Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΜε μεγάλο ενδιαφέρον ο πέμπτος πλειστηριασμός του Διαγόρα της ΔΑΝΕ

Με μεγάλο ενδιαφέρον ο πέμπτος πλειστηριασμός του Διαγόρα της ΔΑΝΕ

Με μεγάλο ενδιαφέρον, από πλευράς Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, αναμένεται να εξελιχτεί ο πέμπτος πλειστηριασμός του πλοίου`Διαγόρας` της ΔΑΝΕ, αφού η ένταξη του πλέον στα δρομολόγια της γραμμής κρίνεται ιδιαίτερα αναγκαία […]

Με μεγάλο ενδιαφέρον, από πλευράς Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, αναμένεται να εξελιχτεί ο πέμπτος πλειστηριασμός του πλοίου<...>`Διαγόρας` της ΔΑΝΕ, αφού η ένταξη του πλέον στα δρομολόγια της γραμμής κρίνεται ιδιαίτερα αναγκαία για την κάλυψη των ακτοπλοϊκών συνδέσεων των νησιών του Αιγαίου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με άρθρο της `Ροδιακής`, το πλοίο βγαίνει ξανά στο `σφυρί` στις 25 Μαΐου 2005, έναντι 9 εκατ. ευρώ αυτή τη φορά, από 11,5 εκατ. ευρώ την προηγούμενη φορά. Επίσης, στο ποσό αυτό θα πρέπει να προσμετρηθούν και ακόμη 4 εκατ. ευρώ περίπου, που είναι τα χρέη του πλοίου προς το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ).

Πρόκειται για ένα από τα έξι πλοία, που `λείπουν` από τον ΥΕΝ για να καλύψει τις ακτοπλοϊκές ανάγκες του Αιγαίου, τρία εκ των οποίων στα Δωδεκάνησα. “Στα Δωδεκάνησα μας λείπουν τρία πλοία. Θα κοιτάξουμε να βρούμε λύση με τα τρία πλοία της ΔΑΝΕ, τόνισε πρόσφατα ο ΥΕΝ και υπογράμμισε “θα δούμε τι θα κάνουμε, θα έρθουμε σε συνεννόηση και με το ΝΑΤ”. “Τα τρία πλοία Πάτμος, Ρόδος και Διαγόρας όσο μένουν ακινητοποιημένα δεν προσφέρουν σε κανένα, όπως άλλωστε έχει υπογραμμίσει κατά το παρελθόν ο ΥΕΝ, κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης.

Μάλιστα, τα `Πάτμος` και `Ρόδος` θα βγούνε στον πλειστηριασμό στις 14 Ιουνίου 2005 έναντι 350.000 ευρώ το καθένα. Ενώ, όσον αφορά στο `Διαγόρας`, αξίζει να υπενθυμιστεί ότι στις τέσσερις προηγούμενες διαδικασίες δεν παρουσιάστηκε κανείς ενδιαφερόμενος πλειοδότης. Καθώς, όπως τονίζουν κύκλοι της Ακτής Μιαούλη “οι απαιτήσεις του ΝΑΤ, που `ακολουθούν` το πλοίο και μετά τον πλειστηριασμό, είναι, η αιτία που δεν παρουσιάστηκε ενδιαφερόμενος αγοραστής”. Κάτι που, όπως υπογραμμίζουν, “συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα, αφού στο εξωτερικό όταν `χτυπηθεί` ένα πλοίο σε πλειστηριασμό, ο υπερθεματιστής το παίρνει `καθαρό` από χρέη”.

Τέλος, να επισημανθεί ότι το ΥΕΝ, αλλά και το υπουργείο Αιγαίου, θεωρούν στρατηγικής σημασίας την επαναδραστηριοποίηση των τριών πλοίων και ιδιαίτερα του `Διαγόρα`, αφού το σημαντικότερο πρόβλημα της ακτοπλοΐας τείνει να γίνει η έλλειψη πλοίων, που αναμένεται να παρουσιασθεί έντονη τα επόμενα δύο χρόνια, εάν δεν υπάρξουν πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση της κατάστασης.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024