Σε αναμονή των σημερινών εξελίξεων για το θέμα της ιδιωτικοποίησης της Ολυμπιακής Αεροπορίας, αρχίζουν να διαφαίνονται προβλήματα μετά από την αρνητική απόφαση των δεκαπέντε υπουργών Μεταφορών της ΕΕ και της […]
Σε αναμονή των σημερινών εξελίξεων για το θέμα της ιδιωτικοποίησης της
Οι υπουργοί Μεταφορών της Ε.Ε. αποφάσισαν να διευρύνουν την περίοδο κάλυψης των οικονομικών προβλημάτων των αεροπορικών εταιριών των κρατών τους από 11 έως και 18 Σεπτεμβρίου αντί της αρχικής πρόθεσης που ήταν ως 14 Σεπτεμβρίου που είχαν κλείσει τα αμερικανικά αεροδρόμια. Παράλληλα, η παροχή κρατικών εγγυήσεων για την κάλυψη της αύξησης των αεροπορικών ασφαλιστικών πριμ θα ισχύσει μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 2001 και όχι μέχρι την 31η Οκτωβρίου που ήταν η αρχική πρόταση της Επιτροπής.
Τα προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν στη διαδικασία ιδιωτικοποίησης της Ολυμπιακής προκύπτουν από το γεγονός ότι η AXON έθετε ως προϋπόθεση για την υπογραφή του προσυμφώνου εξαγοράς της ΟΑ την παρέκκλιση από τους κοινοτικούς κανόνες ανταγωνισμού περί κρατικών επιδοτήσεων.
Οι παραπάνω αποφάσεις της ΕΕ διαβιβάστηκαν από την σύμβουλο εταιρία CSFB στους εκπροσώπους της AXON Airlines, οι οποίοι ζήτησαν νέα διαπραγμάτευση βάσει των νέων δεδομένων κάτι που η CSFB φέρεται να αρνήθηκε.
Εάν τελικά η AXON αποχωρήσει από το διαγωνισμό, απομένει μόνο ο αυστραλιανός όμιλος IAS, αφού οι Κυπριακές Αερογραμμές θεωρείται ότι δεν συμμετέχουν πλέον.
Εν τω μεταξύ, οι ζημιές των ελληνικών αεροπορικών εταιριών, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του υπουργείου Μεταφορών, ανέρχονται περίπου στα τρία δισ. δραχμές, ενώ, όπως τόνισε ο αρμόδιος υπουργός, Χρ. Βερελής, οι πρόσφατες εξελίξεις επηρεάζουν αρνητικά και τις διαπραγματεύσεις για την πώληση της Ολυμπιακής Αεροπορίας.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.