Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΤα διαδικτυακά εργαλεία συνέβαλλαν στη συνολική αλλαγή της εικόνας της Ελλάδας διεθνώς
Τουριστική πολιτική

Τα διαδικτυακά εργαλεία συνέβαλλαν στη συνολική αλλαγή της εικόνας της Ελλάδας διεθνώς

Τεχνολογική αναθεώρηση του visitgreece.gr, εισαγωγή mobile marketing εργαλείων, καθώς και πολλές άλλες πρωτοποριακές εφαρμογές, προανήγγειλε η υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, σε εκδήλωση με θέμα 'On-line Marketing- νέα εργαλεία: Προκλήσεις και Προοπτικές'.

Τη  σημασία της τεχνολογίας για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, την υιοθέτησή της στο στρατηγικό σχέδιο του υπουργείου και την ευρύτατη αξιοποίηση κάθε νέας εφαρμογής της, επισήμανε η υπουργός τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη σε ομιλία της σε εκδήλωση με θέμα “On-line Marketing- νέα εργαλεία: Προκλήσεις και Προοπτικές”.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, στο πλαίσιο της Άτυπης Συνόδου Υπουργών Τουρισμού, η οποία  εστίασε στον παράκτιο και θαλάσσιο τουρισμό και στις τεχνολογικές εφαρμογές που προωθούν τον τουρισμό.

Στην ομιλία της η υπουργός, επικαλέστηκε τη γνώμη ειδικών που αναφέρουν πώς η τεχνολογία της επικοινωνίας και της πληροφορίας ταιριάζει απόλυτα στον τουρισμό και τόνισε ότι όποιος ασχολείται με τον τομέα πρέπει να γνωρίζει κάθε νέα εφαρμογή και πρόγραμμα.

Στο πλαίσιο αυτό ανάφερε ότι “ως υπουργείο Τουρισμού και ΕΟΤ επενδύουμε στο Διαδίκτυο. Ότι κάνουμε παρουσιάζεται στο Διαδίκτυο. Σε λίγους μήνες θα αναθεωρήσουμε τεχνολογικά το visitgreece.gr και θα εισαγάγουμε mobile marketing εργαλεία καθώς και πολλές άλλες πρωτοποριακές εφαρμογές”.

Επίσης η κα Κεφαλογιάννη τόνισε πώς το εθνικό σχέδιο δράσης ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού δίνει μεγάλη σημασία στις νέες τεχνολογίες καθώς αναγνωρίζει τη δυναμική που έχουν στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος. Επισήμανε ακόμα πώς στα νεανικά ηλικιακά κοινά το Internet και οι εφαρμογές του αποτελούν βασική μέθοδο για να κλείσουν τις διακοπές τους, ενώ συμβάλλει καθοριστικά και στην λήψη αποφάσεων για τον προορισμό που θα επιλέξουν.

Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου η κα Κεφαλογιάννη δήλωσε τα εξής: “Αναφερόμαστε στο διαδίκτυο και τις εφαρμογές προβολής του τουρισμού. Βλέπουμε ότι το Internet κερδίζει έδαφος παγκοσμίως. Διαπιστώνουμε ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι ενημερώνονται και λαμβάνουν τις αποφάσεις τους  για τον προορισμό των διακοπών τους μέσα από το διαδίκτυο. Εμείς, ως Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ, επενδύουμε στις νέες τεχνολογίες, επενδύουμε στις ψηφιακές πλατφόρμες. Συνεργαζόμαστε με ειδικούς που γνωρίζουν πολύ καλά τις διαδικτυακές εφαρμογές και μας βοηθούν στο να προβάλλουμε την Ελλάδα και τον τουρισμό μας. Βλέπουμε ότι αυξάνεται ο αριθμός των ανθρώπων που επιλέγουν αυτόν τον τρόπο για να κάνουν τις κρατήσεις τους και να ενημερωθούν. Σήμερα, η Ελλάδα έχει επενδύσει στο διαδίκτυο και στην προβολή μέσω αυτού. Το ότι μέσα από το διαδίκτυο βρισκόμαστε στις πρώτες θέσεις προορισμών αποδεικνύει ότι η στρατηγική μας ήταν αποτελεσματική. Αποδίδει. Τα εργαλεία του διαδικτύου συνέβαλλαν και στη συνολική αλλαγή της εικόνας που είχε η Ελλάδα διεθνώς. Οι καλές ειδήσεις, οι εικόνες, οι απόψεις επισκεπτών, που προβάλλονται στο διαδίκτυο έχουν ένα ακροατήριο ευρύτερο και δυναμικότερο που επηρεάζεται άμεσα και δημιουργεί καλές εικόνες που συντείνουν στο να επισκεφθεί τη χώρας μας”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024