Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΧάνουν έδαφος οι μεγάλοι tour operators στην Γερμανία

Χάνουν έδαφος οι μεγάλοι tour operators στην Γερμανία

Οι ηγέτες tour operators της τουριστικής γερμανικής αγοράς TUI και Thomas Cook φαίνεται ότι το έτος 2003 έχασαν μερίδιο αγοράς υπέρ των εταιριών Rewe Touristik και Alltours

Οι ηγέτες tour operators της τουριστικής γερμανικής αγοράς TUI και Thomas Cook φαίνεται ότι το έτος 2003 έχασαν<...> μερίδιο αγοράς υπέρ των εταιριών Rewe Touristik και Alltours, σύμφωνα με την έρευνα FVW International “German tour operators 2003”.

Παρόλα αυτά οι εκτιμήσεις για το έτος 2004 είναι θετικές, και οι κρατήσεις για το καλοκαίρι δείχνουν να είναι καλύτερες από ότι ήταν την προηγούμενη χρονιά. Οι Γερμανοί tour operators αναμένουν μια αύξηση της τάξεως του 5% σύμφωνα πάντα με την έρευνα, κυρίως διότι οι τιμές στις νέες μπροσούρες είναι αρκετά χαμηλές.

Η έρευνα που έχει αναλύσει 59 tour operators, που καλύπτουν το 80% της πρακτορειακής πελατείας, δείχνει ότι τα συνολικά έσοδα των εταιριών αυτών έχουν μειωθεί κατά 4,2% φθάνοντας τα 14 δισ. Ευρώ. Ο αριθμός των πελατών τους έχει μειωθεί κατά 2,3% φθάνοντας τα 25,1 εκατ. τουρίστες. Οι εκτιμήσεις για το σύνολο της αγοράς είναι ότι η γενική πτώση είναι γύρω στο 5,5% φθάνοντας τα 17,9 δισ. Ευρώ, ενώ ο αριθμός των τουριστών έχει μειωθεί κατά 4% φθάνοντας τα 33,2 εκατ. τουρίστες.

Μεταξύ των κυριοτέρων τάσεων του 2003 ήταν η πτώση των εισπράξεων των πακέτων με ναυλωμένες πτήσεις που έφθασε το 6%. Είναι χαρακτηριστικό ότι η μεγάλη πτώση στους κοντινούς προορισμούς ισορροπήθηκε από την ανάκαμψη των μακρινών προορισμών και την αύξηση των κρουαζιέρων που έφθασε το 25%.

Η TUI σημείωσε μείωση της τάξεως του 0,8% διατηρώντας ποσοστό στην αγορά ίσο με 28,7%. Επίσης, το 2003 υπήρξε πτώση 6,8% στα έσοδα από την Γερμανική αγορά και 1,9% στον αριθμό των πελατών. Ο μεγάλος όμως χαμένος ήταν η Thomas Cook που σημείωσε πτώση ίση με 11,2% στα έσοδα και 6,4% στους πελάτες φθάνοντας το μερίδιο της αγοράς της στο 22,3%. Ο τρίτος της αγοράς Rewe Touristik με 17% μερίδιο αγοράς σημείωσε πτώση 2% στα έσοδα και 2,5% στους πελάτες. Ο νικητής της περσινής τουριστικής περιόδου ήταν ο tour operator Alltours, που έχει ποσοστό αγοράς 7,2%, και σημείωσε αύξηση 7,4% στα έσοδα και 6,2% στους πελάτες. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Alltours έχει υψηλό μέσο όρο τιμών, 731 ευρώ, και δεν προσφέρει φθηνά πακέτα διακοπών όπως η TUI και ο Thomas Cook. Ο Oger Tours πέτυχε αύξηση στα έσοδα του 2003 ίση με 4,3%, και στους πελάτες 10,7%. Η θυγατρική εταιρία της My Travel που έχει βάση στο Μόναχο είχε πτώση στα έσοδα 14,7%, και στους πελάτες 13,5%.

Οι μικρομεσαίοι tour operators ήταν μεταξύ των μεγάλων νικητών το 2003, σύμφωνα με την έρευνα. Η εταιρία με κρουαζιέρες Seetours, πέτυχε αύξηση 51,4% στα έσοδα και ξεπέρασε την θυγατρική της First Choice, την Nazar Holiday. Ο εξειδικευμένος στην Τουρκία tour operator GTI Travel παρουσίασε αύξηση στα έσοδα 14,7% και στους πελάτες 26,9%. Όμως άλλοι tour operators όπως οι Ameropa, Studiosus, Gebeco και Olimar παρουσίασαν πτώση στους αριθμούς τους, για διάφορους λόγους αναφέρει η έρευνα.

Μεταξύ των προορισμών, οι κοντινοί και εκείνοι της μέσης απόστασης ήταν οι κυριότεροι χαμένοι. Οι μακρινοί προορισμοί παρουσίασαν αύξηση 0,8%, με κερδισμένους την Νότια Αφρική, και την Δομικανική Δημοκρατία. Αντίθετα, οι κοντινοί προορισμοί σημείωσαν μείωση της τάξεως του 8,6%, με πτώση στην Πορτογαλία, την Τυνησία, την Αίγυπτο, την Ελλάδα, και την Τουρκία.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024
01/05/2024