριοποιούνται πολλές ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί και κυρίως στις κατηγορίες του Τουρισμού, των Τροφίμων & Ποτών και των Χρηματοοικονομικών Επενδύσεων.

Η εκδήλωση διοργανώθηκε με τη συνεργασία των Εκδοτικών Οίκων The Guardian & The Observe και Dagens Nyheter, που εκπροσωπεί κατά αποκλειστικότητα η Publicitas στην Ελλάδα και τη συμμετοχή της Publicitas Digital Media Europe.

Οι εκπρόσωποι του αγγλικού εκδοτικού κολοσσού, ο οποίος εκδίδει την ημερήσια εφημερίδα “The Guardian” με 1,3 εκατ. αναγνώστες, την Κυριακάτικη εφημερίδα The Observer με 1,4 εκατ. αναγνώστες και τις αντίστοιχες εκδόσεις on-line με πάνω από 33 εκατ. μοναδικούς χρήστες, τόνισαν ότι η αγγλική αγορά βρίσκεται στο 5ο τετράμηνο της πιο σκληρής οικονομικής κρίσης από το 1929, οι ενδείξεις της αγοράς δεν προβλέπουν ότι η διαφημιστική δαπάνη θα ανακτήσει γρήγορα τα προ κρίσης επίπεδα και ότι διαφαίνεται σαφής τάση ανάπτυξης της δαπάνης στα online μέσα, σε μια χώρα που το 67% του πληθυσμού έχει ευρυζωνική πρόσβαση στο διαδικτύο από το σπίτι.

Στο θέμα της εντυπωσιακής ανάπτυξης της διαδικτυακής διαφήμισης αναφέρθηκε και ο Chris Morgan, διευθυντής Ευρώπης για τα On-line Media του παγκοσμίου δικτύου της Publicitas. Συγκεκριμένα, ανάφερε ότι σε χώρες όπως η Γερμανία και η Βρετανία τα διαδικτυακά μέσα έχουν μερίδιο πάνω από το 20% της συνολικής δαπάνης και ότι στην Βρετανία φέτος οι διαφημιζόμενοι ξόδεψαν περισσότερα χρήματα στα on-line μέσα από ότι στην τηλεόραση.

Για την Ελλάδα το I.A.B. (Interactive Advertising Bureau) εκτιμά ότι η αντίστοιχη δαπάνη κυμαίνεται στο περίπου 3% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης, αλλά η ίδια μελέτη αναφέρει ότι η Ελλάδα καρπώθηκε την μεγαλύτερη ανάπτυξη τιμών στην διαδικτυακή διαφήμιση μέσα στην περίοδο 2006 με 2008 από όλες τις ευρωπαϊκές χώρες που μελετήθηκαν.

Μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται, τόνισε ο κ. Μοrgan, από μια νέα καινοτόμο εφαρμογή που ονομάζεται UKOM (UK On-line Measurement-Nielsen Data), η οποία λανσάρει ένα εργαλείο μέτρησης που θα επιτρέπει επιτέλους στους διαφημιζόμενους να συγκρίνουν την ικανότητα επηρεασμού και την συχνότητα της διαδικτυακής τους καμπανιάς σε σχέση με τις καμπάνιες στα παραδοσιακά μέσα. Η εφαρμογή UKOM αναμένεται να αποτελέσει ένα μεγάλο βήμα μπροστά και ίσως δούμε στο άμεσο μέλλον κονδύλια από κορυφαία brands να διοχετεύονται από την τηλεόραση στο διαδίκτυο.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024